Apocryphal Academy

Автор Тема: Природни принципи,микро и макро модели отразени в херменевтиката  (Прочетена 5593 пъти)

0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.

Psyhea

  • High Priority Members
  • Newbie
  • ***
  • Karma: +0/-0
    • Профил





Мила,точно така виждам вортекса в който стават прегледите на съществуванията ни.Някои казват,че сякаш са в стая пред много телевизори,но при мен така изглежда,като цилиндър и аз когато се концетрирам върху образ,той изкача напред подобно Джак от кутията,и пред мен се разкрива времевата му линия точно като кинолента,но не 2д,а холограма - понякога дори 6д,щото може да почувстваш/осезаваш филма
 
Всъщност,мисля си,че понеже такъв вортекс разбира се имат както монадата,така и ВА,и от двете места също се извлича инфо,и трябва да се научим да правим разликата между това и вортекса на ВА,и инфото извличано от там.Например,може да останем с убеждението,че сме били войници от армията на Сталин,но всъщност този живот да е изживян от друга монада от нашия ВА.
Тези грешки стават докато сме в плът и кръв,когато посредством изпадане в променено състояние на съзнанието,се опитваме да извлечем инфо от дълбините на съзнанието.
 


Psyhea

  • High Priority Members
  • Newbie
  • ***
  • Karma: +0/-0
    • Профил
И четейки темата на Л,за Безсмъртни сестри / http://apocryphal-academy.com/index.php?topic=338.0 / ,се присетих,че винаги ми е била интересна гръцката дума за бъбрек - νεφρο,от там и нефрология
Предполагам е заради зеленикавия цвят на камъните които се произвеждат в тях
I da,като гледам уикито,така е,нефрит е корена на думата
https://el.wiktionary.org/wiki/νεφρός


Συγγενικές λέξειςνεφραμιά -     νεφρί,    νεφρικός,    νεφρίτης,    νεφρίτιδα - това е думата за нефрит




Цитат
Астрала, неплътните селения; На ден днешен имаме някаква представа, че астралът е някак си със зелен цвят, но дори в днешно време никой не сравнява този зелен цвят с хлорофилното зелено на растителния свят. Тези неща се свързват с минералния свят, може би заради останалите сходства с кристалността, като структура, оптични и други качества, буквални и преносни. Друга особеност е, че както знаем, в езотериката често се търси паралел между водата и камъка или нещо, което да въплъти и двете едновременно и когато не се говори за лед, често се говори за кристални минерали.
  - от темата на Л






Зеления цвят е също така и цвета на сърдечната чакра,а астралния свят е свят предимно на чувствата и емоциите.Тяхната сила и интензитет са основното "гориво" спомагащо сформирането на мисли-форми.От друга страна астралът също има нива и и етеричното планетарно тяло което е ниво от  астрала е и точно копие на физическата реалност на планетата с всичките и детайли.Зеленото поле отбелязано като астрал,се явява 5то,след физичния план,и пак отбелязвам,че това са нивата до които съществува човешката душа именно като човешка душа.След това следват типовете съзнания които наричаме ВА.




Освен това си мисля,че по някакъв начин двата цвята червен и зелен са светлина пречупена през вълни с еднаква дължина,амплитуда,честота и ритъм на излъчване..


Резултат с изображение за наклонена вълна


Но може би с различен наклон на самата вълна.
Мисля си,че левия наклон ще дава червен цвят,десния - зелен,а такава права вълна би трябвало да има само белия цвят.



Общо взето нивата и цветовете ги виждам подобно машинен бод..
« Последна редакция: Април 14, 2018, 01:59:44 pm от Psyhea »

Psyhea

  • High Priority Members
  • Newbie
  • ***
  • Karma: +0/-0
    • Профил
Чета превода на книгата за Тайната на Пирамидите от нашата библиотека/Л, сега е момента,да ти благодаря за всичко което правиш!/ и стигнах до следното..

Цитат
Когато туристите влизат в Голямата галерия и в така наречената Царска стая на Великата пирамида за първи път, повечето се учудват на високата влажност на въздуха. През 1974г съвместен изследователски проект, извършен от Станфордския Изследователски Институт (SRI International) на Станфордския университет, калифорния и университетът Айн Шамс (Ain Shams University), в Кайро, посочва, че въпреки че подземната носеща скала на Гиза е суха, блоковете на пирамидата са пълни с влага. Учените се опитали да локализират скрити хранилища в Големите пирамиди на Гиза, като използвали електромагнитна звукова техника, но били възпрепятствани от високата влажност блоковете. Вълните, излъчвани от апаратурата, не преминавали през камъка на пирамидите. Вълните вместо това били поглъщани, прекратявайки всяка възможност за успешна мисия. Големите пирамиди привличат влагата насред сух пустинен некрополис. Защо? Как може атмосферата в техните помещения да спомага за запазването на органичната материя?




 И понеже преди това четох материала за отглеждането на тухли в който автора описва и част от грешките си ..


Цитат
Отне години, и много, много опити, докато накрая успея да създам силна и издръжлива тухла в реалния й мащаб. Направих много грешки и нещата често ужасно се объркваха. Например, правех тухли, които поддържаха формата си, но след това се разтваряха при наличието на вода. Или пък тухли, които направих преди три години, но до ден днешен все още са мокри. Но тези грешки бяха жизненоважни, защото всеки път, когато се провалях, се учех. Научавах все повече и повече за процеса.
И се замислих,възможно ли е влажността на въздуха да се дължи на нещо с което са обработвани блоковете?
« Последна редакция: Април 14, 2018, 08:19:44 pm от Psyhea »

Psyhea

  • High Priority Members
  • Newbie
  • ***
  • Karma: +0/-0
    • Профил
Във връзка с темата на Л за символите и поста ми за опашната кост ,Бафомет и сярата..


Сега отворих уикито и чета за сярата..


Ама много интересен елемент ще се окаже




Парче сяра се стопява до кървавочервена течност. Когато се запали, гори със син пламък




Физичните свойства на сярата я характеризират като неметал. Ромбичната сяра има лимоненожълт, а призматичната – бледожълт цвят. Тя е крехка. Във водата е неразтворима. Разтваря се само във веществото серовъглерод. Малко над температурата на топене сярата е лесноподвижна течност.
При стайна температура сярата е меко светложълто твърдо вещество. Въпреки че тя е известна с миризмата си (често сравнявана с миризмата на развалени яйца), миризмата всъщност е характеристика на сероводорода (H2S). Чистата сяра има слаба миризма, подобна на тази на кибрита. Гори със син пламък, който отделя серен диоксид, известен с особената си задушаваща миризма. Сярата е неразтворима във вода, но е разтворима в серовъглерод и до по-малка степен в органични разтворители като бензин.
В твърдо състояние сярата обикновено съществува под формата на затворени коронообразни S8 молекули.
Резултат с изображение за sulfur crown
Освен тази, сярата има много алотропни форми. Отстраняване на един атом от пръстена дава S7, която е отговорна за характерния жълт цвят на сярата. Правени са и други пръстени като S12 и S18. За контраст, нейният по лек съсед, кислорода, съществува само в две алотропни състояния: O2 и O3. Селенът, по-тежкият аналог на сярата, може да образува пръстени, но по-често съставя полимерни вериги.
Кристалографията на сярата е сложна. В зависимост от специфичните условия, алотропите на сярата образуват няколко различни кристални структури, като ромбичната и моноклинната са най-разпространени.
Заслужава да се спомене, че вискозитетът на разтопената сяра, за разлика от повечето течности, се увеличава с увеличаване на температурата поради образуването на полимерни вериги. След като бъде достигната определена температура, обаче, вискозитетът пада, защото енергията е достатъчна, за да разкъса веригите
Аморфна сяра може да се получи чрез бързо охлаждане на разтопена сяра. Рентгеново-кристалографски изследвания показват, че аморфната форма може да има спирална структура с осем атома на стъпка. Тази форма е метастабилна при стайна температура и постепенно се връща обратно в кристална форма. Този процес продължава часове и дори дни, но може да бъде катализиран
При нагряване се изменят цветът и агрегатното състояние на сярата: 120 °C – лимоненожълта стопилка; 160 °C – кехлибареножълта стопилка;
вишневочервена стопилка; тъмнокафява стопилка; 200 °C – гъста смола; 400 °C – лесноподвижна течност. Сярата започва да кипи при температура от 444,63 °C.




p.p.Освен това се оказва,че е и един от най-разпространените елементи в тялото ни.Заема 4-тото място, като го дели с хлора и натрия.

