Apocryphal Academy

Покажи участието

От тук може да видиш всички публикации на този потребител.

Публикации - λ

Страници: 1 [2] 3 4 5 ... 34
16
Всички теми / Re: Мизериите на църквата
« -: Февруари 14, 2018, 09:00:35 pm »
В бизнеса, това се нарича "пропусната възможност за печалба". Тоест юридическото лице не е загубило нищо съществено или веществено, но е било лишено от евентуално бъдещо разрастване на бизнеса си.

В това се състои "добродетелта" на Добри Добрев. Доброволно се е лишил от възможността да разрастне бизнеса си, за да подари тази преднина на БПЦ.



Понеже... тези дарения не са НЕГОВИ. Той не е дал НИЩО от себе си. ХОРАТА всъщност са онези, които са дали от себе си, на църквата, чрез него като посредник.

Защо дядо Добри не беше така добър да продаде единия си бъбрек, за да дари спечелените долари на БПЦ?

Не. Той вместо това предпочита да се моли на хората ТЕ да дадат от себе си на НЕГО, за да може ТОЙ да се превърне в дарител. Тоест - в дарител на откраднати средства (изпросени чрез измамно подвеждане).




Когато Добри Добрев е отивал, например, при хора с много кинти, и им е казвал, "Дай, моля ти се, хиляда лева!", и са го питали най-вероятно "За какво?", и той е казвал "За манастира!", в тези случаи, добрия дядо Добри дали е уточнявал, "Ама да знаеш, че аз НЕ СЪМ към манастира, манастира не моли за средства и не събира активно дарения, и аз ще ги изненадам като им даря тези пари, които те не очакват, и МЕН ще ме впишат като дарител, а ти ще останеш неизвестен"?

Съмнявам се, че Добрев имаше достатъчно акъл приживе да върже толкова дълго изречение, така че едва ли.



И какво направихме накрая? Ние? Като общество? Ето какво направихме:

Давахме безугледно пари на един изкукуригал бездомен старец (подслонен от църквата)... за да му направим добротата да може като малко дете да се изживява като църковен дарител (понеже това е исторически много разпросстранена суета). И после... ние самите, които дадохме парите на изкукуригалия старец да си играе с тях, си го превърнахме в НАШ пример за подражание!

Ето защо и как българското общество се самоубива.

17
Всички теми / Re: Мизериите на църквата
« -: Февруари 14, 2018, 08:38:01 pm »
Осъзнавам, че сред читателите ни може би има и набожни люде. Искрено се надявам да нямаме такива читатели... Но все пак съм длъжен да проговоря и на техния език (за всеки случай).


Набожните би трябвало да са запознати с Библейската притча за Авел и Кайн. Авел бил земеделец, а Кайн бил ковач. И двамата правели дарове на Бога, само че даровете на Авел все били по-хубави от даровете на Кайн.

Затова, от завист, Кайн взел че убил брат си Авел, за да може само Кайн да прави най-добрите дарове на Бога. Бог, заради това, го прогонил от Себе си, и Кайн отишъл в изгнание в земята Нод. Това е много важен казус от окултно-конспиративна гледна точка, защото земята Нод е много специално място, но да се върнем на дядо Добри.



Чисто практически... При положение, че всеки отделен човек е едноличен доброволен дарител в храм-паметника Св. Александър Невски... такъв е и самия дядо Добри.

Но за Добри Добрев това не е достатъчно. Във всички свои интервюта той очевидно се гордее от даренията, които прави за църквата и за реставриране на манастири. Личи си, че говори със страст за това, сиреч, независимо дали това му е вменено на по-късен етап от медийното внимание към персоната му или не, той е горд и страстен в това.

И всичко би било наред. Само че самия Добри Добрев забравя, че тези дарения не са НЕГОВИ. Това са КРАДЕНИ дарения, които ТОЙ дарява на църквата.

Защото тези измолени от него пари са измолени без да констатира за какво са му, те са "безцелно" измолени, но само на думи. Понеже той не говори, той само седи с чашката на входа, и хората го подминават като изметта, която е, и хвърлят в чашката стотинки без да питат за какво ще ги ползва.

А щом е стъпил на раменете на храм-паметника Св. Александър Невски, който изгрява зад дрипавата му фигура, това си е КОНТЕКСТ на просията, и представлява чисто подвеждане, или с директни думи - ИЗМАМА.




Това, с което Добри Добрев се гордее, ДЕ ФАКТО, е все едно Кайн да краде от Авел с подвеждане, за да направи дар на Бога.

18
Всички теми / Re: Мизериите на църквата
« -: Февруари 14, 2018, 08:13:40 pm »
Дядо Добри всъщност е един измамник. Нали така?

Той проси така, сякаш проси за себе си. И хората които съвсем благожелателно му дават просия... и които са всъщност истинските благодетели в тази завръзка... му дават просия на него - заради окаяния му външен вид и очевидно безпомощно състояние. Хората му дават просия с очакването, че му помагат на него, че с техните изпоросени кинти той ще се опита да си помогне.


Хахааа... да, но хората за пореден път са надхитрени! Този път от дядо Добри.

Защото какво прави той с техните пари? Предава ги на църквата! Никой от хората, които доброволно са му дали просия, дори и не подозира, че всъщност дядо Добри ще предаде техните пари директно на църквата. Хората, които влизат в храм-паметника Св. Александър Невски считат за достатъчно това, че си купуват свещичка от храма. Бизнеса с восък за свещи е една от най-големите мафии в България и се върти от страшно богати попове. На практика, стотинките за свещичката отиват в църквата, защото това е нейния бизнес.

Между другото, драги мои съграждани, които може би не проумявате смисъла на тази тема, искам да ви споделя, че бизнесът с църковни свещи е освободен от ДДС от 2005г насам.

Когато влизате в църквата и си купувате свещичка, 100% от тази стойност е директна печалба за църквата. На практика, това е един вид плащане от ваша страна, че църквата ви предоставя подслонена от дъжда пейка, обградена със златен интериор и други видове разкош, за да поседите на нея няколко минути.

Понеже... какво друго в крайна сметка получаваме като услуга от църковните служители? Явно е това.

