Apocryphal Academy

Автор Тема: Антиполитически трактати и понякога анализи  (Прочетена 740 пъти)

0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.

λ

  • Administrator
  • Sr. Member
  • *****
  • Karma: +0/-0
    • Профил



СЪБУДЕТЕ СЕ ОТ КОШМАРА, НАРЕЧЕН "ПРАВИТЕЛСТВО"








Цитат
Отношенията на България с Турция трябва да са прагматични, защото тя е геополитическа сила.

Това обяви лидерът на Атака Волен Сидеров по БНТ. Бъдещето Европа е в „евразийски проект“, а членството ни в ЕС и НАТО е редно да се подложи на анализ. Външната политика на САЩ е опасна, особено в Близкия изток, каза още Сиидеров. Той подчерта, че идейните различия с управляващата партия ГЕРБ не са проблем за него.

Във връзка с етническото напрежение в Асеновград, Волен Сидеров заяви, че от години е призовавал за конкретни мерки за справянето с ромската престъпност, но никой не го е чул. Той посъветва протестиращите да насочат недоволството си към истинските според него виновници - чуждите сили и фондации, които по думите му са „създали тази анархия“.

Аз съм против сблъсъците и кръвопролитията. Решението е в държавна политика, която не беше допускана отвън, затова призовавам хората да протестират срещу тези външни сили, заради които обществото е разделено, обяви Сидеров.




Нека започнем от заглавието, и да продължим дума по дума и ред по ред.


1. Чужди сили са виновни...

Никакви чужди сили не са виновни. Да, на циганите им се плаща, защото тяхната лоялност може да се купи. Мангалите изповядват култура, според която човек е за продан. Следователно, те не считат, че е престъпление човек да предаде себе си, точно обратното - според мангалската култура е за хвалене, когато успееш да продадеш лоялността си на някой друг на висока цена.

Но е лъжа, че чужди сили са виновни. Чужди сили не купуват нашите цигани. ПРАВИТЕЛСТВОТО купува гласовете на нашите цигани. ПРАВИТЕЛСТВОТО прибира данъци от фондациите, които купуват лоялността на нашите цигани. ПРАВИТЕЛСТВОТО купува гласовете на циганите. После иска да ни убеди, че подкрепата на циганското мнозинство може да даде на някого правото да властва над останалите.

Правителството е трета страна, чужд интерес, но НЕ "външни сили", както казва лъжеца Сидеров. Това са чужди на народа, вътрешни сили.

И лъжецът Волен Сидеров е ЧАСТ от тези чужди вътрешни сили. Част от тях е от десетилетия.




2. ...протестирайте срещу тях.

Лъжецът Волен Сидеров казва - "Протестирайте срещу външни сили".

Волен Сидеров най-накрая е част от управляващото правителство, драги читатели. Да протестирате срещу собственото си правителство би го засегнало.




3. Отношенията на България с Турция трябва да са...

...и точно тук спира да ме интересува.

Защото няма "България". Няма "Турция". Има български народ, има турски народ, и има български и турски политици. Това какви са отношенията на българските политици към турските политици ВЪОБЩЕ НЕ ЗАСЯГА обикновените хора.

Аз нямам проблеми с хора, които са турци. Аз имам проблеми с хора, които са:

  • български или турски политици
  • български или турски полицаи
  • български или турски военни

защото това са хората, които сляпо изпълняват заповеди и това са хората, които са роби и марионетки в ръцете на жадни за власт български или турски психопати. Един от които е Волен Сидеров.


Този политик се опитва да ни убеди в идеята, че "правителството е представител на народа" и че "народът, това е държавата". НИЩО ПОДОБНО. И това какво си била мислела "България" за "Турция", и какво "Турция" си била мислела за "България" въобще не може да бъде фактор за това как аз като свободен човек се отнасям към свободни хора.




4. ...да насочат недоволството си към истинските според него виновници - чуждите сили...

КОЙ не спря мангалите да нарушат нечии човешки права?

КОЙ спря жертвите да се защитят?

КОЙ е онзи, който има интерес да назовава #КОЙ с хаштаг?




ТОВА е "КОЙ"


Това са хората, които сляпо изпълняват заповеди, без никакво значение какви са.

Това са хората, които сляпо и безсъзнателно налагат заповедите на политиците.