Резултат с изображение за сяра в човешкото тяло




  • В човешкия организъм сярата се намира в най-високи нива в костите, мускулите, кожата, косата, ноктите, зъбния емайл.
  • Сярата влиза в състава на торове, инсектициди, използва се и при производството на кибрити.
  • В миналото пък сярата е влизала в състава на прочутият гръцки огън (древно оръжие).
  • Серните пари (сероводород и серен двуокис) са отровни.
  • Защо сярата е толкова важна за здравето?
    Ниските нива на сяра в организма водят до ставни боли, проблеми с костите и зъбите, чупливи нокти, мускулна отпадналост, разширени вени, косопад, застаряващ вид на кожата и поява на бръчки.
    Съответно сярата е ефикасно лекарство при спортни травми, ставни заболявания, шипове, екземи, акне, брадавици, хемороиди, стомашни проблеми и липса на апетит, има имуностимулиращо действие, регулира нивата на кръвна захар, подобрява вида на кожата
« Последна редакция: Април 14, 2018, 10:18:57 pm от Psyhea »

Psyhea

  • High Priority Members
  • Newbie
  • ***
  • Karma: +0/-0
    • Профил
И един полезен линк относно символите.
]https://www.thoughtco.com/occult-symbols-4123013


А тази пентаграма направо плаче за дешифровка



Резултат с изображение за eliphas meaning




Знакът наподобяващ за женски пол в средата,/короната на Изида/ силно наподобява символа на сярата и ми боде очите и няма как да не мисля и за това


« Последна редакция: Април 14, 2018, 11:04:14 pm от Psyhea »

Мила

  • Гост
 
Покрай всичко това се сетих за следното:

Цитат
Важно е да се отбележи, че традицията за връзката между букраниите и удвоеното съединяване на знаци на Бялата и Червената майки продължава през хилядолетията. Намираме я в изключително ясен вид в стенописите на тракийската Казанлъшка гробница. …Тук букраниите се редуват с Х-овидни фигури от двойки сини и червени триъгълници –т.е. „раждащите”триъгълници на Бялата и на Червената страни на света. Всъщност, в крайна сметка, това изреждане е еднакво по смисъл със съчетанието на бичи глави и сложните съчленени фигури на Богинята от Ръкавите на свекървата. От което може би трябва да достигнем до извода, че неолитният смисъл на съчетанието е бил все още жив в тракийската култура, т.е. повече от шест хиляди години по-късно от най-ранните археологически данни за неговото съществуване.

Идеята за бялата и червената богиня далеч надраства представата просто за обожествяване. По скоро става дума за принципи на проява на това, което е от плът и кръв и това, което олицетворява безплътния, - Даото "фин свят".

Цитат
А неговата скрита двойност може да се свърже с идеята за двойната Богиня, с нейната животворност както тук, така и в „отвъдното”. В Ръкавите на свекървата тази животворна звезда е поставена в центъра на елбетицата с рогатите глави, а също и над рогата на букраниите. Така се подчертава, че рогатите глави са посредникът , който осъществява фертилността на Богинята, при това в двете посоки – от центъра навън и навътре към него.
Из "Богинята и Рогатите глави", Ю. Боева

http://www.otizvora.com/files2015/jboeva-boginyata.pdf

Едната богиня прелива в другата, подобно скачени съдове. "Черната" и "Бяла Дупка" и  идеята за "времевите преходи", това преминаване "отвъд", олицетворено като "тесния процеп", пясъчен часовник... "средния път" , "иглено ухо", през което както казва Иисус по скоро магаре ще мине, отколкото богат... - баланса на проявеното, на силата, волята и озарението, смирението.  И това виждам отразено особено красиво в писанията за  "Безсмъртните сестри". Вдъхновяващо!

Цитат
Тук, в схематичното тяло на Майката първите два триъгълника – с върха надолу и с върха нагоре –оформят една от основните фигури, обозначаващи единството на Живота като раждане в двете посоки. Това е фигурата от два свързани триъгълника с форма на „пясъчен часовник”, „двойна брадва” или „маказ”.

Навремето говорихме някои от тези неща.
Виж, може да ти хрумне нещо от тези стари бележки:

Цитат


http://www.way-to-allah.com/bul/miracles/new/TheTailboneMiracle.html
 -  Чудото на опашната кост


„Всичко от синовете на Адам ще се разпадне под земята, освен опашната кост. Чрез нея човек е сътворен и чрез нея ще възкръсне в съдния ден.“

„Има една кост у хората, която никога не ще се разпадне под земята. Чрез тази кост човек отново ще бъде сътворен на съдния ден.“ Те попитаха пророка: „Коя е тази кост?“ Той отговори: „Това е опашната кост.“


3. Експериментите на Ханс Шпеманн

Учени открили че организацията и подредбата на клетките на зародиша стават чрез „primitive streak“ и „primitive node“. Преди да са оформени тези части не може да започне разграничаването на клетките. Един от най-известните учени, който доказал това твърдение, е немският учен Ханс Шпеманн.

След експерименти с „primitive streak“ и „primitive node“ той открива, че тези организират развитието на зародиша и ги нарича поради това: „The primary organizer“ (главни организатори).

Немският учен започнал експериментите си с земноводни, като имплантирал изрязан „primary organizer“ в друг еднакво голям зародиш под епибластния слой (през първия ембрионален стадий – 3. или 4. седмица).

Това довело до появяването на втора ембрионална композиция от имплантираната част. Имплантираната част повлияла на заобикалящите я клетки в „новата среда“. Така се образувал втори зародиш в тялото на първия зародиш.



сн. 3: Схема за образуването на втори зародиш чрез имплантиране на един "главен организатор". От: Keith L. Moor. The Developing Human



4. Клетките на опашната кост не се разлагат и не могат да бъдат повредени

1931 - Шпеманн смила „главния организатор“ (primary organizer) и го имплантира отново; смилането не е повлияло ни най-малко на експеримента; въпреки всичко се е появило второ ембрионално тяло.

1933 - Шпеманн и други учени провеждат повторно същия експеримент, този път обаче сварили „главния организатор“ преди това. Но сега също пораснал втори ембрион. Така било показано, че на клетките в опашната кост не било повлияно.

1935 - Шпеманн получава Нобеловата награда за откритието на „главния организатор“.

Д-р Отман Ал Джилани и Шейх Абд Мажид Аззандани също провели няколко експеримента с опашната кост през рамазан 1424 / 2003 в сградата на Шейх Абд Мажид Аз-Зандани в Сана (Йемен). Един от двата гръбначни прешлена на петте части на опашната кост били горени на пламък от газ върху камъни, докато били напълно изгорени (костите първо били червени след това черни). Те опаковали изгорените парчета в стерилни кутии и ги дали за изследване в най-известната лаборатория в Сана (Al Olaki labaratory). Д-р Сален ал Олаки, професор по хистология и патология към университета Сана, анализирал парченцата и стигнал до заключението, че на клетките на костната тъкан не е било повлияно и че те са преживяли изгарянето (само мускулите, костният мозък и мазната тъкан били изгорели, докато на клетките на опашната кост не било повлияно).


   
http://7for70.net/ru/?topic=worldstory&id=14

[cite]То было самое страшное бедствие, которое когда-либо обрушивалось на землю. Выжили только рыбы, ибо они не грешили, подобно другим тварям. Все человеческие тела полностью разложились. Ни одна кость и даже ни один самый маленький луз (микроскопическая кость на конце хребта, из которой Ашем будет воскрешать мертвых - прим. автора) не остались в целости.