Само че.... както става ясно още на входа, в храм-паметника Александър Невски е имало и една скрита такса за същата услуга - любимият ви добър дядо Добри. Там на входа, той ви моли за още пари. В случая с просяка хората по принцип правят разликата, че парите, които са дали на църквата, са или като са си купили свещичка, или като са ги пуснали в надписана кутия за дарения вътре някъде в храма... а просякът пред църквата би трябвало да проси милостиня за собствената си окаяна съдба. Нали така? Това са два отделни харча, според джоба на посетителя, така че и двата харча са в приемливия си праг. И хората са склонни да дадат и за двете.

Но нежели, просякът не просел за себе си, а просел за църквата. Просто такъв вид схема, която да накара посетителите на храма да дадат ПОВЕЧЕ пари на църквата, повече от едно дарение и една или няколко свещички. Но за да бъдат прилъгани на това, те на практика са ИЗМАМЕНИ от добрия дядо Добри на входа, мислейки си че дават пари за едно, а пък то се оказва, че са ги дали пак за същото, за което преди малко са дали достатъчно според тях.




Но нека бъдем честни. Дали дядо Добри наистина е измамник? Измамникът, както се предполага, е интелектуалния родител на финансовата пирамида, тоест той съзнава какво върши и по принцип измамата е нещо преднамерено. А дядо Добри е просто изкукуригал... той отдавна не е с всичкия си, така че не е преднамерен в каквото и да е. Той просто се отнася с труда на онези, от които проси милостиня, по същия несериозен и безотговорен начин, както се отнася и към собствения си живот. Поради което в крайна сметка се е докарал до просешката тояга, като повечето просяци.

Тоест единственото което дядо Добри прави, е да повлича със себе си и онези, от които иска и му дават милостиня. Но това е очевидно, както е очевидно и при всички пияници, наркомани, и прочие хора, които през целия си живот са били жертва на някой свой порок, който накрая е довел до съсипията им. Наркоманите карат приятелите си да станат зависими, пияниците превръщат приятелите си в пияници, така и просяците като дядо Добри се отнасят с всички като с просяци, сиреч, пилеят средствата за живот - собствените, но и тези на другите, получени по линия на криворазбраната милост.

Истинският измамник тук е църквата. А истинският виновник за осъществяването на тази измама - това са онези, които са се инвестирали в пирамидата да добрия дядо Добри докато е бил жив, и сега се чувстват длъжни да напишат "Поклон!" във Фейсбук, за да оправдаят инвестицията си в него... която всъщност се е оказала инвестиция в храм-паметника Св. Александър Невски.

По линия на тиражираната логика... всеки от нас, уж гражданите на тази държава, по принцип инвестира в Александър Невски, след като бизнеса със свещи е освободен от ДДС. Не би трябвало да е нужен дядо Добри като посредник на тези средства.




Както виждаш, драги чутателю, в момента говорим за пари. И само за пари.

Защото... всъщност само с това е известен бай Добри. Църквата нито го нарича "благ", нито го нарича "светец", нито го нарича "добродетелен", нито "умен", нито "пожертвал се" - нищо. И това е разбираемо, защото в крайна сметка този бай Добри си е една измет, като много други, и нищо повече. Това е очевидно за всички.

Това, което църквата хвали, е че дядо Добри е дал пари на църквата.

Това е всъщност нещото около дядо Добри, който обсъждаме. Дядо Добри е световно известен с това, че е дал всичките си пари на църквата. Той не е световно известен с "добротата" си или нещо такова. Не - личността му започва и свършва с единствения факт, че е дал всичките си материални блага на църквата.

Така че, в цялата тая работа, ние говорим за пари.



Парите, както всички знаем, директно купуват титлата Архонт или какво беше там, ако се плати на църквата. Въобще, църквата е една парична институция. Жалко че паметта на дядо Добри не може да се нарече дори и светла, защото той умря без дори да бъде Архонт на БПЦ, въпреки всичките хора, които е измамил поради вродената си безстопанственост.



Въпросът тук е... скандалното нещо, което породи повдигането на този въпрос в тази моя тема е... как МЕДИИТЕ целенасочено създават образи за подражание.

Дядо Добри е един медиен образ и модел за подражание - всеки медиен образ е модел за подражание. Медиите, както всички знаем, полагат културните коловози, в които да се вписват поведението и реакциите на поданиците.

А посланието от образи като дядо Коледа и дядо Добри е много просто - дайте всичките ВАШИ пари на НАС.



Който даде всичките си СВОИ пари на ТЯХ, ще бъде посочен пред всички като духовен човек. Ако не сте разбрали посланието до сега, то е, че можете бързо да станете много духовни, ако дадете цялото ВАШЕ имущество на ТЯХ... или на който друг е нужно. За да бъдете духовни просто трябва да не притежавате нищо - така ще запълвате дните си с просия, а това е най-бързият път към това да ви се покланят във Фейсбук.

19
Всички теми / Re: Мизериите на църквата
« -: Февруари 13, 2018, 08:24:42 pm »
Все пак, Св.Александър Невски не случайно е най-богатия храм.

Или да отдадем този факт на Божието благоразположение?

20
Всички теми / Re: Мизериите на църквата
« -: Февруари 13, 2018, 08:17:43 pm »
Или пък, да го погледнем от друг ъгъл.


Да кажем, не ставам за чеп, и ме боли гъза от мързел да работя. Мога обаче да си пусна безсмислената бяла брада, с безсмислените бели мустаци и излишно дългата бяла коса, понеже като се облека в черно, приличам на светец.

Сядам си аз пред Св.Александър Невски, и почвам да прося - един вид, да се възползвам от емоционалното състояние на невежите хора, които влизат вътре, за да правя пари без труд.

Да кажем, обаче, че съм и по-тъп от тримата глупаци едновременно, и си нямам на идея какво да правя с пари по принцип. Единствено мога да ям, да пия, и да сера, и евентуално да спя. Така че, правя си аз пари от емоционалните невежи хора, само че запазвам за себе си само колкото за една бира и един хляб, а другото го хвърлям на попа през смъкнатия прозорец на бентлито му. Той почва да си ме котка и да ми прави реклама, за да се мазня на още повече хора, и да ми дават още повече.


Някак си... не виждам къде е геройството в цялата работа. Повече ми прилича на една пълноценна симбиоза между фарисеите и овцете.