Това са хората, които сляпо и безсъзнателно налагат погазването на човешките права, навсякъде по света.

Това са хората, които отказват да поемат лична отговорност.

Това са хората, които поддържат анархията, като отказват да бъдат отговорни граждани.

Това са хората, които съдействат в кражбите на властващите.

Това са хората, които винаги пречат на народа да се отбранява и защитава.

Това са хората, които винаги поддържат огъня на омразата жив.



КОЙ попречи на хората да се освободят от циганите-тирани, като образува кордон? Външни сили ли, както казва Волен Сидеров, или полицаите?



5. Аз съм против сблъсъците и кръвопролитията. Решението е в държавна политика... призовавам хората да протестират срещу тези външни сили, заради които обществото е разделено.





КОЙ РАЗДЕЛЯ ОБЩЕСТВОТО?



Политиците не са проблема. Те са проблем, който хората могат да разрешат за по-малко от ден, и то защото ще трябва да ги гонят из цялата държава.

Проблемът са онези сред нас, които сляпо изпълняват заповеди; които отказват да поемат отговорност за действията си; които искат друг да мисли вместо тях; които са достатъчно глупави да си мислят, че има нещо благородно в това да изпълняваш нечии заповеди; които са достатъчно глупави да си мислят, че робуването им може да донесе нещо добро на близките им; които са достатъчно глупави, за да си мислят, че са роби на добронамерен господар.

Проблемът винаги са били полицаите и военните. Всеки, който си мисли, че може да се крие зад пагоните на раменете си, трябва да му е ясно - народът може да го премаже за секунди! Народът може да смаже всеки полицейски и военен кордон. Единствената причина, поради която това не се случва, е защото народът тачи и милее за глупавите си синове и дъщери, които, въпреки че са отговорни за робството на родителите, братята, сестрите и децата си, не заслужават да бъдат премазани заради празните си кратуни, защото някой някъде все още ги обича!



Но горко на полицая или военния, който вече никой не го обича, защото той ще бъде премазан веднага, щом господарите му за пореден път заповядат да бъде техен жив щит.



Никога не постъпвайте при военните, полицията, или в политиката.
Никога не позволявайте на ваши близки да постъпват в армията, полицията или политиката.
« Последна редакция: Юли 02, 2017, 08:53:37 pm от λ »

λ

  • Administrator
  • Sr. Member
  • *****
  • Karma: +0/-0
    • Профил
Re: Антиполитически трактати и понякога анализи
« Отговор #1 -: Юли 06, 2017, 03:50:57 pm »



СЪБУДЕТЕ СЕ ОТ КОШМАРА, НАРЕЧЕН "ПРАВИТЕЛСТВО"








Железен Иво Христов просто им ебава майките на оная сган!



Само че има няколко проблема, и бих искал да ги изложа и да говоря за тях. Защото, драги читатели, на мен много повече ми дреме за проблемите, които среща Иво Христов, като човек, и в личен и в професионален план, отколкото за проблемите, които среща правителството и политиците или българския народ.

  • Защо не ми дреме за проблемите на политиците - защото политикът е враг на човечеството и самата практика, да бъдеш част от правителство, е престъпление срещу човечеството.
  • Защо не ми дреме за проблемите на българския народ - защото няма как да бъда съпричастен към един праведен властелин, чиито проблеми са следствие от идиотското му вярване, че не е легитимен да управлява съдбата си.
  • Защо ми дреме единствено за човека Иво Христов като човек и професионалист - защото съпричастност и коопериране заслужава само онзи, който демонстрира градивен пример и мотивира със собствените си действия. За разлика от българския народ.




Иво говори за:

  • Екзистенциалната причина, от която следват въпросните социални проблеми
  • Цивилизационното положение на проблемните социуми
  • Някои основни демографски последствия, които са основният източник на инерция за множество следващи последствия



Защо говори за цивилизованост и за екзистенциалния въпрос, защо казва "играем си на политики, които са отбиване на номер":