"Когда человек умирает, его кость луз *сохраняется, чтобы составить основу, из которой будет воссоздано его тело в дни возрождения мертвых. Но поколение Потопа было настолько нечестивым, что ни одна кость от их скелетов не сохранилась, даже кость луз. В те дни, когда все прочие мертвецы встанут из своих могил, из этого поколения никто не воскреснет. Никого из них не будет даже среди тех, кого Ашем решил оживить с единственной целью - чтобы его судить и вынести обвинительный приговор. Память о Поколении Потопа стерлась навеки."


(луз) [wiki]

* https://en.m.wikipedia.org/wiki/Coccyx
* https://en.m.wikipedia.org/wiki/Luz_(bone)


____
 

  Друга основна особеност в представата за неолитната Велика
майка е, че тя е една същност, която има две форми на проявление.
Богинята е цялостно двойно същество, което има две тела
или две лица. Тя е едновременно Светлинна/Бяла майка-свят и
Веществена/Червена майка-свят.
В антропоморфните изображения тази двойност е представена
по три различни начина:


1) Паралелни, една до друга поставени и свързани женски
фигури
:
( виж изображението) стр. 19
Двойни женски фигурки от неолита и халколита (Рыбаков 1981, с. 167)  -
Юлия Боева БОГИНЯТА И РОГАТИТЕ ГЛАВИ София  ● 2015, стр. 19( изображението)


Цитат

Баба Марта е българския фолклорен наследник на Богиня-майка, основно божество в много митологии и религии. Тя е покровителка на плодовитостта и плодородието, на жените майки и стопанки, но също и на девиците, въплъщение на женското творческо начало. Основната функция на богинята майка е да дарява живот, но тя е също тази, която очаква своите рожби на края на земния им път в своята утроба. В тракийската религия се счита, че Великата богиня майка е изначалното божество. Тя е Всичкото, Космосът.

Важно е да подчертаем, че баба Марта е предящата богиня. Преденето  е свързано с сътворението, с демиурга, който преде нишката на съществуването. До 15 и 16 век Девата винаги е изобразявана като предяща в сцената с благовещението.

Предящата богиня „създава/поражда света, организира и подрежда аморфната материя, придава й структура и смисъл, превръща я в космос. Преденето е женският начин за сътворяване на света: предящата богиня всъщност изтегля нишката на живота, подобно на пъпната връв, която свързва майката и детето.

Преденето и нишката несъмнено са устойчиви символи на преминаването от едно състояние в друго - от човешкия към отвъдния свят, или обратно.

Символът на нишките.

Символът на нишката е тясно свързано със символиката на прехода.
Изработването й  става чрез предене, типична женска дейност, която превръща естествения, природен материал (вълната или памука) в прежда, която вече е продукт на културата и служи за изработване на мартениците. Така нишката е символ на преход от природа в култура, от хаос в космос.

Нишките са тясно свързани с мита за трите мойри, дъщери на необходимостта, които безмилостно предат и разпридат времето и живота.
Мойрите пеят заедно със Сирените, въртейки вретена: Лахезис (миналото), Клото (настоящето), Антропос (бъдещето). Така те определят живота на всеки човек с помощта на нишка, която едната преде, другата - намотава и третата - прерязва. Баба Марта, в чест на която правим мартениците, очевидно е свързана с 3-те мойри…

Подобна на всички лунни богини, тя намотава нишките, прерязва ги и оформя образа на мартеницата. Символиката на мойрите е свързана със съдбата, която има начало, но също така край. От тази гледна точка баба Марта носи не само живот и ново начало, но също така смърт. Нещо повече, може да предположим, че бялото и червеното са цветовете, с които тя изразява себе си като богиня, която властва над смъртта и живота.

Важна особеност на мартеницата е това, че бялата и червена нишка са изпредени надясно.

Мартеничният конец е винаги усукан, защото непревъртен конец не е мартеница.
При българите, както при индоевропейците, а също и редица други народи,  дясната страна е положителна. От тук идва “правый, right, rechte, dexter” – десен, прав, справедлив. Sinister (ляв, на латински език) означава ляв, несръчен, неблагоприятен. Дясната страна е почетна, дясната посока е правилна.

http://portal12.bg/Martenitsata-vyplyshtava-mydrostta-na-alhimitsite-i-drevnoto-poznanie.p4788
 


Форум:
Цитат
Така е и в ацтекската митология...

http://www.azteccalendar.com/god/Xolotl.html

"Ксолотъл, Близнакът, Шейпшифтърът, Венера и Вечерната звезда, Господарят на Запада, двойник на Кецалкоатъл.

Ксолотъл е кучеподобното божество, често изобразяван с нащърбени уши. Той се свързва с болест и физически деформации. Като двойник на Кецалкоатъл, той носи неговото "вятърно бижу".

Ксолотъл придружил Кецалкоатъл до Миктлан - светът на мъртвите, или подземният свят - за да събере кости от онези, които обитавали предишния свят (Нахуй Атл), за да създаде нов живот в днешния свят, Нахуй Олин, слънцето на движението. В известен смисъл, пре-създаването на живота се извършва всяка нощ, когато Ксолотъл напътства Слънцето през подземния свят. 


Цитат на Форум:

Цитат
Аз си мисля, че щом в алхимията сярата се приравнява на човешкия дух... това съвпада с пра-старата идея, че духът е огън, светлина, искра...

И ако Бог запраща Сатана да бъде окован в море от сяра и огън и тн...

Може ли Сатана да е окован в човешките души? Тази форма, която сега въплъщавам... твърди се, че е затвор. Но ако не съм аз затворникът? Ами ако аз съм тъмничаря на тъмницата? Ами ако моят дух, моето море от огън и сяра, е мястото, където Сатана е заточен от Бог? И ако човекът е надзирателя?


Може ли "под земята" да се прочете като "под калта"? "Под" калта на тялото, тоест вътре в тялото от кал?

   
   
Цитат на Форум:

  Цитат на: Мила в (Петък) 04 Декември 2015, 22:00
"Двойния поток от светлина, живия и астрален огън на Земята е бил представен в древните мистерии посредством образа на - змия с глава на бик , козел , или куче."

Форум:

Цитат
Много интересно наистина. Какво ли е общото между бика, козела... че и кучето. Може би не какво да е куче? Куче с особено изразени уши? Като ушите на Анубис?

Но на мен поне ми е очевидно, че става дума за два електрода (рогата и стилизираните уши).

Мила:

"Върху менората има кандила, изобразяващи Славата Господня, която е огън. Разбира се, явяването на Славата Господня е описана като студен огън, подобен на свещения огън, излизащ във вид на огнени перли от електричество, появяващи се от Гроба Господен и до днес (вж. Изход 3:2 и 24:17 например).
И:
"Храмът на Соломон съдържа в себе си менората като основен елемент, а пред него са двата стълба от мед, наречени Яхин и Боаз, високи по 18 лакти. Изрично се подчертава, че те не са носещи стълбове от конструкцията на Храма, а имат капители от мед – във формата на лилия – III Царства 7:22. "

... Също.. рогата на Изида и слънчевия диск (рогата на Хатор) .. Знае се, че тя също е свързана с магията и възкресението, разбира се с Анубис... И според мен има предобраз именно в Тракийските мистерии..  