21
Всички теми / Мизериите на църквата
« -: Февруари 13, 2018, 08:12:04 pm »
Идеята на тази тема, както и на политически ориентираната ми тема, е да обсъждам църковните мизерии, ако съм в настроение да си губя времето с коментиране на обществото.





Например, днес, както всички разбрахме, най-сетне умря така наречения "светец от Байлово", дядо Добри. Ето новината за смъртта му: https://offnews.bg/obshtestvo/pochina-svetetcat-ot-bajlovo-diado-dobri-674795.html


Това на мен, като на мислещ човек, някак си не ми се връзва.

Първо - да направиш дарение на Св.Александър Невски? Най-богатата и най-тлъстата от всичките църкви? Всички знаем какви коли карат поповете на БПЦ, а и на църквата по принцип. Що за малоумник трябва да си, за да дариш единствините си кинти на Св. Александър Невски? И що за малоумници трябва да са онези, у които ще събудиш някакво умиление?

Второ - той пари е нямал никога. Той всъщност е просил дълги години пред входа на Св. Александър Невски. Аз като мислещ човек се чудя, щеше ли да изпроси толкова кинти добрия дядо Добри, ако вместо това просеше пред ресторант Happy в кв. Студетски град, или пред някой мол например?

Понеже, както чета, Добре Димитров Добрев живеел в църковния двор на селската църква. И както се вижда, и дрехите му са църковни.



Затова аз се питам... дали след като не си е купил жилище с тези пари, а ги е дарил на църквата, понеже ги е изпросил пред църквата и без това... дали са НЕГОВИ тия кинти?

Не са ли те, в крайна сметка, на самата църква? Аз ако бях църквата, и ако бях хитър колкото църквата, тази идея щеше да ми хареса - да взема да си хрантутя един просяк, и да му измисля някаква работа - да си го туря на входа да събира просия, която после да си ми я дари. Защото да не забравяме че просията е незаконна (така се води, горе-долу). И той ще има моето застъпничество и покровителство, понеже аз съм все пак попа на Александър Невски. Моите средства - в моя джоб, изработени от моя си хрантутник.


Не знам. На мене цялото това ми се струва идиотско и незначително. Зрелище за излишните хора на Ницше.

22
Не исках да говоря точно за това, преди аз самият да съм работил с него лично... Само че в духа на горната ми публикация, а и с оглед на това, че едва ли скоро ще имам възможност аз лично да се занимая с химията, защо пък да не дам тласък на интересуващите се.



Положението с въпросните зеолитни скални бетони е такова, че са от огромен интерес за строителната индустрия в момента. Те са толкова голям хит, че рядко някоя фирма си позволява да пусне продукт на пазара, да не би конкуретна фирма да го изследва и да открадне формулата. Като цяло, в момента строителните гиганти се състезават кой по-напред ще успее да защити формулите си патентно, преди да се атакува в посока строителна революция. Естествено, институтите на Давидовиц имат голямо участие в опазването на тези тайни.

Но има множество находчиви умове, които експериментират постоянно, и има набор успешни формули за зеолитни бетони, които обикновените аматьори са открили до този момент.

Най-големи успехи имат аматьорите, които възнамеряват да правят зеленчукови парници от зеолитни бетони, заради качествата на тези материали да опазват постоянно благоприятна био-атмосфера в затвореното пространство. Аматьорите в това поле изпробват различни смеси и правят също различни видове "дишащи скални бетони", като добавят разнообразни биологични включения, например слама.


На тези места съм открил интересни формули:

ето рецепта за геополимерен бетон - публикация в reddit.com
още една геополимерна рецепта - от блог на платформата WordPress, озаглавен "Геополимерна къща"

Ако сърфирате в Гугъл (и Ютуб включително) с ключови думи "homemade geopolymer", ще излязат множество интересни линкове и кратки видия.


23
Подадоха ми много интересен материал за описани случаи, за които не бях чувал до сега.

http://www.xprojectmagazine.com/archives/strange/livingfossils.html

На този линк се описват редица случаи, в които земноводни и влечугоподобни организми са намирани във вкаменяло състояние, и се връщат към живота след като бъдат освободени от камъка. В повечето случаи организмите живеят много кратко време, до дни, преди да умрат, а някои умират веднага след освобождението си.

Например:

През 1865г случаен човек изравя вкаменяла жаба, която се оказва жива. Била вкаменяла в магнезиев варовик, на 9 метра под земята. Било се предполагало, че скалата била на 6000 години. Описват се физическите черти на живата жаба, като се подчертава, че имала очевидна трудност с дишането. Не се споменава кога е умряла.

През 1818г геолог намира вкаменели морски таралежи, докато търсел фосили. Освобождава ги от фосила и ги оставя на слънце. Те скоро оживявели и започнали да мърдат. Той ги пуснал във вода, като един от трите морски таралежа умира, а другите два оцеляват, без да се споменава колко дълго.

През 1853г от вкаменелост бил освободен жив рогат гущер, и бил изпратен в някакъв Смитсънов институт. Гущерът живял още два дни, след като бил освободен.

През 1856г някакви миньори в мина във Франция разбили канара от варовик. От канарата изпаднал жив птеродактил, който махал с криле и врякал, но умрял веднага след освобождението си. Скалата била идентична с варовика от праисторическата ера Юра и по принцип се смята, че птеродактилите са живели точно по това време.




Това с птеродактила е очевидна глупост. Прави впечатление градацията в горните случаи - всички случаи са от един специфичен времеви период, като всеки следващ, хронологично, е по-красноречив от предния. Така че СЪС СИГУРНОСТ повечето такива случаи са мизерна фантазия на разни хора, които се забавляват по този начин. Освен това, никъде не се споменават авторитетни източници. Позоваванията са на някаква книга "Странни и необяснени феномени", на Джером Кларк и Нанси Пеър.

Но не всички такива подобни случаи са неправдоподобни.

При търсене попаднах и на друг линк:

http://www.stillnessinthestorm.com/2015/04/amazing-cases-of-living-frogs-toads-and.html

Интересното на този втори линк е, от една страна, че демонстрира невероятните простотии, които раждат умовете на необразованите и неграмотни хора без информация. Както е напълно естествено за линковете от този тип, среща се и името на Дейвид Уилкок, за който всеки знае, че е мерудия на всяка фантасмагорична глупост, която циркулира в съвременните медии.