  • Защото законите не разрешават проблеми. Законите, това са забрани, нищо повече. Закони (забрани) се поставят, когато проблемът НЕ МОЖЕ да бъде разрешен. Издаването на закон е търгуване със свобода - когато един проблем не може да бъде разрешен, отказваме се от част от свободата си (възприемаме забрана за определено поведение), ограничаваме ареала си, така че да изключим опасността, проблемната зона, от жизнения си периметър (той се свива).
  • Технологиите решават проблеми. Когато очите отслабват - ползвай очила, те ти дават свобода да превъзмогнеш ситуацията. Когато си изморен - ползвай стол, той ти дава свободата да преодолееш умората. Когато хлябът ти е твърд - ползвай нож, той ти дава свободата да се справиш с храната си. Когато възникне проблем, ние винаги го разрешаваме с технология. Технологията ни освобождава. Тя ни помага да преодолеем невъзможното.
  • Личностното развитие избягва проблеми. Колкото по-развита е една личност, толкова по-малко проблеми среща тя в житейския си път. Личностното израстване ни помага да се извисяваме над проблемите. Личностното израстване е превантивна мярка, тя е дългосрочна инвестиция в свободата ни, подсигурява това, че свободата ни ще срещне по-малко ограничения (проблеми) в житейския ни път.



Следователно:
  • Наличието на закони е мерило за толкова по-ниско ниво на цивилизованост.
  • Наличието на закони е мерило за толкова по-задълбочаваща се деградация на личността и характера, в народен мащаб.
  • Липсата на закони говори за най-високо ниво на цивилизованост.
  • Липсата на закони говори за най-високо ниво на израстване на личността, в народностен мащаб.


По този начин е очевидно, че:

  • Умножаването на законите говори за задълбочаване на робството.
  • Изчезването на законите говори за увеличение на свободата.




Иво Христов казва - "Кой позволи..." По този начин той казва, че всичко това с циганите е следствие именно от законите. Той казва, че на циганите им е отнет инструмента за постигане на свобода, и вместо това им е наложен основният поробващ фактор - правителството и законите.

Ако законите и правителството са основният фактор, поробващ човечеството... тогава кой е инструментът за постигане на свобода? - ТРУДЪТ.

Да се трудиш, означава, че печелиш свобода. Доходите от труда са мерилото за възможностите на всеки човек. Доходите от труда определят качеството на живот, или с други думи - нивото на цивилизованост.





Тук вече е време да разгледаме въпроса... Какво тогава прави многоуважаваният Иво Христов в правителството? Какво прави сред политиците? Този въпрос е обвързан с въпроса, който някои от вас сигурно вече си задават - Нима точно циганите са най-несвободни? Нима точно ние, които се трудим, за разлика от тях, не търпим повече несвобода?

Нека хвърля светлина върху това.


  • На никой не му дреме за циганите. Те са роби. И именно защото са роби, затова на господарите им не им дреме за тях.
  • Циганите не са роби на бългрите. Циганите са роби на ПРАВИТЕЛСТВОТО.
  • Правителството, обаче, иска да пороби и българите в същата степен, в която е поробило циганите.
  • Правителството не цели да поробва циганите. То цели да пороби българите, ЧРЕЗ циганите.
  • По същия начин, по който Хитлер никога не се е опитвал да пороби евреите, а чрез евреите е целял да пороби самите германци, върху тях е искал да има власт, а не над евреите.
  • Мигрантската вълна на мюсюлмани от Близкия Изток също е планирана през Втората Световна война. Това лесно ще се види в недалечно бъдеще, когато ще обърна внимание на читателите върху определени материали, които са в процес на обработване. Както и в по-старата история, така и сега, никой няма за цел да поробва мигрантите; обратното е - чрез мигрантската вълна европейските политици се надяват да се сдобият с още по-голям контрол над самите европейци, самите европейци са целта... и то не на мюсюлманските мигранти, а на собствените си политици.

И точно по този начин, доказал се и пре-доказал се в историята, българските политици преследват останалите свободи на българския народ, като използват циганите, за да се сдобият с още по-голяма власт над българите.


Г-н Иво Христов много добре осъзнава това, но той не го изказва на глас в парламента. Вие сами виждате как председателя на парламента брани илюзорното, въображаемо достойнство, по-скоро курвенските "достойнства", на политиците си. Иво Христов, навлязал в онази йерархия, е роб - председателят на парламента има неоспорима власт над неговите изказвания. Така че всички ние виждаме и разбираме, че това е игра, и че в тази игра г-н Христов има определени граници, които не бива да прекрачва, ако иска да постигне своето.