Анубис...
В тракийските мотиви го тълкуват като воден кон, плуващ в първичния океан... - виж книгата на Николай Владимиров Дерменджиев СИСТЕМАТА НА ТРАКИЙСКИЯ ОРФИЗЪМ (съкровището от Летница)



https://books.google.bg/books?id=8vJT3C3vW78C&pg=PA155&lpg=PA155&dq=%D0%A7%D0%B8%D1%81%D0%BB%D0%B0+21:6-9&source=bl&ots=E08TMJygB6&sig=K_6V0rDGNaTdNF3EtW8mIUKw7XU&hl=en&sa=X&ved=0ahUKEwjB_5O83cLJAhXFRw8KHXtGAEIQ6AEIMTAJ#v=onepage&q=%D0%A7%D0%B8%D1%81%D0%BB%D0%B0%2021%3A6-9&f=false


Цитат на Форум:

Цитат
Ха. Воден кон, плуващ в първичния океан, означава огън.

Всеизвестно е в световното митологично знание, че първичният океан е Хаос, и че е сравняван с чудовище - Тиамат в Африка. При ацтеките, първият бог се създал сам, и поради това бил добър и лош, и мъж и жена. Бидейки и мъж и жена, могъл да има деца, и родил четири бога. Тези четири бога създали морското чудовище - Ципахтли. То било полу-риба, полу-крокодил, и било по-голямо от което и да е нещо, което съществува днес. То консумирало всичко, и имало уста на всяка своя става. Това означава, че е било силно активна молекула, или ензим.

Проблемът бил, че каквото и да създадяли четиримата богове, то падало във водата и Ципахтли го изяждал. Затова четиримата бога атакували Ципахтли, и я задърпали в четири посоки (ето тук вече се припокрива с Тиамат). Ципахтли се отбранявала, и отхапала крака на Тецкатлипока (ацтекския Сатана). От мъртвото тяло на Ципахтли се породил целия космос - 13те небета се породили от главата й, Земята била създадена от туловището й, а от опашката й се породил подземния свят.

Забележи, че както Тецкатлипока е един от четиримата, които се спускат във водата, за да убият Ципахтли, и губи крака си, по същия начин Бог запраща Сатана под земята, в горящо море от сяра.


А защо хаосът е огън... защото    

Цитат на: форум в (Неделя) 08 Ноември 2015, 17:54

Цитат
Из Енергия от вакума - концепции и принципи, Том Биърден, 2002г
Ентропията в полу-отворена система, в която не е позволен достъп на енергия отвън, но е позволено напускането на енергия отвътре, наистина се понижава с времето, ако енергията на системата също се понижава с времето заради бягството навън.

В случай, че читателят не се е замислял за това, преди енергията да "избяга", тя не се прахосва/разхищава от разхижаващия "предмет". "Горещ" предмет е предмет, който е енергийно възбуден, но не горещ; енергията, която се разхищава от него (включително от енергийната компонента вътре в него) се прахосва/разпръсква, и следователно е разрушителна и "гореща" във взаимодействието си с тестовия инструмент (или с пръста ни, който усеща топлината). Термометърът (или който и да е друг инструмент) е външен за останалата система (дори и да е вграден в нея). Следователно, самото "измерване на температурата" означава енергия да премине от системата към термометъра (или друг инструмент), така че термометърът да измери топлината на прахосаната енергия, която току що е избягала от системата. Поради тази и други причини, Ромер - бивш редактор на A. J. Phys. - посочва, че "топлината" дори не би трябвало да се употребява като съществително.

Самата система е студена, непосредствено преди бягството на енергията. "Топлината" е следствие от взаемодействието на бягащата навън енергия и външен предмет, по начин, създаващ безпорядък. Вътре в системата, преди бягството й навън, енергията е подредена, и следователно - студена.


Тоест тук става дума за Сътворението като процес, отвътре-навън. Затова става дума за хаос (Тиамат, Ципахтли) и за огън (море от сяра, която алхимически се свързва с духа, тоест извътрешното).



А "воден кон, плуващ в първичния океан", е игра на думи. Защото огънят води до вода. Оксиводородната горелка например развива между 3000 и 6000 градуса Целзий, което е ПОВЕЧЕ от температурата на Слънцето. И след себе си оксиводородното изгаряне не оставя сажди, а водни пари - оставя воден конденз, защото кислородът и водородът, изгаряйки в пламък, образуват вода.

Така че това е игра на думи, описваща как първият океан е огнен, а вторичният е воден.

В подкрепа на това е мнението на алхимията, че сярата (огъня и сухото) е родителя на живака (влажното и мокрото).


Двата алхимични символа - Кръстът на Левиатан и Огненият триъгълник (върху земния кръст) - имат различна логика. Кръстът на Левиатан следва стандартна логика, отдолу-нагоре, и затова символът на огъня е безкрайността, от която се поражда земя (възкръсва кръст) и още нещо... А по-често използвания алхимичен знак за сяра е космогонен - тоест неговата логика отразява космически посоки. Огънят е небесен, затова е триъгълник с върха нагоре, и огънят при Сътворението идва от Небесата, затова погледът се движи отгоре-надолу, и затова под него е земния кръст.

Psyhea

  • High Priority Members
  • Newbie
  • ***
  • Karma: +0/-0
    • Профил
Свързано изображение  Verily, verily I say unto thee, except a man born be born again, he cannot see the Kingdom of God.


Гледам двете изображения и се чудя какво пропускам?


Ами пропускам "райската градина",зеления кръг от 2 -рото изображение.Има го и на първото разбира се..покрито с люспи:)..
Според тези изображения,състоянието "Райска градина" се намира между 2-ра и 4-та чакра,като започва от 2-ра, обхваща изцяло 3 -та чакра и очевидно "свършва" преди 4 - Сърдечната чакра!.
Т.е. така както е изобразена графиката ,явно това състояние касае първичното,базисно емоционално и ментално състояние на индивида,преди да се хармонизира/или активира?!? неговата сърдечната чакра:) :) :)  ..

От една страна..разбираемо защо е зелен цвят,природа,виталност,жизненост..градина..И все пак странно ми е,че е зелен,преди всъщност да енергията да е стигнала зелената чакра ?

Може би научи ли се сърцето да обича истински,индивида разбира че няма място в тази "райска градина" и Бога у него го прогонва да дири съществуванието си във фазите на съзнание отвъд тези граници?!?


Даам..Май съм на прав път..Вижте какво пише на зеления кръг  от по-долната графика.Тя е по-подробен вариант на първата. 
BHAVSAGAR - Ocean of illusion !


Резултат с изображение за ida pingala and sushumna





Виждаме,че началото на Кундалини е изобразено в Мулдхара чакра-1 ва /коренна чакра и също така е отбелязaно,че мястото е "sacrum bone",или именно във въпросната кост е началото на  Змията Кундалини.



А на долната графика е изобразено човекът в състоянието на "възнесение/божествената фаза" която се постига чрез активирането и на кундалини по всичките му ни нива.                                   
Резултат с изображение за kundalini snake       Ð езултат с изображение за historia de los esenios
Тук в това изображение на Кадуцей са загатнати и трите сфери/зъбчати колела/ които образуват чакрите ни 




В Кабалата тези сфери са описвани като Нефеш,Руах и Нешама 
  Резултат с изображение за нефеш руах нешама            Ð езултат с изображение за нефеш руах нешама








3parts.jpgbaitai_en - Копие.gif






Руах - Птицата Рух от арабските митове         




Нейната основна функция в приказките е транспортна.Т.е. все пренася главния герой на друго място,като понякога героите си служат с хитрост,измама и дори насилие над птицата.. Който е  чел "1001 НОЩ" в не съкратен вариант за възрастни,сигурно помни,че птицата е герой в доста приказки,не само в "Синбад" въпреки ,че и  той обикаля 7 морета :)


 https://bg.wikipedia.org/wiki/%D0%A0%D1%83%D1%85
« Последна редакция: Април 15, 2018, 03:31:57 pm от Psyhea »

Psyhea

  • High Priority Members
  • Newbie
  • ***
  • Karma: +0/-0
    • Профил
Потърсих етимологията на BHAVSAGAR

Бхава - емоции,чувства,сантименти
Сагар - мисля,че буквалния превод е шир


Изображението на Кундалини от горния пост ми е много интересно в съотношение с библейския разказ за Адам и Ева и "изгонването" им от райската градина...