Трябва да се отбележи и логичното обяснение на тези случаи, които държателите на блога дават:
"Когато материята вибрира със скорост отвъд тази на светлината, материалът прекосява границата на време-пространството, и може лесно да пътува през 3-те измерения. Ние описахме тази концепция няколко пъти на този блог, тъй като е свързана със съзнанието."

Коментарът не е нужен, според мен.








Но на същия този линк има изброен един много по-интересен случай.

През 1976г, във Форт Уърт в Тексас, бригада строители разбивали бетон. Те били изляли същия този бетон преди около година. Сред разтрошения бетон те намерили жива зелена костенурка. Тя явно се била намирала във въздушен джоб, който отлично пасвал на формата на тялото й. Ако костенурката по някакъв начин била влязла в басейна, по времето когато изливали бетона, как ли успяла да оцелее през тази една година време? Ироничното било, че горката костенурка умряла само няколко дни след като била освободена.

Аз лично съм гледал три костенурки през живота си (две сухоземни и една земноводна). Сухоземните костенурки се заравят в пясък или в пръст, за да спят зимен сън. Два пъти ми се е случвало пясъчната дупка на моите заспали костенурки да се срине. Те сами се отравят от пясъка напролет.

На този чудесен линк: http://www.tortoisecentre.co.uk/HIBERNATION.aspx можете да прочетете как да подготвите костенурките си за хибернация (в Америка използват инкубатори, защото климатът им не е естественият климат на костенурките).

Ще попаднете на това изречение от линка горе: "КЛЮЧЪТ КЪМ УСПЕХА: Основният проблем с хибернацията е, да успеете да поддържате телесната им температура между 3 и 7 градуса Целзий и да не позволявате тази температура да се променя".





Последното, ако сте наши читатели, би трябвало веднага да ви напомни за Глава 1: Мистериите на Древния свят от книгата на Д. Давидовиц "Пирамидите - една разгадана енигма".

По-късно в Глава 17: Запълване на пропастта в познанието в същата книга от Давидовиц четем следното:

Цитат
Принципът е този: пирамидният камък се основава на синтеза на зеолити, вторични скалообразуващи минерали, които с готовност поемат и отдават влага. Поетата вода, 10-20% от масата на зеолита, лесно се освобождава, когато се приложи топлина. Зеолитите, следователно, позволяват на пирамидите, или на кой да е съд, направен от геополимерен материал, да съхраняват органични минерали в хармония с естествената атмосферна топлина и влага.

Нилската долина се характеризира с екстремна сухота през деня. Вечер нивата на влажността се покачват. Зеолитният пирамиден камък поема влага вечер или през което и да е време, когато влажността се покачва. През деня, материалът поема калории от атмосферата, която е била нагрята от Слънцето, и поетата преди влага се изпарява. В съхранения материал, тази размяна поддържа температура, която е постоянна спрямо тази на атмосферата. Това премахва изпотяването по вътрешните стени на постройката и, следователно, премахва развитието на мухъл. Материалът предоставя размяна на влага от вътрешността на структурата до външната среда – с други думи, автоматичен контрол на температурата и влажността. В херметически затворения съд или стая няма обновяване на кислорода, и силите на материала да предотврати появата на насекоми и гризачи са повече от адекватни. Тези параметри, комбинирани с дългия живот на геополимерните материали, осигуряват идеални условия за съхранение.

С други думи, пирамидният варовиков бетон би бил идеален материал за хибернацията на една костенурка.





Нещо повече - тези факти и взаимовръзки трябва да напомнят на нашите читатели и за интересния случай на откритите червени кръвни телца във фосил на тиранозавър, за който се разказва в Твърдение 2: Динозавърските фосили са на милиони години от книгата на Д. Нийнхюис "Старата Земя? Защо НЕ!":

Цитат
Преподаватели и служители в Монтанския Национален университет били шокирани от откритието, че кост на тиранозавър рекс съдържал червени кръвни клетки. Тези еволюционистки изследователи, поддържащи представата за старата Земя, провели шест различни теста, опитвайки се да докажат, че това не били червени кръвни клетки. [Карл Уейланд, "Сензационен доклад за динозавърска кръв!", Криейшън Екс Нихило, том 9, No. 4, (1997г): стр. 42...  Carl Wieland, “Sensational Dinosaur Blood Report!,” Creation Ex Nihilo, vol. 19, no. 4, (1997): 42]
Но всички тестове давали положителни резултати, което предизвикало паника у конвенционалните земни учени; въпреки че, както може да се очаква, резултатите от тестовете не успели да стигнат до първите страници на новините, точно както и другите разкрития за предполагаемо аномално органично присъствие не могли да влязат в новините.


От всичко до тук става ясно, че зеолитните скални формирования са на практика съвършен материал за запазване свежестта на органичната тъкан дори стотици години, било то растителна или животинска.

Но, точно както Давидовиц отбелязва, необразованите психясали умове винаги клонят да обясняват липсата си на научни знания с намесата на извънземни и фантастично дълбоки квантово-научни конспирации в стил Дейвид Уилкок. Всичко това идва от факта, че така наречените "изследователи" на алтернативното масово не са запознати с официалната научна информация, че скалообразуването е процес, който зависи от условията, а не от времето. За тях огромните времеви разстояния - "хиляди години", "милиони години" и "праисторически епохи" - все още намират място в достоверното обрисуване на планетарната история и гигантизмът на времевите периоди се приема за непроменима константа.

Това недоразумение кара интелигентни хора да си въобразяват, че живите вкаменели жаби поради някаква причина са вибрирали със свръх-светлинна скорост, за да прекосят време-пространството и да прескочат период от 6000 години, за да стигнат до наши дни.





На нашия сайт има и други материали, които изрично подчертават, че скалообразуването е процес, който зависи от условията, в които се развива, а не от времето. Съвършено натурални скали могат да се образуват както за половин час, както посочва Д. Давидовиц, така и в рамките на седмици, както демонстрира Д. Дозиер в нейната лекция "Отглеждане на био-тухли".

Огромен брой от познатите ни земноводни се заравят в глина, или в материали, които са почти готови за стартиране на скалообразуващ процес, ако се появят подходящите условия.