Всички, които се чудят защо Иво Христов избра този път и защо избра онова място - гнездото на престъпниците срещу човечеството, в локален мащаб - трябва да проумеят предпоставките:

  • Г-н Христов напълно осъзнава къде се намира - роб в робската йеаррхия на човекомразците, където всеки господар е роб на своя господар.
  • ФАКТ: Факт е, че това е може би най-добрата трибуна, която някога е имал. Не защото говори пред политици, те не са от значение (г-н Христов не пропуска винаги да подчертава това). От значение е ПОПУЛЯРНОСТТА, която си осигурява по този начин. Изключително важно е г-н Христов да придаде колкото се може повече стойност на труда си. Ако някой ме пита за личното ми мнение - трудът му е безценен. Но в реалния свят този труд се измерва не само в доходи, които са ни нужни, за да запазим свободата си, но се измерва и в свободите на другите хора, които той се опитва да увеличи. От тази реална гледна точка, трудът на г-н Христов не е безкраен и не е безценен, той е ограничен. Така че едно от най-дбрите неща, които може да направи за себе си (и така за всички ни), е да повдигне стойността на своя труд, като започне да стига до повече уши и до повеше очи. С еднакви положени усилия да достигаш до повече очи и до повече уши, е правилна стратегия.
  • ФАКТ: Като депутат, г-н Христов ще взима най-много доходи срещу най-малко положения труд - пропорция, която, убеден съм, никога преди не е постигал в живота си. Той също така някой ден ще взима и депутатска пенсия. Само че, за разлика от мерзавците, пред които говори на живо, Иво Христов заслужава тези средства. И в действителност заслужава много повече. И аз много добре знам и разбирам, че всички тези средства, които справедливо получава за труда си, г-н Христов ще ги вложи в борбата за свободата на всеки един от нас. Достатъчно е да разгледате Библиотеката, за да проумеете, че никой не плаща за борбата за свобода. Ако някой от нас иска да се сдобие с нужните доходи, за да оцелее, и с нужните средства, за да се бори за свободата на другите, след като подсигури оцеляването си, той трябва да получава тези ценности по ИНДИРЕКТЕН начин, а не директно в замяна на това, че се опитва да унищожи робовладелчеството и робовладелците. В това, аз съм много щастлив и се радвам за Иво Христов, защото това е правилна стратегия.
  • Както не се заблуждава Иво Христов, обаче, така не се заблуждавайте и вие - той не дава пример да влизате в политиката. Политиците са именно врагът на човешката свобода и на човешкото съществуване въобще! В тази пра-стара война тактическите действия може да не са твърде сложни, но трябва да се борим за всяка възможност и за всеки шанс да отслабим хватката на господарите върху робите им. Както изясних по-горе, Иво Христов демонстрира добра стратегия, но тя не се заключава в това да ставаме политици. По мое мнение, това е един отчаян - така бих го нарекъл - опит да стигне до повече хора. И най-важното е, че в неговия случай това наистина е правилна стратегия.




"Апокрифна Академия" твърдо подкрепя Иво Христов и наравно с него и всички останали съратници ще дава всичко от себе си, докато структурите на модерното робство не бъдат напълно унищожени!





Тепърва очаквайте преведени материали от нас! "Апокрифна Академия" си е поставил за цел да бъде авангардът на човешкото достойнство в българското интернет пространство.

« Последна редакция: Юли 06, 2017, 04:19:43 pm от λ »

Атос

  • Гост
Re: Антиполитически трактати и понякога анализи
« Отговор #2 -: Юли 06, 2017, 04:06:53 pm »
Аз ще изкажа личното си мнение по темата:

Докато ПОЛИТИК е професия (т.е. получаваш заплата за това, че се занимаваш с политика), все така ще е - тази сган няма да има изтребване и ще продължи да се самоподдържа, подобно еволюирал паразит!
Приемникът за паразита е, разбира се, народът! И това е в световен план, а не само у нас!
На времето, в древна Гърция, когато са направили ИСТИНСКА ДЕМОКРАЦИЯ, съветниците са се избирали чрез жребий и са имали съвсем реални професии - ковач, шивач, хлебар и т.н.

На кого от сегашните политици вярва някой, че мислят за народа, за страната си?
Ми...ако се смяташ за кадърен, ако си толкова отдаден на идеята за просперитет на народа и държавата си, защо не работиш?
Защо трябва да паразитираш на гърба на работещите? 2-3 часа откраднато време от съня/свободното ти време/хобито ти стигат, за да изпълниш дълга си!