                                          Резултат с изображение за ида пингала



Мисля,си,че змията Кундалини се проявява в първия енергиен канал като Адам.После тръгва нагоре във вихров танц посредством който, "от реброто му се отделя" Ева  - образува се втория канал или енергията Адам преминава в своето второ състояние-Ева.
И тук вече е на лице първия миг в който двамата/и двата канала/ са позиционирани в "райската градина"- кръгЪт
Всъщност,явно и това е моментът на създаване на самата райска градина.
Т.е.тя като гледам графиката,тя не е била изначално създадена когато е създаден Адам,а едва при появата на Ева.
После двамата заедно извървяват кратък път и биват "изгонени" извън кръга очертаващ градината, отправени на дълго пътуване по посока на чакри 4,5,6,7


Ако съм права,то излиза,че Адам не е бил сам без Ева в райската градина а на друго място:)
И някак..Излиза,че фазата на "зеленчук в човешко тяло" е райското състояние:)




п.п.Не знам..Може и да греша,но някак изображението много ми напомня точно за този епизод..Адам,Ева и Райската градина


Очаквам включвания с идеи.. :) 
« Последна редакция: Април 15, 2018, 07:35:25 pm от Psyhea »

Psyhea

  • High Priority Members
  • Newbie
  • ***
  • Karma: +0/-0
    • Профил
Гледам си поста,егати глупостите..Ама и никой не се включва да ми каже,че пиша глупости.. ;D
Но няма още да го трия,нека да видим до къде ще стигна и после ще разчистя темата

Не разбирам какво е Кундалини?

Колкото и да го знам,просто мога да го "видя" в главата си

Мила,хелп..




Описват Кундалини като "майчина" енергия?


Но откъде се взема тази енергия?
Не се появява от нищото?!?


Аз си мисля за искрата при зачатието..

Eлектро-електрическа искрa е рязко електрическо разтоварване, което се случва, когато се създаде електрическо поле на високо ниво. Майкъл Фарадей описва този феномен като "красивата светлина, която присъства на изхвърлянето на обща електроенергия". [1]



Бързият преход от непроводящо към проводимо състояние създава буква с остър звук. Когато се използва електрическото поле, се създава искра. За въздуха якостта на разграждане е около 30 kV / cm на морското равнище. [2] В началните етапи свободните електрони в пролуката (от космически лъчи или фоново лъчение) се ускоряват от електрическото поле. Тъй като те се сблъскват с въздушните молекули, те създават допълнителни йони и сега се освобождават електрони, които също се ускоряват. В някакъв момент, топлинна енергия Експоненциално увеличаващите се електрони и йони бързо причиняват области на въздуха в пролуката. След като пропастта се разпадне, токът на тока е ограничен от наличния заряд (при електростатично зареждане) или от външното захранване. Ако захранването продължава да захранва ток, искрата ще се превърне в непрекъснато зареждане, наречено електрическа дъга. Електрическа искра може да се намери и в газове.


Понякога искри могат да бъдат опасни. Те могат да причинят пожари и да изгорят кожата.


Светкавицата е пример за електрическа искра в природата, докато електрически искри, големи или малки, се появяват в или близо до много изкуствени предмети, както по дизайн, така и понякога при злополуки


« Последна редакция: Април 16, 2018, 08:04:43 pm от Psyhea »

Psyhea

  • High Priority Members
  • Newbie
  • ***
  • Karma: +0/-0
    • Профил
Re: Maртеница
« Отговор #54 -: Април 17, 2018, 04:57:48 pm »
Така..Оставям малко Кундалини-то да ми просветне ;D ,и като ми стане достатъчно светло,пак ще го мисля..



Замислих се за поста на Мила,описанието на Мартеницата и разбира се за Ану-то с "3те цветни" нишки..
Но нека първо да кажа за самата Мартеница,а после ще повдигна и един въпрос свързан с всичко това.

Според мен истинската мартеница,както казва Мила,тя би трябвало да е направена от три цветни усукани нишки в цветовете Бяло-Зелено-Червено.Защото и Мойрите са три,и цветните импулси пробягващи през трите основни нишки на Ану,също са в тези три цвята,а усукването изразява движението по спирала,което е основен модел във Вселената ни.   

Бяло-Дух
Зелено-Душа
Червено-Тяло

Относно пискюлите ще кажа нещо,но моля,имайте предвид,че думите са чиста моя "фантазия",т.е. не мога да се аргументирам защо мисля така и не е информация която съм прочела или ми е казана.Но ако на някой му се стори познато твърдението ми,ще съм радостна да го обсъдим.

Та,мисля си,че мартениците са били изработвани в два варианта. Мартеници само с два пискюла - за ергените и момите,и мартеници с три пискюла за семейните.Но и при двата типа мартеници,нишката която ги свързва,трябва да трицветна.
Освен това мисля,че третия пискюл се е наричал -Оренда. Пижо,Пенда и Оренда.
Нещо подобно е истинската мартеница,но и тук липсва зеления цвят в нишката.Има го само в пискюла       
Оставям на страна предположението си за броя на пискюлите и неговото значение,и се спирам само на факта,че така или иначе,Мартеницата би трябвало е една трицветна усукана нишка.
Защо е променено това?
Какво означават белия и червения цвят?Дух и материя..С две думи,маса..
А душата къде е?
Какво значи тяло с дух,но без душа?Та не е ли това,жив ОП?
Кой е променил символа ни,i е махнал зеленото- душата,та да се кичим с мартеница в два цвята-гротеска,подобно жълтите звезди на евреите..
В моите очи,когато си слагаш двуцветна мартеница,сякаш си слагаш значка на гърдите с надпис "ДО-БИЧЕ"..
И да..Добиче идва от "добив"..
   
« Последна редакция: Април 17, 2018, 05:29:03 pm от Psyhea »

Psyhea

  • High Priority Members
  • Newbie
  • ***
  • Karma: +0/-0
    • Профил
Kундалини

Какво са фините енергийни системи в тялото ?