Например видът "кална риба", чието поведение е описано от тази кратка продукция на BBC:
Рибите изпадат в хибернация по време на сухия период в Африка, и се заравят в кал и глина, където си изграждат нещо като капсула. Те често попадат в калните тухли, с които негрите си правят жилищата. Когато дойде мокрия сезон и стените на негърските жилища се превърнат в кал, рибите се събуждат, и започват да излизат направо от подгизналите тухли.

Естествено, ако негрите бяха запазили знанията на древните египтяни, щяха да правят къщите си от зеолитни бетони чрез естествено скалообразуване, и тези риби никога нямаше да могат да избягат от каменните си гробове. Но вероятно щяха да останат живи доста дълго време. Ако бяха, например, организми, които се нуждаят от по-малко влага, например жаби, гущери или костенурки, може би щяха да оцелеят в принудителна хибернация много години наред.





Както се вижда, "алтернативните" сайтове са пълни с голямо количество откровени простотии. Като базирани на слухове врели-некипели за врякащи птеродактили, изкарани от канари под земята - слухове, които по всяка вероятност са измислени и повсеместно разпространени лично от Дейвид Уилкок, прескачайки през време-пространството, за да не може никой да проследи източника на информацията.

Но ако човек има солидни познания и качествено образование, той ще може по-лесно да отсява истинската информация в такива сайтове, дори и когато е маскирана като "необяснен феномен", на който дори подкупните държавно спонсорирани научни академии, пълни със соц-пенсионери и парашутисти, не могат да дадат обяснение.



24
Всички теми / Re: Северна Корея
« -: Февруари 12, 2018, 06:13:37 pm »
Фенките от Северна Корея вече дразнят в Пьонгчанг

12 февруари 2018

Източник: OFFNews.bg


Посрещнати с любопитство в началото, организираните фенки от Северна Корея вече откровено дразнят останалите зрители на олимпиадата в Пьонгчанг.

В социалните мрежи се надигна вълна от недоволство от поведението на бойката група дами, облечени еднакво в червени униформи, които заемат места на трибуните и през цялото състезание като под команда изпълняват песни, национални танци, развяват флагове и посрещат с бурни аплодисменти всеки севернокореец.

Хората, озовали се до тях на трибуните, наричат поведението им терор, а ентусиазма на девойките намират за раздразнителен.

Вижте във видеото какво предизвиква недоволството на зрителите.

25
Crrow777 продължава, като включва част от видео-анализа си, който направи на "фотографиите" на Плутон, когато първия сателит уж го приближи за първи път преди година или две. Оказва се, че "фотогафиите" на NASA са всъщност дигитални изображения, а не истински фотоси.




Crrow777: Реших да добавя тези стари клипове към видеото, понеже хората трябва да разберат, че всичките онези изображения на предполагаемо космически неща, с които NASA залива света, те не са кадри и фотографии на каквото и да е - те са ПОСТРОЕНИЯ. На много места ситният текст в описанията на изображенията ще ви информира, че това са просто построения. Само че просто взех един брой на списание "Sky&Telescope", и видях, че са започнали да пробутват новите си "високотехнологични" от "следващо поколение" Плутонски фалшификации.

Ако искате да видите Плутон, трябва да отидете в Дисниленд, откъдето всичките масони с 33-та степен управляват шоуто.


Кучето на Мики Маус - Плутон (Pluto на английски), бел.прев.

Crrow777: Всичко това са просто кодирани, масонски безсмислици. По мое мнение, в космоса НЯМА машини, и цялата тази работа с Плутон е просто нова серия лъжи... И ще ви покажа някои доста красноречиви доказателства, които открих. Открих, че тези пичове нарочно използват замъгляващ филтър. Та хайде да скачаме в съдържанието.





Crrow777: Добрееее! Добре дошли на канала на Crrow777! Правил съм такива клипове и преди. Сега пак ми се иска да направя такъв, защото точно си купих броя на списание "Sky&Telescope", и те ОТНОВО го правят - отново пробутват фалшифицирани изображения на Плутон. По мое мнение, в космоса няма машини. Всичките тези елегантни и красиви изображения на Плутон, които ви показват, са конструирани. От графичен дизайнер. Според моето мнение!


Crrow777: Сега ще ви покажа нещо, което е много издайническо. Това е снимка на Луната, която аз заснех преди известно време. Един от големите ми проблеми с NASA е... че когато видите тези изображения от NASA, средностатистическият човек остава с впечатлението, че изображението, което наблюдава, и което се предполага че му показва космоса, е същото, което виждате и тук от мен. Само че има разлика. Голяма разлика!

Това всъщност е фотография на обект... или на нещо, каквото и да е Луната... заснето с фото-техника. То е нередактирано, и недокосвано. И гледайте, ще направя нещо много просто с Фотошоп. Ще обърна цветовете, така че всичко черно да стане бяло...


Crrow777: После ще грабна Нивата, и ще ги преувелича... Забележете, че има водач, който показва къде се очаква да видим ръба на обекта. така че давам Нивата на макс, и какво виждаме...


Crrow777: Гледйте! Няма артефакти отвън по дясната страна. Това е така, понеже това е нерадктиран кадър, който не е докосван. И този водач трябваше да ви покаже къде се пада ръба на Луната.

Crrow777: Сега нека да вземем ето това изображение на Плутон, официално от NASA, което сте виждали. Гледайте.


Crrow777: И така, инвертирам го, обръщам цветовете...


Crrow777: И после давам Нивата на макс...


Crrow777: Вижте всичко това! Можете даже да видите, че това изображение е било създадено в различна ориентация, и после е било завъртяно. Но вижте само всичките тези артефакти от редактиране! Няма нито една част от това изображение, която да не е била редактирана. А и когато го гледате, то си прилича като на излязло от LighWave или някоя друга програма за 3D-графика. Но сега ще ви покажа... а не, първо ще ви покажа друго.


Crrow777: Искам да посоча и друго нещо. Забележете как апаратът ми не е много на фокус... най-вероятно заради прахта от кемтрейлите... Само че има ВИЗУАЛНА РАЗЛИКА между това снимката да е леко извън фокус, и ефекта от замъгляващата функция в софтуера за обработка на изображения. Така изглеждат нещата, когато са леко извън фокус. Нека видим обаче едно изображение от NASA.