По същия начин, по който ние тук, крадем от свободното си време, за да разискваме определени теми, които ни интересуват и вълнуват!

λ

  • Administrator
  • Sr. Member
  • *****
  • Karma: +0/-0
    • Профил
Re: Антиполитически трактати и понякога анализи
« Отговор #3 -: Юли 06, 2017, 04:24:02 pm »
Не само гърците, ами нека дадем и пример със самите амариканци и тяхната Декларация на независимостта!

В самата Декларация на независимостта, самият Томас Джеферсън казва - "МОЖЕ да съществува правителство... но АКО ТРЯБВА да го има... неговите дейности трябва НАЙ-МНОГО да се състоят в това, да организира взаимна самоотбрана на народа, и НИЩО ПОВЕЧЕ".


Става дума за модерно време (е айде, преди едни 200 години). Става дума за САЩ, и Декларацията на независимостта. Така пише там. А какво учим в днешно време за така наречента "американска демокрация"? И кой ни учи на всичките глупости? И кой въобще постоянно ни повтаря, че САЩ са такива, каквито са били замислени да бъдат?

Атос

  • Гост
Re: Антиполитически трактати и понякога анализи
« Отговор #4 -: Юли 06, 2017, 06:22:31 pm »
То в декларацията на независимостта може да пише много неща, но дали се спазват?
Като се има предвид,че и самият Федерален резерв е противоконституционен...




λ

  • Administrator
  • Sr. Member
  • *****
  • Karma: +0/-0
    • Профил
Re: Антиполитически трактати и понякога анализи
« Отговор #5 -: Октомври 16, 2017, 12:05:56 pm »

Д-р Петров посочи, че медиците са длъжни да действат по регламент дори, когато това противоречи на човещината

16 октомври 2017




„Най-голямата грешка е да допуснеш субективен момент в работата си. Трябва да се спазва протокола, за да бъдеш ефективен, независимо кой е пациента. Допуснеш ли субективен момент, рискуваш да сгрешиш”, заяви в предаването „Здравей, България” по NOVA министърът на здравеопазването д-р Николай Петров.

Преди седмица той реанимира човек, припаднал пред Министерството на здравеопазването.

Д-р Петров дори се качва в линейката и помага на спешния екипа. „Линейката беше прекрасно оборудване, а колегите си свършиха работата прекрасно”, каза здравният министър. Все пак пациентът по-късно починал.

„Интересното в тази история е, че от това аз изпитах душевно удовлетворение. Въпреки че човекът почина, Бог да го прости! Т.е занимах се с професионална работа, от която получих удовлетворение”, коментира здравният министър.

Петров посочи, че медиците са длъжни да действат по регламент дори, когато това противоречи на човещината. „А тези регламенти не винаги са приятни като резултат”.

Така той коментира отказа на лекари от УМБАЛСМ „Н.И.Пирогов” да помогнат на ранен мъж на метри от болницата.


Относно случаите, в които на пациенти е отказвана помощ в няколко болници Петров заяви, че няма ясно разписан регламент, ако един пациент е зле, къде да бъде закаран и кой ще се заеме с него. „Това може да бъде регламентирано, но с доста широк консенсус”, каза министърът.

Проблемите в болниците във Враца и Ловеч д-р Петров коментира така: „Лечебните заведения, които се управляват добре, не стигат до тези проблеми”.

„Има застрашени болници. Вземаме мерки”, добави още здравният министър, по отношение на риска от фалит на здравни заведения.








"Рискуваш да сгрешиш", ако не следваш протокола. Следователно, ако следваш протокола, "няма риск от грешка".

Тоест... грешките, допуснати по време на изпълнението на протокола, не се признават за грешки.

Протоколът те прави "безгрешен".

Протоколът, по този начин, е Бог.

Протоколът те имунизира от отговорност.



А какво да кажем за хората, които търсят помощ от медицинските храмове?

Какво да кажем за православните християни, които търсят помощ от болниците? Това християнско ли е?


Ларкън Роуз, 2011: Най-опасното суеверие

Джеръми Лок, 2005г: Краят на Злото

Джим Кийт, 1997г: Контрол над ума - Контрол над света

Марк Пасио, 2013г:  Естественият закон

Тагове към темата: морал робство политика