Универсума се поддържа с помощта на Божието присъствие. Според Пътя на Кундалини, Божията енергия, която се използва при движение (т.е. създаването, поддържането и унищожаване) на универсума е Божественото съзнание (Чайтаня).По отношение на едно лице, това Божествено съзнание е известно като четана, и е тази част от Божията енергия необходима за функционирането на едно човешко същество.Тази четана е от два вида и, в зависимост от активираното и състояние, тя поема две различни имена.Активна четана – известна също като Витална енергия (Прана-шакти). Виталната енергия поддържа и дава енергия на грубото тяло (стуладеха), ума (манодеха), интелекта (карандеха) и финото его (маханкарандеха). Тя се разпространява чрез фините енергийни канали, известни като нади. Тези енергийни канали са разпространени по цялото тяло и доставят енергия на клетките, нервите, артериите, лимфата и т.н. Обърнете се към статията – От какво сме съставени?
  • Неактивна четана – която е известна като Кундалини. Тази Кундалини енергия се намира в латентно състояние в един човек, докато не се активира, както е описано по-доле.
  • Диаграмата по-долу показва разпределението на общата фина енергия за виталната енергия и Кундалини за духовен растеж.
  • 2. За какво се използва Кундалини? Кундалини или неактивна четана се използва предимно за духовен растеж. Тя не се използва, нито пък да участва в ежедневното телесно функциониране.
  • 3. Как да се събуди Кундалини?Пробуждането на Кундалини се случва чрез духовна практика или духовно прехвърляне на енергия.
  • 3.1 Кундалини пробуждане чрез духовна практикаТова включва практики, които попадат в обхвата на общите духовни пътища към Бога, като Пътя на действие (Кармайога), Пътя на Посвещението (Бактийога), Пътя на Умишлен Аскетизъм (Хатайога) и Пътя на благодатта на Гуру (Гурукрупайога). Практиките в Пътя на Умишлен Аскетизъм включват безбрачие, дихателни упражнения, (пранаяма), йогийски упражнения и други духовни практики.
    Някои хора се опитват да принудят пробуждане на Кундалини с усилия по пътя на Умишлен Аскетизъм. Все пак, това може да доведе до вредни ефекти. Някои дори може да стане луд от това.
  • 3.2 Прехвърляне на енергия Шактипатйога или шактипат се отнася до даряването на духовна енергия на един човек от друг, т.е. главно от Гуру/духовно еволюирал човек на Негов ученик. Шактипат може да се предава със свещена дума или мантра, или с един поглед, мисъл или докосване – последното обикновено по чакрата по средата на челото (Адня-чакра) на получателя. Това се счита за акт на милост от Гуру на заслужил ученик. Това прехвърляне на самата енергия инициира събуждането на Кундалини.
    След като е събудена, степента до която ще се издигне Кундалини зависи от непрекъснатите и все по-големите усилия на ученика в духовната практика.
  • 3.3 Препоръчителен начин да се събуди и канализира Кундалини Какъвто и да е духовния път, когато има духовен растеж Кундалини се издига. SSRF препоръчва редовнa духовна практика по шестте основни принципи на духовната практика, за помощ при събуждане на Кундалини по естествен път. Тук самия непроявен Гуру Принцип или Обучителния Принцип на Бог пробужда Кундалини. Както е събудена от благодатта на Гуру, тя автоматично се придвижва нагоре и духовно променя търсача.
    От друга страна, ако тя се пренесе чрез търсач като в шактипат, т.е., когато някой внезапно даде излишък духовна енергия, опитът е много интригуващ и може да дойде до пристрастяване, само когато се увеличвава количеството духовна практика, както на качествено така и на количествено ниво, осигурява че непрекъснатата благодат на Гуру принципа води Кундалини на прав път и укрепва вярата на търсача.
    За по-добро разбиране, ще използваме аналогия:Инвестирането на усилията в редовна духовна практика е като упорита работа, след която придобиваме богатство.
  • Пробуждане на Кундалини чрез пряко предаване на енергия е като да се родиш като дете на милиардер, където бащата осигурява мигновени пари на сина си.
  • Между тези две опции, придобиването на богатство (духовно богатство) със собствено усилие е винаги по-стабилен и по-сигурен вариант за бъдещо развитие.
  • 3.4 Основни аспекти на КундалиниТочно както сърцето е принципния център (орган) на кръвоносната система и мозъка на нервната система, подобно на това и фината енергийна система има различни центрове (чакри), канали и тръби.
    Има 72000 фини канали. От тези канали, трите основни фини канали са:Сушумнанади, централния канал, който се простира от основата на гръбначния стълб до върха на главата,
  • Пингаланади или Сурянади (слънчевия канал), който е каналът, който минава в дясно на Сушумнанади и
  • Иданади или Чандранади (луневия канал), който е каналът, който минава от ляво на Сушумнанади.
  • Виталната енергия се предава в тялото през Слънчевия и Луневия канал и други по-малки канали. Виталния енергийен поток се редува между Слънчевия с Луневия канал.
    Кундалини е духовна енергия и като цяло се намира в латентно състояние, навита в основата на Сушумнанади в един среден човек. Чрез духовна практика тя започва да нараства от основата на гръбначния стълб чрез Сушумнанади право до върха на главата. Докато да стане това, Кундалини събужда всяка от чакрите по протежение на пътя.
    Тъй като Кундалини преминава всяка чакра по Сушумнанади, има тънък фин клапан, който тя трябва да пробие на всяка чакра, за да направи по-нататъшното си пътуване нагоре.Тъй като поддържа натискане през стената, там понякога има увеличение в размера на духовна енергия от Сушумнанади в тази чакра. Като няма къде да отиде, тя понякога изтича през околните фини канали и се превръща в витална енергия (прана-шакти). За този период от време, лицето може да изпита повишена активност, свързана с тази област.Например увеличаването на Виталната енергия или Виталната енергия около областа на сакралната чакра (Свадиштан чакра) може да доведе до увеличаване на сексуалното желание.
    Както споменахме по-рано, Кундалини енергията  се издига с духовна практика във всеки духовен път. Въпреки това, каква ще бъде реакцията зависи от духовния път. Например, когато Кундалини преминава сърдечната чакра (Анахата-чакра):Според Пътя на Посвещението на търсача се казва, че е достигнал състояние на проявена духовна емоция (бхав).
  • Въпреки това по отношение на Пътя на Знанието търсача започва да изпитва Божественото съзнание.
  • Според една статия от Дейвид Т. Естман 1985 г. в Йога Журнал, някои от най-честите признаци и симптоми на събудена Кундалини включват:Неволеви потрепвания, тремор или треперене
  • Голямата же, особено като се изпитва че енергията минава през чакрите
  • Спонтанни пранаяма, асани, мудри и бандхи
  • Визии или звуци на моменти, свързани с определена чакра
  • Силни чувства на удоволствие
  • Емоционалнo прочистване в което конкретни емоции стават доминиращи за кратки периоди от време
Кундалини, Wikipedia.org, септември 2010
Бележка от Редактора на SSRF: Тези ефекти често се наблюдават при Шактипат като средство за пробуждане на Кундалини. Търсачи които са сериозни за духовен растеж трябва да са наясно, че докато тези преживявания изглеждат много материални и атрактивни, те са само предварителни резултати и преживявания, поради внезапното прехвърляне на духовна енергия, и по никакъв начин не представляват самоцел на духовната практика или изпълнение на целта на живота.




https://www.spiritualresearchfoundation.org/bg/%D0%9A%D0%B0%D0%BA%D0%B2%D0%BE-%D0%B5-%D0%9A%D1%83%D0%BD%D0%B4%D0%B0%D0%BB%D0%B8%D0%BD%D0%B8-%D0%B8-%D0%BA%D0%B0%D0%BA%D1%8A%D0%B2-%D0%B5-%D0%BF%D1%80%D0%BE%D1%86%D0%B5%D1%81%D0%B0-%D0%BD%D0%B0-%D0%BF%D1%80%D0%BE%D0%B1%D1%83%D0%B6%D0%B4%D0%B0%D0%BD%D0%B5-%D0%BD%D0%B0-%D0%9A%D1%83%D0%BD%D0%B4%D0%B0%D0%BB%D0%B8%D0%BD%D0%B8
« Последна редакция: Април 18, 2018, 08:29:01 pm от Psyhea »

Psyhea

  • High Priority Members
  • Newbie
  • ***
  • Karma: +0/-0
    • Профил
Няма да трия засега горните постове в които говоря за енергиите +/- в човешкото тяло и зеления кръг около пъпа/океана от илюзии/ - Райската градина,защото така или иначе,астрала който съотвества на човешката душа,е нещо което я предхожда.Т.е.в този контекст,да,градината е преди човека..
Но усещам някаква силна връзка точно в тези неща ,а нещо много съществено ми се губи..Лутам се като пиле в кълчища..


Общо енергийно поле,зачатие,искра,дух,ембрион,кундалини,сяра,опашна кост,златни атоми в човешката съвкупност от тела/аура+физ.тяло/,сярата и евентуалната и ролята при образуването на тези златни атоми../всичко това го виждам навързано в  последователност/


Някак..и вкуса на електричеството ми наподобява сяра..Дух-електричество-сяра..