Crrow777: ТОВА изображение... а от NASA виждаме много такива... е мъгливо! Мислите ли че тия хора ще правят мисии за по гъзилион долара, и накрая това е всичко което могат да постигнат? Гледайте сега. Ще направя инверсията...


Crow777: И веднага след това надувам нивата...


Crrow777: Е погледнете това. И, вижте на една друга фалшива "снимка" от NASA...


Crrow777: Виждате ли как се появяват острите ръбове при редакционната пикселизация? Те са остри. Но като се върнем на тази снимка (по-горната), аз си мисля, че те са свършили редакцията, и след това са пуснали замъгляващ филтър. И можете да го видите. Така че изображението на астероида е било нарочно замъглено, и това може да се познае. Това са просто артефактите от редакцията, но вече не са остри, а са като петна, заради замъгляващия филтър. Нека да взема друго изображение и ще го направя, за да ви го демонстрирам.


Crrow777: Добре, тази е добра. Нека да зумираме на приближение. Виждате как съм сложил водачи за ръба на обекта. Нека да махнем част от червените.. това май е достатъчно.. Нека махна и сивото, и сега имаме остри артефакти като при другото изображение.

Сега просто ще грабна една област, и ще я замъгля. И гледайте.


Crrow777: Вижте как онези артефакти са остри, а тук виждате какво се случва след замъгляващия филтър. И това е било направено с изображението на астероида.


Crrow777: Виждате ли как артефактите вече не са остри? Понеже са го замъглили нарочно.

Ето това е. Всичките тези изображения на Плутон, с които сега ни заливат, дизайнерите просто са се развихрили. Някои от тях са много впечатляващи. Ето някои от предишните изображения, които ни пробутаха.


Crrow777: Но са направили и още едно подмолно нещо. Виждате ли къде е този кратер и тази форма, подобна на сърце?


Crrow777: Завъртели са го по оста! За да ни възпрепятстват да търсим фалшификация на по-дълбоко ниво, ако се опитаме да напасваме различните кадри. За да не бъдат от един и същи ъгъл. Много е подло. И нищо от това не е истински кадър на каквото и да е. Всииичкото това са просто дизайнерски изображения. Нищо повече. И НИЩО от това не е фотография.

Всичко това е един фарс.

Когато и да видите тези мъгливи картини, спомнете си какво ви показах на моята фотография на Луната. Има визуална разлика между това апарата да е леко извън фокус, и някой да ползва замъгляващ филтър. Бъдете здрави.









26
Фантасмагорични космически изображения и как да ги различим
от поредицата видеота на ютубъра Crrow777
публикувано на канала му на 23.08.2017г


(долните картинки са кадри от видеото му, като в някои, за пригледност и улеснение, са сглобени повече от един кадъра, бел.прев)




Добре дошли в рубриката "Откривателския проект на Crrow777"!


Сrrow777: Хората продължават да ми изпращат това нещо (горе), това е фалшива работа... И ще покажа на всички най-лесния начин за разобличаване на конструирани изображения.






Crrow777: Първата ви следа винаги трябва да бъде следното - виждате ли като зуумна на приближение? Виждате ли как всичко е в ниска резолюция? Всичко, което аз снимам, е в HD, а тези са деградирани изображения. Но нека направим някои прости неща. Нека отидем в "Adjustments" и в "Levels" (Нива) във Фотошоп, и първото нещо, което трябва да забележите, е сигнала.


Crrow777: Виждате ли? Няма да се задълбочавам в това, но хората които знаят как да използват Фотошоп, ВЕДНАГА ще разберат нещо за това изображение. Но за останалите от нас, нека просто презавишим нивата...


Crrow777: Добре... Виждате ли това? Всичко това е редактирано. Цялото това нещо е редактирано изображение. И начинът, по който го разбираме е... ако вземем например моята фотография, която съм снимал с Cannon, на същото затъмнение... и ако хванем да видим нивата...


Crrow777: Виждате ли сигнала? Виждате ли разликата в сигнала между редактирано изображение и истинска фотография? Но няма да се задълбочавам в това... Гледайте...


Crrow777: Когато презавиша нивата, не се получава назъбения като трион контур. Дори и да отида до степен, в която започва да се вижда шума и "снега", остава същото. Виждате ли как всичко е с еднакъв наклон? Без трионско назъбване? И ще ви покажа още една фотография, която аз заснех, направена е с Nikon пак на същото затъмнение... и ще направя същото нещо...


Crrow777: И ето пак, виждате ли сигнала на това изображение? Това значи, че е естествено. И гледайте, като презавиша нивата. Виждате ли? Няма следи от трионско назъбване... дори и ако отидем в другата посока...


Crrow777: Вижда се ръба и замърсяванията... но няма назъбена деградация на изображението, защото е снимка. Сега ще хванем първото изображение, и още веднъж ще ви покажа предното изображение. Ще грабнем нивата, на този фалшификат, който уж трябва да показва как ISS минава на фона на Луната, и ще ви покажа още веднъж...


Crrow777: Няма и една част от това изображение, която да не е редактирана.




Crrow777: Това което са направили, е да вземат истинска снимка на Слънцето... и знам че така са направили, защото точно така изглеждаха слънчевите петна вчера... Но това също ги издава. Нека да зумираме на приближение.


Crrow777: Можете да ВИДИТЕ деградацията тук. Поради някаква причина, всичко което NASA произвежда е в ниска резолюция... Но гледайте сега слънчевите петна. Те са със сходен цвят като това, което уж трябва а е сателита ISS, само че наклонът им се разминава. Нека грабнем Нивата, и да отидем в обратната посока, и това наистина ще покаже измамата...


Crrow777: Виждате ли как контурите на слънчевите петна не се променят, но гледайте - ясно се вижда как са изрязали всяка от тези фигурки и просто са ги пейстнали (поставили) отгоре. Виждате ли? Това е ФАЛШИВО изображение. Не само това, ами и дезинформацията около това изображение, че уж било отнемало години на планиране и всичките останали глупости... НЕ Е ВЯРНО - иска се просто да насочиш ИСТИНСКА КАМЕРА в режим на висока честота на кадрите към обекта, който преминава. Това е всичко. Така че даже и сценария зад това изображение е лъжа.






Crrow777: Добре, приключих с тази. Сега, исках да ви покажа и това друго изображение.


Crrow777: Това пък би трябвало да е сянката от затъмнението. Сега ще направим точон същото нещо, което винаги правим с всичките глупости на NASA. Хм, сигналът на тази изглежда малко по-естествено...


Crrow777: ... Но ето го, човече! Погледнете всичко това! Каква е тази зелена линия... боже, просто погледнета цялата тази редактирана конструкция... Това не е "просто кадър", както твърди NASA, просто не е!


Crrow777: Това е конструирана безсмислица. Даже погледнете сянката върху планетата (по-горе) от предполагаемото затъмнение. Това е предполагаемото затъмнение. Вижте! Това е конструирана безсмислица.

Crrow777: Та това е, просто исках да покажа на хората колко е елементарно - просто отваряте едно изображение във Фотошоп, презавишете нивата (или ги презанижете), и това доста често ще ви разкаже цялата история. Ако се върнете назад в канала и видите изображенията на Плутон, ще видите, че няма нито един пиксел от предоставените от NASA изображенията на Плутон, който да не е фалшифициран и конструиран. Това беше. Бъдете здрави.




27
АПОКРИФНА АКАДЕМИЯ / Re: НОВИНИ
« -: Февруари 10, 2018, 07:37:33 pm »
31.01.2018

Забелязано е доста голямо количество на ботове, които опитват да се регистрират на сайта

Поради това сме започнали действия по почистване и оптимизиране.

Ако вече дълго време чакате регистрация за сайта, и не я получавате... или ако акаунтът ви изведнъж се окаже ненадейно изтрит, пишете ни по и-мейл, най-добре ето на този: xaumana@abv.bg, и ако се окаже, че сте истински човек с интереси, а не програма, всичко ще се оправи :)

28
Всички теми / Re: Моята самоделка с КПД>1
« -: Февруари 09, 2018, 02:51:38 pm »
В 5:42 часа тази сутрин (09.02), получих следното писмо на пощата от Арон Мураками, превеждам го цялото:




Важно обновление относно: Бедини SG - Отвъд наръчника за напреднали

Здравейте на всички,

Ако получавате този имейл, значи сте закупили Бедини SG - Отвъд наръчника за напреднали.

Открихме как Джон Бедини е намотавал намотките на генератора Кромри и сме включили това като нова, 20-минутна презентация - няма да можете да репликирате генератора на Кромри правилно без тази информация.

Има още няколко свързани с това видеота, общо 1.5 часа допълнителна видео-информация, която можете да свалите веднага.

Сщо така, оригиналното видео, което сте свалили, сега е достъпно на по-голяма резолюция.

Отидете на страницата за сваляния - има 2 ZIP-файла за сваляне - свалете ги и двата - влезте оттук: http://emediapress.com/ecg/securelogin.php

Основната презентация с по-висока резолюция е 1.0 GB файл за сваляне.
Вторият линк с допълненията е около 1.8 GB файл за сваляне.

Юзърнейма е имейлът, който сте използвали за тази покупка - вероятно този имейл, на който получавате това писмо.
Паролата е номера на фактурата, която сте получили за покупката.

Ако вече не си пазите фактурата, не можем да възстановим тази информация. Когато отидете на страницата за влизане, ако видите ****** (звездички), това е мястото за паролата. ИЗТРИЙТЕ това, и поставете паролата от фактурата. Ако виждате звездичките, това е паролата от последната ви покупка от нас, която може да е различна от онази за презентацията Бедини SG - Отвъд наръчника за напреднали.

20-минутното видео е централния и краен отговор за това как Бедини е намотавал намотките в този мотор (мотора на Кромри, бел.прев) и начинът е различен от описания в патента, който има абсолютно грешни диаграми.

Надяваме се, че това ще ви бъде полезно и ще ви помогне да направите своя реплика на Кромри.

Искрено ваши,
A&P







IMPORTANT UPDATE TO: BEDINI SG - BEYOND THE ADVANCED HANDBOOK

Hi everyone,

If you're receiving this, you purchased Bedini SG - Beyond the Advanced Handbook.

We have discovered how John Bedini wound the coils on the Kromrey and have included a new 20 minute presentation - you will not be able to replicate a Kromrey properly without this information.

There are a few other related videos for a total of 1.5 hours of extra videos that you can download right now.

Also, the original video that you downloaded is available in a slightly higher resolution.

Go to the login page for the downloads - THERE ARE 2 ZIP FILES TO DOWNLOAD - GET THEM BOTH - login now: http://emediapress.com/ecg/securelogin.php

The main presentation in higher resolution is about 1.0 GB zip file download.
The second link with the extra bonus videos is about 1.8 GB zip file download.

Your username is the email you used for your purchase - probably this email that you're receiving this at.
The password is your Clickbank receipt ID for that purchase.

If you no longer have your Clickbank receipt ID, we cannot look it up for you. When you get to the login page, if there are **********'s in the place of the password - DELETE THAT AND COPY AND PASTE THE ABOVE PASSWORD into that field. If there are ********'s, that is a password that is cached from your last purchase, which may be different from the Beyond SG presentation.

The 20 minute video is the definitive and final answer as to how Bedini wound his coils and it is different from the patent, which has completely wrong diagrams.

We hope you will find this useful and helpful in building a Kromrey of your own.

Sincerely,
A & P






Аз, разбира се, не съм и възнамерявал да си пазя касовата бележка за интернет покупка през 2016г.

Ако някой смята, че този сайт му е предоставил доброволно достатъчно информация от въпросната група, която по принцип е платена, нека бъде така добър, ако случайно има достъп до гореописаното допълнение, да го сподели с нас. Преди да съм купил същата лекция втори път.

29
Всички теми / Re: Моята самоделка с КПД>1
« -: Февруари 08, 2018, 10:03:00 pm »
Мисля че забравих да пусна лекцията на Питър Линдеман за модела "Бедини SG" в комбинация с Тесла-ключа.

Ето това е цялата лекция - Питър Линдеман: Отвъд наръчника за напреднали. Пускал съм я и в мазето.нет преди време, но линкът там може би вече не работи.