Да видим дали правилно схващам Кундалини?Значи имаме на лице едно общо енергийно поле което е съставено от активна и неактивна половина.От това поле се изгражда абсолютно всичко.Когато се образува ембрион активната половина се изявява като витална енергия разделяйки се отново на две половини,+/–А неактивната половина се свива в опашната кост,и чака да бъде изявена? Но ако това е така,животните имат ли кундалини?Ако нямат защо?


Цитат
Според Пътя на Кундалини, Божията енергия, която се използва при движение (т.е. създаването, поддържането и унищожаване) на универсума е Божественото съзнание (Чайтаня)
Това описание ми се струва пълна простотия ,както и повечето неща които чета за кундалини..
Аз мисля,че кундалини е повече от това което описват..Мисля за енергията отделена при зачатието,когато сперматозоидът се прорязва в яйцеклетката и сякаш се отваря канал/портал по нивата,в зависимост от силата и "естеството" на искрата..Или по-скоро искрата се определя от намеренията и духовното състояние на притежателите на сперматозоида и яйцеклетката.Мисля си,че в зависимост от този портал,до където стига той,от там слиза енергията/дух/ за да продължи изграждането на ембриона и душата    .Но,не разбирам защо никъде не се говори за животинско кундалини ,ако кундалинито е просто неактивната половина на универсалната енергия ..
Освен това,мисля,че кундалини има някаква връзка и с киноварното поле,по-точно киноварното поле оказва огромно влияние върху самото"естество" както и "сформирането" на кундалини,и може би за това го наричат " МАЙЧИНА ЕНЕРГИЯ"



Универс-Вселена
Уником-Човек



Когато се опитвам да видя самото зачатие като процес с всичките му детайли,виждам следното нещо



photofacefun_com_1524156526.jpg


Червения кръг е яйцеклетката а синьото обозначава "движението" на сперматозоида


В ума си виждам,как "синия" сперматозоид се се врязва в "червената" яйцеклетка и следва експлозия.Мини взрив във всички всевъзможни цветове и звуци..След това енергията на сперматозоида сякаш се излива извън яйцеклетката,като образува тороид с вътрешен вортекс и външна "ципа" около яйцеклетката.В стремежа си да се събере отново в цялост,външната ципа бива притегляна от вътрешния тороид и това води до деленето на 4.После 8,16,32 и т.н,докато на края не се получи една огромна съвкупност/тороид със синьо ядро/външна обвивка и вътрешна тъкан в червен цвят,която като гледаме от близо,ще видим,че е съставена от същия модел миниатюрни сини тороидчета с червена вътрешност.Клетки.

А във връзка с поста в който коментирам филма "Боговете на Египет",твърдението ми,че човешката душата е само с 5 пласта,както и,че "боговете" обитават 5то ниво

Пътят на Посвещението в българските сакрални вълшебни приказки
(Доклад, изнесен на XV научна историческа конференция "България в световната история и цивилизации - дух и култура" - 27-28 ноември 2010 г. град Варна)



Цитат
Обикновено всички пратеници на небето, дошли да помагат на хората, имат Пето посвещение,

Аз лично съм скептична,относно мотивите им,защото напредналите в еволюционно отношение раси,би трябвало да са наясно,че непоискана помощ е = на насилие.
Но,мисля,че на този си етап хомо сапиенс е твърде глупав,за да мисли за мотиви и други подробни детайли.
Човешката раса е като дете което се радва на близалка подадена му от педофил..

http://www.iskri.net/articles.php?lng=bg&pg=36
« Последна редакция: Април 21, 2018, 10:12:24 am от Psyhea »

Psyhea

  • High Priority Members
  • Newbie
  • ***
  • Karma: +0/-0
    • Профил
Виж това. Не мога да изрежа частта, която се надявам да видиш. И не виждам от коя до коя минута е, затова погледни го цялото, не е дълго.
По после ще се включа.

https://m.youtube.com/watch?list=PLI01OUFKGbZEzfWH6L5y2rh8--AUdw90I&params=OAFIAVgD&v=Wv98gkAAez0&mode=NORMAL
AHK: app.53 - The infinite in between
Мила,общо взето виждам същото като зачатието,но има разлика защото, не точно така виждам деленето.

Може би причината животните да нямат кундалини е в устройството на телата
Не виждам при тях соссух

тазова кост на шимпанзе                                                                        човешки таз


Резултат с изображение за chimpanzee pelvis                         Ð езултат с изображение за kość kulszowa
Резултат с изображение за pelvic bone  sacrum



И докато сърфирам за повече информация относно соссух-а,попаднах на това изображение което силно ми напомни за "Лабиринтът & Девата на Граала"





Свързано изображение
Относно Лабиринта и Граала,ако Лабиринтът е женския пелвис,а Граалът е матката/чаша с нейната киноварна енергия,то ето защо е Гралът е описван и като Светлина .
А йерогамията/свещенния брак/ това всъщност е процесът на зачатие.
Може би искрата при зачатието е мечът Ескалибур който само избрания може да извади от камъка..
Защото само човекът/Артур/ може да възбуди кундалинито си и да го извади от камъка/соссух?

Арт-ур извждам от корените на Ахура Мазда
На персийски: اهورامزدا, срещащ се още и като Ормузд или Ормазд(на пехлеви: whrmzd) е бог на доброто в зороастризма. Обявен е за изначален бог от Зороастър, основателят на тази религия. Той е първото и най-често споменавано божество в сборника Ясна.
Той създава и опазва арта (т.е. истината). Този бог е всевиждащ, но не и всемогъщ. Въпреки това, според вярващите той ще изкорени злото в крайна сметка. Негов съперник е Ангра Майню, който е „злият дух“, създател на злото, който ще бъде унищожен преди настъпването на фрашокерети („унищожението на злото“).

https://bg.wikipedia.org/wiki/%D0%90%D1%85%D1%83%D1%80%D0%B0_%D0%9C%D0%B0%D0%B7%D0%B4%D0%B0

От корените на думите Хур и Ма,като мисля,че корена Хур=Ар и като цяло значи първообраз-първосъздател,но ние нямаме дума обхващата и двата смисъла едновременно..От там на по-късен етап идва и частицата "арт" заложена в думи със смисъл като творение,изкуство,творец и т.н.
 
« Последна редакция: Април 21, 2018, 02:08:24 pm от Psyhea »


Psyhea

  • High Priority Members
  • Newbie
  • ***
  • Karma: +0/-0
    • Профил
Играта през погледа на Psyhea
« Отговор #59 -: Май 01, 2018, 07:26:17 pm »
Пак за Ану-то де..


Мила е причината за този пост,но вярвам,че ще бъде интересен и за другите читатели на форума :)


Когато на въпроса "да Бъдеш или да не Бъдеш?", Щ дава отговор като решава да Бъде,и се манифестира като ЩО ,образно казано Щ
се разкъсва на безброй първични,миниатюрни частици,които се се самоорганизират в един балон Вселена с ред и структура.
Тези частици ние наричамеАну
Разпръсвайки се в организиран ред,тези Ану създават и творят цялото съдържание в Балона,т.е., изграждат цялата материя,по всички и плътности.
Което значи,че всяко Ану през различните си етапи на съществуване,освен във всички други фази и режими участва и в изграждането на минерали,флора и фауна.Някои учения споменават за подобно нещо,че хората първо са минерали,после растения,после животни,и после хора.Да,така е.Еволюция на материята.Остаряване на козата,за да се роди ЯРето тарикат :)  /ярило-слънце/


Цитат
Често употребявам този израз "От Стара коза , яре" и крайно време да споделя нещо което намирам за много интересно
За думата ЯР-е,няма да говоря.Ясно е.Светлината.
Обаче,нали светлината се ражда от тъмнината?
И някак в себе си знам,че думата"коза" е,стара дума,може и от сирианските диалекти да е, дума за праматерия,тъмна материя.И причина за съществуване на Светлината.
И наскоро порових за думата,но някак все я свързвам и с "kosa nostra"..
Като чукнах в уикипедията ,не намерих нищо съществено..
Интересни ми се сториха други неща..
Когато е била римска колония,областта Тоскана е била наричана COSA и на нея се намира..вълчия бряг, Vulci's coast ,направо си го чета"вълци" ;D
А в Испания ,в провинция АРагония,все още съществува малка общност с това има.Превежда се като НЕЩО-то,общност"Нещото"
За самото значение на думата преводът с гугъл преводач е  " какво",но са интересни синонимите.
affare-сделка, possedimento-притежание ,  roba - МАТЕРИЯ , oggetto - обект 
Обичам си интуицията и съм благодарна на Бога за нея!