Ето снимка на схемата, скрийншот, изваден директно от видеото:





Както виждате, различното се състои в следните неща:
  • Енергията, която се извлича от захранващата батерия, за да възбуди соленоидите, след соленоидите не поема към отрицателния терминал на захранващата батерия, за да унищожи този дипол завинаги, а продължава към положителния терминал на зареждащата се батерия. С други думи - енергията, която зареждащата се батерия получава, първо е чист прав ток, а след това е високоволтов импулс от индукционния срив на соленоидите.
  • Захранващата батерия се състои от два дипола - две батерии. Причината за това е, за да се повдигне захранващия волтаж.
  • Друга новост е, че в бобината има още една допълнителна намотка - тя е изнесена най-вдясно на схемата. Идеята е в нея да се развива допълнителен индукционен срив при прекъсването на захранването, и този допълнителен импулс да се праща също в зареждащата се батерия.


Доколкото аз съм изследвал схемата, аз лично съм на мнение (а аз съм самоучащ се и нямам електроинженерно образование), че е излишно захранващата батерия да има по-висок волтаж от зареждащата се, защото транзисторът действа като диод. Независимо дали напрежението от захранването е по-високо от това на зареждащата се батерия, след транзистора отново ще има 24 волта, а не само 12, защото транзисторът не би трябвало да позволява възможност за напрежение в обратната посока.

Но мога и да греша.

Другото, което аз лично си мисля, е че долният диод (най-долу на схемата), който е между отрицателните терминали, е напълно излишен. Теоретически погледнато, не мога да схвана каква функция изпълнява. Практически, съм проигравал схемата и с него и без него, и честно казано, не мога да забележа каква е разликата със и без неговата употреба.

Мога и да греша, изследванията ми на въпроса са повърхностни и нямам никакви по-особени измервателни инструменти.



Но аз си задавах тези въпроси за излишните елементи още преди да се запозная с по-широката критика на модела "Бедини SG". Търсейки отговор, попаднах на много хора, според които модела "Бедини" съвсем НЕ Е най-ефективния вариант на демонстрираната технология, и че има доста прахосване на енергия в него. Оси Каланан е само един от тези хора, за него споменах по-горе.

Затова според мен е много вероятно този диод долу да е излишен.


За мен тези въпроси бяха важни, защото исках да установя каква е абсолютно минималната енергия, с която мога да задвижа системата. Установих, че горната схема работи надеждно при минимум 6 волта напрежение. При спад на напрежението до 5.5 волта, роторът започва да губи инерция, а при спад на напрежението до 5.3 волта постепеното му замиране е гарантирано. Затова, за да си отговоря на въпроса който ме интересуваше, за мен всяко диодче имаше голямо значение. Разбира се, всичко това беше тествано без нито един резистор където и да е. Тестовите батерии бяха оловно-киселинни, гелови, 4 волта на 0.7 ампера, и чисто нови.

Ако батериите сменят местата си на всеки две минути, моторът работи задоволително. Оборотите, на око, са може би къмто 300-350. Планирам да си взема тахомер на следващата заплата, за да съм абсолютно сигурен, но има много неща за взимане, така че може и да е по-късно (уточнявам, ако някой се надява на тази информация). Ако батериите не сменят местата си ръчно на всеки 2 минути, напрежението на захранващата част спада явно под санитарната граница за апарата, и въпреки че този спад е нормален при постоянна работа на батерията, той просто е под нужния минимум за съответния прототип. Затова и е нужно въртенето на 2 минути - аз така си обяснявам нещата.



След като се сдобих с някаква представа за долната граница на представянето, което и ме интересуваше, вече ми се появиха въпроси, които изискват наблюдение при по-продължителна работа... за което системата трябва да се качи на по-високо напрежение (например с по-нормални 12-волтови батерии). Междувременно реших, че моделът "Бедини SG" вече не ме интересува, и съм по-любопитен към варианта на Каланан. Същевременно се появиха и други неща, които бих тествал, и чието тестване не пречи на проверката на новите неща, за които се чудя, и в крайна сметка цялата тази мотивация доведе до нужда от нов корпус.

Бих насърчил всички, на които им е любопитно, да пробват варианта с работа между два положителни терминала :) Например от горното видео на Георги Марудин става ясно, че в мъртъв акумулатор се появява стабилен поток на енергия с ток 5 ампера, само "под влияние", така да се каже, на високоволтовите пулсове от индукционните сривове на соленоидите (които уж би трябвало да са само "чист потенциал", както широко се приема). Същото докладват и други хора, като Оси Каланан, както и самия Бедини, който много пъти посочва, че батериите трябва да са "добре умрели", за да били "свикнели" на лъчиста енергия след това, и други мистификации.

Вижда се, че на горното видео Марудин подава на апарата си около 130 вата. Ако апарата се реализира на принципа на два положителни терминала, тази енергия, вместо да се връща в генератора (след като захрани соленоидите, по този начин увеличавайки натоварването, което генератора чувства) отиде да захрани за миг зареждащата се батерия (влизайки в положителния й терминал), това само ще е в добавка на близо 70-те вата, които се развиват в мъртвия акумулатор "под влияние" на индукционния срив.

Ако послушаме Патрик Кели, че зареждащите се батерии прахосват 50% от енергията, с която се зареждат, и която безвъзвратно губим при инвестирането в тях, тогава може евентуално да се очаква, че на реутана ще му бъдат достъпни 70+60 вата, тоест КПД около 1 (нека се подчертае, че това е без въобще да се взима предвид механичната производителност на апарата).

Но това е само теория, която цели да събуди любопитство. Без твърди тестове нищо не може да се твърди със сигурност. Сулфатизираните батерии крият много непредвидени фактори, когато се ползват по този начин.


30
Всички теми / Re: Моята самоделка с КПД>1
« -: Февруари 07, 2018, 06:17:42 pm »
Забележете, че снимката на Каланан на батериите, които ползва като преобразуватели, не е случайна. От какъв зор ще си снима батериите отвън, на нас това за какво ни е?

Според мен Каланан просто прави намек или праща насърчаващо послание на интересуващите се, като се заиграва със сините кабели :) Това е символа, с който Едуард Лийдскалнин избира да означи своята идея за магнетизъм:




В Библиотеката съм подчертал пред читателя, че това е всъщност препратка към определен наръчник по електротехника - първия такъв в писмена форма, чиито частичен превод се намира тук: Д. Дейвис, 1842г---- Наръчник по магнетизъм


Просто интересна заигравка... Може би пък ще има смисъл от нея, затова реших да я спомена.

Страници: 1 [2] 3 4 5 ... 34