С други думи, виждаме,че думата КОЗА - съществува със значение неЩО ,МАТЕРИЯ ,и да факт е,че от старата коза се ражда ЯРИЛОТО-СВЕТЛИНАТА,защото е нужно време за да се разпростре змията,че и да се осъзнае като змия,та най-после в двата и края да се сформират полюсите и тя едва тогава тя захапва опашката си.
Превръща се в Уроборос,или Ану-то получава своята завършена/затворена форма на овал/тороид.Това е Ярилото.
Защото за мен,формата е = светлина
Няма светлина без източник който да я излъчва,а този източник си мисля,че винаги има форма,защото безформен е само Хаоса.


Ето как точно си представям процеса


От 0-левата фаза Щ -тъмната материя, преминава поетапно в 1- I и 2 -II,като се конструира в материя и антиматерия


Всички знаем,че ако съберем антиматерия и материя,те ще се анихилират.
Цитат
Ако частица и античастица влязат в контакт, те се анихилират и цялата им маса в покой се превръща в огромно количество енергия, която довежда до възникването на други двойки частици и античастици или отлита под формата на електромагнитно излъчване . При тези реакции масата в покой не се запазва, въпреки че отношението маса-енергия (E=mc²) остава постоянна.


С други думи..Когато съберем + и – получаваме Светлина и това би трябвало да сина Божи,но според мен не е точно така.Синът е в 4.За това и казват,че където няма светлина,няма и време..




Цитат
Светлината е електромагнитно излъчване с дължина на вълната във видимия за човешкото око диапазон на електромагнитния спектър, приблизително от 400 до 750 nm.[1] Понякога към понятието светлина се включват и инфрачервените и ултравиолетовите лъчи


Само,че някак си светлината е = и на време,или поне доколкото времето е 4тото измерение-състояние на Вселената ни.


Какво имам предвид?
 
За да сковем кръста на който ще разпнем светлината,първо трябва да имаме две дъски.Няма да започвам с дървото,гората и т.н.всичко това се случва в 0
В проявлението 012345678910 за да сковем кръст,първо трябва да имаме  дъските
Това са двете  проявления -антиматерията и материята,които продължават да плуват в басейн!!,не Океан,защото Вселената ни е точно като един кръгъл сферичен басейн,който се пълни с тъмната материя от безкрайния Първоизточник Океан.
Тази тъмна материя изпълва целия балон Вселена и вътре в него се разделя на антиматерия и материя.
Това е много важно да се отбележи,хората често бъркат тези понятия.


И така имаме двете дъски сковани на кръст ,но..за да може да виси разпнатото съзнание,кръста трябва да прав,не легнал на земята нали?
Значи,ще го изправим прав във височина и това действие е 3 ,чак тогава разпваме висящия - това е 4.Време


За това от старата коза се ражда Ярилото,защото е нужно време ,или народът ни отново го е казал правилно,че "всяко нещо с времето си".  За да се прояви/роди едно нещо,е нужно време и също време наричаме интервала на съществуването му.
За да се роди същество,нужно е време тялото на майката - почвата и тялото на бащата - семето,да се подготвят за акта,да съзреят полово и чак тогава е възможно оплождане - светлина

Мнооого се отплеснах с този израз,но..изпитвам огромно удоволствие да си играя с букви и думи..

Връщам се на Анутата и Играта

Стигнахме до там,че всяко Ану минава различни еволюционни етапи през които участва в строежа на различните типове материя и обекти
И тук искам да направя вметка какво аз разбирам под одушевен и неодушевен предмет
Одушевен е всеки предмет който има централно Ану /или група от няколко Анута,които изпълняват същата функция като едно
Неодушевен е всеки предмет който няма централно Ану
Какво значи това?
Ще се опитам да дам прост пример с планетата и формите на живот
Нашата планета е групов тип на инкарнация и тялото и е сформирано благодарение на няколко Ану-та,които до този етап са били част от  АЗ-ът на нашето Слънце -Еньо
Когато Еньо е готов да даде живот,а Почвата - неговото лично пространство време е готова да да бъде оплодена,Той откъсва семенца -Анута от сърцето си/духовното си Ядро и ги разпръсква в своя собствен енергиен тороид Аура.Ние обитаваме слънчевата аура и това е нещо което отдавна си мисля и всяка планета с формите си на живот, би трябвало да е манифест на съответния пласт от Аурата.
Или поне така би трябвало да бъде в една система-матрица,в която няма хуманоидна намеса и нещата не са умишлено модифицирани


И така,Слънцето откъсва частици от себе си и тези частици се превръщат в електромагнитно ядро,като посредством своята сила натрупват около себе си още Ану -та и задават командата в какъв ред и структура да бъде формата на тялото.В случая - планетите.
Да вземем за пример нашата планете
Да кажем нейното ядро води началото си от 7 първични Ану-та,които скупчват около себе си  други Ану-та с по-слабо поле.И така образуваме първия пласт.
После цялата тази съвкупност,започва да придърпва около себе си 2 ри пласт,после,3, 4 и така до 7,като всеки път,скупчването се дължи на директивата на 1 от всичките 7 централни Ану,но благодарение на цялата им съвкупна енергия.
Това изграждане което описвам е валидно за цялата аура на всеки обект,като знаем,че всяко физическо-плътно тяло,е,част от аурата на обекта.


На по-късен етап,когато едно планетарно тяло премине към сложни и индивидуални форми на живот,телата манифест на този живот започват да се изграждат по същия начин,като всяка индивидуална форма има свое централно  Ану
Мисля,си,че според вида на формата и нейната същност, тялото се скупчва около ,1,2,3,,4 и.т.н до 7 Анута,подобно модела на планетата
Минералите са с 1 - кристална решетка
Дървета -  2 ,
животни - 3
 човек - 4 централни Ану
Спирам се на човека
Откъде се вземат тези три централни Ану?
Анутата са 4,защото на този етап,това е нивото на съзнание на планетата и в телата от най-висшата форма на живот за една планета, се инкарнират толкова брой Ану,колкото пластове е изградила.утвърдила и хармонизирала нейната Аура като всяко Ану съответства на дадения пласт.
Ако трябва да съм точна,мисля,че някои от етносите на земята се раждат с по 3 централни Ану,точно като животинските тела,
Прочее,около тази групичка централни Ану,започва изграждане на аурата на съществото,в това число  и неговата плътна форма.


Понякога обаче,в телата се инкарнират не Ану от планетарното звено,а идващи от ВАзове находящи се в по-фините плътности.
Когато един ВА праща свои бойскаути,те действат самостоятелно,по 1.
6b8b980b1c1827ea1241badadc97ed2d - Копие.jpg

В такъв случай, в едно човешко тяло наместо 3 или 4 Анута от планетарната съвкупност, се инкарнира само 1 от Висш Аз и това Ану  има силата и способността да свърши цялата работа на съвкупността на планетарните
« Последна редакция: Май 01, 2018, 08:19:24 pm от Psyhea »

Тагове към темата: