Apocryphal Academy

Автор Тема: Re: Наследството на Дракона The Dragon Legacy  (Прочетена 691 пъти)

0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.

Psyhea

  • High Priority Members
  • Newbie
  • ***
  • Karma: +0/-0
    • Профил
Re: Наследството на Дракона The Dragon Legacy
« Отговор #15 -: Април 21, 2018, 11:36:53 am »







Свързано изображение


Psyhea

  • High Priority Members
  • Newbie
  • ***
  • Karma: +0/-0
    • Профил
Re: Наследството на Дракона The Dragon Legacy
« Отговор #16 -: Април 21, 2018, 12:11:52 pm »
Цитат
Граала е светлина, точно както жената е светлина, и двете са светлината на "Слънцето". Трансцендентното съзнание, (символизирано в Дървото на Живота от Tiphareth* слънчевата Сфера), е въплътено в древния 'Great Rite'*("Голям/Велик Обред") на семейството на Дракона. "Hierosgamos"* - Свещен Брак (йерогамия) е символичен и психо-физиологичен акт с неврологични, епи-генетични и мета-генетични ефекти


Aко Лабиринтът е женския пелвис,а Граалът е матката/чаша с нейната киноварна енергия,то ето защо е Гралът е описван и като Светлина .
А йерогамията/свещенния брак/ това всъщност е процесът на зачатие.
Може би искрата при зачатието е мечът Ескалибур който само избрания може да извади от камъка..
Защото само човекът/Артур/ може да възбуди кундалинито си и да го извади от камъка/соссух?


Арт-ур извждам от корените на понятията Ахура Мазда


Ахура Мазда[/size] (на [/color][/size]персийски[/color][/size]: [/color][/size]اهورامزدا[/color][/size]), срещащ се още и като [/color][/size]Ормузд[/color][/size] или [/color][/size]Ормазд[/color][/size] (на [/color][/size]пехлеви[/color][/size]: [/color][/size]whrmzd[/color][/size]) е [/color][/size]бог[/color][/size] на [/color][/size]доброто[/color][/size] в [/color][/size]зороастризма[/color][/size]. Обявен е за изначален бог от [/color][/size]Зороастър[/color][/size], основателят на тази религия. Той е първото и най-често споменавано божество в сборника [/color][/size]Ясна[/color][/size]. Той създава и опазва [/color][/size]арта[/color][/size] (т.е. истината). Този бог е всевиждащ, но не и всемогъщ. Въпреки това, според вярващите той ще изкорени злото в крайна сметка. Негов съперник е [/color][/size]Ангра Майню[/color][/size], който е „злият дух“, създател на злото, който ще бъде унищожен преди настъпването на фрашокерети („унищожението на злото“).[/color]
[/size][/color]
[/size]https://bg.wikipedia.org/wiki/%D0%90%D1%85%D1%83%D1%80%D0%B0_%D0%9C%D0%B0%D0%B7%D0%B4%D0%B0[/color]

[/size]От корените на думите Хур и Ма,като мисля,че корена Хур=Ар и като цяло значи първообраз-първосъздател,но ние нямаме дума обхващата и двата смисъла едновременно..От там на по-късен етап идва и частицата "арт" заложена в думи със смисъл като творение,изкуство,творец и т.н.[/color]
 

Psyhea

  • High Priority Members
  • Newbie
  • ***
  • Karma: +0/-0
    • Профил
Re: Наследството на Дракона The Dragon Legacy
« Отговор #17 -: Април 21, 2018, 12:27:37 pm »
Относно деформацията на черепите,редно е да споменем и още една теория.
За мен лично,тя е отговорът.


Боговете създали човека са една раса слята в могъща Империя.
Но тази раса води началото си от две други раси.
Студенокръвни рептилии от Орион,
Топлокръвни бозайници,нещо между вълк/лъв. 


Резултат с изображение за империите сириус и орион




Това е корицата на добре познатата ни книга,на издателство ПР




На илюстрацията виждаме представители на  двете раси.




Понеже се твърди,че всъщност,превес в цялата Империя,има Орионската династия.т.е репитилиите,а виждаме какъв е черепът на рептилката от корицата,то смятам и ,че човекът в стремежа си да уподоби "божествена същност" ,е деформирал черепа си.
Освен това мисля,че до известен период от историята ни,хората от кръвните линии които са наследници на Орионската династия,може и да са се раждали с издължени черепи..




Добър пример в това отношение е АТА..А и със своите размери,тя и чудесна препратка към митичните феи,леприкони,гномчета и т.н.






[size=1.625em]Учените разкриват извънземно ли е Ата




Учените разкриват извънземно ли е Ата




Снимка 346839
   
https://lifestyle.bg/ideas/uchenite-razkrivat-izvanzemno-li-e-ata.html


Обяснението на учените е просто..феноменално ;D



[/size]

Psyhea

  • High Priority Members
  • Newbie
  • ***
  • Karma: +0/-0
    • Профил
Re: Наследството на Дракона The Dragon Legacy
« Отговор #18 -: Април 21, 2018, 01:02:15 pm »
Пример за издължен череп в наши дни


п.п.Не се шегувам!


Резултат с изображение за симеон саксен кобург готский

Мила

  • High Priority Members
  • Newbie
  • ***
  • Karma: +0/-0
    • Профил
Re: Наследството на Дракона The Dragon Legacy
« Отговор #19 -: Април 22, 2018, 11:19:10 am »
Цитат
Граала е светлина, точно както жената е светлина, и двете са светлината на "Слънцето". Трансцендентното съзнание, (символизирано в Дървото на Живота от Tiphareth* слънчевата Сфера), е въплътено в древния 'Great Rite'*("Голям/Велик Обред") на семейството на Дракона. "Hierosgamos"* - Свещен Брак (йерогамия) е символичен и психо-физиологичен акт с неврологични, епи-генетични и мета-генетични ефекти


Aко Лабиринтът е женския пелвис,а Граалът е матката/чаша с нейната киноварна енергия,то ето защо е Гралът е описван и като Светлина .
А йерогамията/свещенния брак/ това всъщност е процесът на зачатие.
Може би искрата при зачатието е мечът Ескалибур който само избрания може да извади от камъка..
Защото само човекът/Артур/ може да възбуди кундалинито си и да го извади от камъка/соссух?


Арт-ур извждам от корените на понятията Ахура Мазда


Ахура Мазда[/size] (на [/color][/size]персийски[/color][/size]: [/color][/size]اهورامزدا[/color][/size]), срещащ се още и като [/color][/size]Ормузд[/color][/size] или [/color][/size]Ормазд[/color][/size] (на [/color][/size]пехлеви[/color][/size]: [/color][/size]whrmzd[/color][/size]) е [/color][/size]бог[/color][/size] на [/color][/size]доброто[/color][/size] в [/color][/size]зороастризма[/color][/size]. Обявен е за изначален бог от [/color][/size]Зороастър[/color][/size], основателят на тази религия. Той е първото и най-често споменавано божество в сборника [/color][/size]Ясна[/color][/size]. Той създава и опазва [/color][/size]арта[/color][/size] (т.е. истината). Този бог е всевиждащ, но не и всемогъщ. Въпреки това, според вярващите той ще изкорени злото в крайна сметка. Негов съперник е [/color][/size]Ангра Майню[/color][/size], който е „злият дух“, създател на злото, който ще бъде унищожен преди настъпването на фрашокерети („унищожението на злото“).[/color]
[/size][/color]
[/size]https://bg.wikipedia.org/wiki/%D0%90%D1%85%D1%83%D1%80%D0%B0_%D0%9C%D0%B0%D0%B7%D0%B4%D0%B0[/color]

[/size]От корените на думите Хур и Ма,като мисля,че корена Хур=Ар и като цяло значи първообраз-първосъздател,но ние нямаме дума обхващата и двата смисъла едновременно..От там на по-късен етап идва и частицата "арт" заложена в думи със смисъл като творение,изкуство,творец и т.н.[/color]


   Логиката ти за Лабиринта и меча е вярна. Ще допълня, когато имам време.
Името Артур произхожда от корена на думата "мечка". За това друг път.
Обвързана е цялата информация.
Артур не е роден по естествен път. Историята я знаеш предполагам. Тя е точно историята на инсценирано зачатие.
Благодаря ти за развоя на темата. Не разполагам с време точно сега.
Разбирам, че искаш да отделиш инфото от темите поотделно, но в тази тема проследявам точна генетика и няма да преместя нищо за момента в друга тема, защото ми е необходимо да го виждам тук, за да мога да проследявам.
Хаоса е привиден, защото не се вижда нишката на изложението. Същото е ако редя пъзел. Ако има дракон на пъзела, това не означава задължително, че трябва да го сложа в графа дракони, просто защото картината може да разкрива на финала водни кончета, кой знае. Аз за себе си знам. За критиците проблема е, че имат предварителна своя визия, но не следват нишката, която им се поднася. Не провиждат нищо в хаоса, ако не е "тяхно". Никой не може да види нещо "чуждо". Затова и ако просто се прекопира чужда тема, тя ще стои като разкован сандък, ще ги има предметите, но в непонятна безразборност. Не винаги реда създава разбиране. Понякога прекалиния стремеж към подреждане създава ограничение по пътя. Все едно да плуваш с напрежение дълго време. Нищо освен изтощение не ще последва. И пак ще пренаредиш всичко.
Не е и въпроса да се отговори на един въпрос. Това също не казва нищо. Въпросът е да се отговори навреме. Да се остави и пътя, картата на провиждането. Т.е как е решено уравнението, а не решението му.

Ето това с Ескалибур е вярно и точно. И сега ще потъне всред страниците. За да не потъне, след дни, когато доразвия темата ще го цитирам отново. Т.е то ще се повтори. За да подредиш просто темата, според теб следва да се изтрие и пак да се пренареди. Обаче тогава нарушаваш естествената нишка, по която се е насложило инфото и е породило изводите. Разкъсваш линията на провиждане. А тя върти по спирала и наслагва в осъзнанието. Т.е не реда, а дали инфото върви по естествения си път на разкритие е по-важно. Това е неговия естествен ред. По важно е личната линия на идеята, която стои като основание за една тема, а не инфото, което дава. Една и съща информация би могла да даде много, не един, а много съвсем относителни отговори.

Изкушавах се докато писах за Тиферет да опиша за сетен път едно мое видение, защото то ме водеше, докато писах за баланса на силите, а не бе водеща информацията, която четях. Нея поставих, защото е общоприета, т.е тя аргументира. Моето видение не! Но моето видение е моята нишка, а не аргумента от твърденията, които прочитам. Тях намирам, заради това, което ме води!
 Но тъй като съм го описвала и знам, че е почти безсмислено да го описвам се отказах. Оставих видението като скрита нишка, за себе си. По него знам кое не ми е нужно да описвам, защото дори и информация по темата, то не е моето късче от пъзела, който нареждам. Обаче сега ти го пиша, за да ме разбереш, че оставям за себе си детайли, към които се връщам, а не просто данни, събрани от тук и там. Имам много информация, но я отлагам. Няма смисъл още да я поставям, дори и да е съвсем точна. Тя  би останала на листа.
Видението ми е следното, описвала съм го поне два пъти досега във форумното пространство... Говорех с някого, не виждах тела, нито себе си нито "другия". Обсъждахме древното прото-българско писмо (видението е от преди доста години, някъде около двадесет години назад). Коментирах с някого писмената и "летяхме" до съответни каменни артефакти, на които бяха вдълбани знаците. Аз отговорих на събеседника ми, че най-важна е "силата"/"волята" и изписах една стрелка, насочена нагоре и казах на съществото - "това е знака за воля", а то написа една стрелка до моята, но обърната надолу, точно до моята и каза - "баланса" е най-важен.
Най-изключителното бе, че докато уж "питаше", всъщност съществото ме накара да кажа всичко, но докато говорех, то мълчеше, чакаше да достигна до момента иказа само това "баланс" и надраска стрелката... Този метод на "разкриване" е незабравим. Уж аз му обяснявах, а всъщност то ми разкри смисъл! От тогава съм развила подсъзнателна нобходимост да общувам с "другите", както това "същество", "ненатрапчиво/невидимо" общува с мен. То не ме учеше, но ме доведе до състояние на самостоятелен извод, който нямаше да направя, ако не бе цялата ни летяща разходка из всякакви кътчета и знаци...  Т.е не само видението, не само видяното, не "защо?", а "как?" се извършва процеса на "осъзнанието".

Вчера, когато ми писа бях на крачка да изтрия всичко и да не пиша повече. Не ти се сърдя. Не. Уморена съм да се боря и тук с някой, готов да ме убие с каквото намери, през което време да намирам начини да пиша, вярвайки че " Живота е Прекрасен" и срещайки всякакъв отпор, гарниран с по една две добри думи, подадени обикновено от нечия гузна  учтивост, не от чувство, не от искреност.
Проблема при "травмата", когато се прави масирано, за да заличи нечия индивидуалност е, че опитва да убива финната сензитивност, защото ако е живо осезанието, жива е и болката. Зависимите, насилниците, престъпниците, опорочаващите, са с корави обвивки, там светлина не достига. Съвсем безпардонно тъпчат финеса и нищо не виждат, защото не искат да виждат. Ако видят нещо "бяло", то следва да го стъпчат, умърсат, обезцветят. Това е подсъзнателно отработен защитен механизъм в тях. Техния страх го е отработил като спасителен клапан. Те гледат да прекъснат всеки поток, като го изпълнят с тежки омазняващи мисли, наслояват тиня, за да потушат вътрешния плам, девствения извор у някой. Извора се прочиства като потече, не като пре - насочваш мръсни води.

Имах един приятел навремето, индиец. Пишехме си дълги писма. Той казваше, - "никога не трий нищо, нищо, нищо от това, което пишеш. Остави всичко да тече свободно, по дяволите грешките и всичко, пиши, каквото идва."-  С времето това освобождава мисълта от пазаренето. И всъщност само се пресява излишното. То се завърта върти като примесесо тесто и се изглажда...
Ако на всяка крачка спирам да го пречиствам, нищо няма да остане от него, защото "мисълта е суетна" през взора на "невиждащия" и той търчи към моментното, към своята лична похвала и не следва Провидението, а нормата си, която не го израства, защото сам си  стои на пътя.
Не дали е подредено, докато го правиш, Пси, а дали в тебе е подредена нишката, идеята върви ли свободно, диша ли в теб, зачената ли е?
Идеята е плод, и както лежи плода в утробата, така идеята се отхранва в Съзнанието. Хранителните необходимости от любов, физиологични съставки, светлина, мрак дори и прочие са еднородни и за бебето и за една идея. Отношението към плода в теб е същото както към интуитивното подхождане към развитието на една идея. Както не можеш зароби децата си и както и те частично са твои и частично на себе си, така и ти имаш две хранилки, една в теб и една отвъд сетивата ти. Ти можеш да контролираш само своята съзнаваща половина, но не и Провидението, него ти го провиждаш и то ако е твое следва нишката на плода ти, идеята ти и така и раждаме, естествено или в страх. Провиждаме или плашейки се какво бихме провидяли ограничаваме, контрираме, ограничаваме дори самия процес на раждане, като всеки път донагласяме уж, режисираме уж някакви псевдо удобства. Това е излишен страх, травмираща ненужност. Травмираща процеса стагнация. Това изтощава в пъти повече, отколкото и сто пъти да се спънеш, носейки кръста си към Голгота! И Човешкия Син може да падне и да стане! Да се пооправи и да продължи, но не да позаспива всеки път, опивайки се в страха си. Да ще поспи съзнанието хиляда, две хиляди години и ще се опомни и ще съжелява само за едно, че се е вслушвало в нормата на страха! Присъствай, докато грешиш, докато си змей, хала, докато си яхнала метлата, не туширай "грешката", не отбирай житните стъкове при всяка плява, защото пилееш зърното на вятъра.

Това ми е коментара, на това, което ми написа. Ето защо няма да преместя дългото изложение за черепите в темата, която създаде за черепите. Защото тези черепи са генетично обвързани с тези, за които аз пиша тук в тази тема. Тези същества и тяхната история ме вълнува мен. Тя се линкува с моите видения и вътрешната ми нишка, на моето лично родово ако щеш Провидение. Това е плод на моето вътрешно търсене. Защо в АФ благодарих на bg2, защото проследяваше нишката и даде много насоки. А нямаше идея, че аз се движа по мои си пътища и проследявам нишката на някакви мои видения.
Не информацията, а змията дето я вие е пътя. Информацията е матерното поре, но то трепти, инспирирано от порива, който го опложда.
И тази стрела, преминавайки през това матерно поле създава вортеск, както, когато хвърлиш камъче във вода... получават се вълни.
Чакай, вчера гледах нещо от Данте Сантори, ще го приложа, за да видиш движението:

https://m.youtube.com/watch?list=PLI01OUFKGbZEzfWH6L5y2rh8--AUdw90I&v=HrRv7i0NJWI
Alien HumanKind: the experiment - part 45 - 48 weeks with Dhor Kyristyl (chapter C2)

Това е серия от поредицата за Дор Киристил. Има тема тук, да. Обаче в това точно видео е отразено това, което описваме како вортекс.
Кадрите с вортекса са след приблизително десетата минута, ако искаш прехвърли предходните кадри, както решиш.

Един цитат ще потърся сега, във връзка с "вортекса", описан във видеото. И повярвай ми всеки ред от Библията в него е важен и ценен като разкриващ природата на Вортекса, на Граала и Меча и тяхната симбиоза. И описва принадлежността на този, който владее Вортекса, виталната енергия, или т.н Оргонна/сексуална енергия, Природата на Светинята, внедрена в Кивота, или меча Ескалибур.

 Зачеването на Храма... Този Храм, който се инкарнира, вродява в Давидовите чресла. Построения от Соломон Храм. Всички тези мистериозни участници, всичко това е опис на драмата на техния вътрешен сън и пробуждане, Провиждане и следване на Пътя. Те са образи и личности, но като пренос на едно общо съзнание. Те са мистерийни участници. Както казват за някои човеци "библейски личности". Те отразяват "знаците на времената", а също и както виждаме от споделеното от Циско, такива личности са психично аранжирани. Давид е точно такава личност, корен Йесеев, есеев, от родовете на Наследниците на Дракона, каквито са били Царете Пастири, Царете - Хиксоси в Египет. Какъвто е Орфей. Това е едната линия, която Соломон нарушава (на стари години), приемайки култовете на своите съпруги, заради което Бог отвръща очи от него, чрез наследника му, предавайкш властта другиму. И така тази Витална енергия се вие и прихожда, където и е пътя, а това провиждат и следват провиждащите, наследниците на умението на Дракона... т.н. " драконов поглед" - В книгата "Дюн" това е описано детайлно, съвсем бих казала исторически и като събития и като процес на провиждане. И съм сигурна, че писателя е бил запознат с всичко това, знаел е, че пише за реални събития и процеси.

Книга Царства 2

Цитат
17. Когато филистимци чуха, че Давид е помазан за цар над Израиля, всички филистимци се подигнаха да търсят Давида. Давид чу и отиде в крепостта.18. А филистимци дойдоха и се разположиха в Рефаимската долина.19. И Давид попита Господа, думайки: да ида ли против филистимци? Ще ги предадеш ли в ръцете ми? И Господ отговори на Давида: иди, защото Аз ще предам филистимци в ръцете ти.20. Тогава Давид отиде във Ваал-Перацим и там ги порази, и каза Давид: Господ отнесе пред мене враговетеми, както вода отниса. Поради това и онова място се нарече Ваал-Перацим.21. Там (филистимци) оставиха истуканите си, а Давид с людете си ги взе (и заповяда да ги изгорят на огън).22. Филистимци пак дойдоха и се разположиха в Рефаимската долина.23. И Давид попита Господа: (да ида ли против филистимци, и ще ги предадеш ли в ръцете ми?) Той му отговори: недей излиза насреща им, а ги заобиколи изотзад и ги нападни откъм черничевата дъбрава;24. и когато чуеш шум, като че някой минава по върховете на черниците, потегли, защото тогава Господ е тръгнал пред тебе, за да порази филистимската войска.25. И Давид стори, както му заповяда Господ, и порази филистимци от Гавая дори до Газер.   

ГЛАВА 6.

1. Давид събра пак всички отбор люде от Израиля, трийсет хиляди *.2. И стана и тръгна Давид и целият народ, който беше с него, от Ваал Иудин, за да пренесе оттам Божия ковчег, над който се призовава името на Господа Саваота, Който седи на херувими.3. И сложиха Божия ковчег на нова колесница и го изнесоха от Аминадавовата къща, която беше на бърдото. А синовете Аминадавови, Оза и Ахио, водеха новата колесница.4. И я поведоха с Божия ковчег от Аминадавовата къща, която беше на бърдото; и Ахио вървеше пред ковчега (Господен).5. А Давид и всички Израилеви синове свиреха пред Господа на различни свирала от кипарисово дърво, на гусли, на псалтири, на тимпани, на систри и на кимвали.6. И когато дойдоха до Нахоновото гумно, Оза присегна с ръка към Божия ковчег (за да го придържи), и се улови за него, понеже воловете го бяха наклонили.7. Но Господ се разгневи на Оза, и за дързостта Бог го порази на същото място, и той умря там при Божия ковчег.8. Давид се нажали, задето Господ порази Оза. Това място и досега се нарича Озова пораза.9. Него ден Давид се уплаши от Господа и каза: как ще влезе при мене ковчегът Господен?10. И Давид не рачи' да пренесе ковчега Господен у себе си, в Давидовия град, а го свърна в къщата на гетеца Аведар.11. И стоя ковчегът Господен в къщата на гетеца Аведара три месеца, и Господ благослови Аведара и целия му дом.12. Когато обадиха на цар Давида и му казаха: "Господ благослови Аведаровия дом и всичко в него, заради Божия ковчег", Давид отиде и тържествено пренесе Божия ковчег от Аведаровата къща в Давидовия град.13. И колчем ония, които носеха ковчега Господен, изминеха шест крачки, той принасяше в жертва по един юнец и по един овен.14. Давид скачаше от все сила пред Господа, а беше облечен Давид с ленен ефод.15. Тъй Давид и целият Израилев дом носеха ковчега Господен с възклицания и тръбни звукове.16. Когато ковчегът Господен влизаше в Давидовия град, Мелхола, Сауловата дъщеря, гледаше от прозореца и, като видя цар Давида да скача и да играе пред Господа, унижи го в сърцето си.17. Донесоха ковчега Господен и го поставиха на мястото му всред скинията, която Давид бе направил за него; и Давид принесе всесъжения пред Господа и мирни жертви.18. Когато Давид свърши да принася всесъжения и мирни жертви, той благослови народа в името на Господа Саваота;19. и раздаде на целия народ, на цялото множество израилтяни (от Дан дори до Вирсавия), и на мъже и на жени, всекиму по един хляб, по къс печено месо и по една питка. И целият народ се разотиде, всеки в къщата си.20. Когато Давид се върна, за да благослови дома си, Мелхола, Сауловата дъщеря, излезе да го посрещне (поздрави го) и каза: колко се прослави днес царят Израилев, като се разголи пред очите на рабините на слугите си, както се разголва един невредник.21. И каза Давид на Мелхола: пред Господа (ще играя; и благословен е Господ), Който ме предпочете пред баща ти и пред целия му дом, като ме постави за вожд на народа Господен, Израиля; пред Господа ще свиря и ще играя;22. и още повече ще се унизя, и още по-нищожен ще стана пред очите си, и при все това, пред слугините, за които говориш, аз ще бъда славен.23. И Мелхола, Сауловата дъщеря, остана без рожба до деня на смъртта си. * В гръцкия превод стои: около седемдесет хиляди. 

ГЛАВА 7.

1. Когато царят живееше в своя дом, и Господ бе го успокоил от всичките му околни врагове,2. тогава царят каза на пророк Натана: ето, аз живея в кедров дом, а Божият ковчег стои под шатра.3. И Натан каза на царя: иди, върши всичко, що ти е на сърце, защото Господ е с тебе.4. Но в същата нощ биде слово Господне към Натана:5. иди, кажи на Моя раб Давида: тъй говори Господ: ти ще Ми съградиш дом, за да живея в него,6. когато Аз не съм живял в дом, откак изведох синовете Израилеви из Египет, и доднес, но преминавах в шатра и в скиния?7. то и да ходих с всички синове Израилеви, казах ли поне дума на някое от колената, на което съм възлагал да пасе Моя народ Израиля: защо Ми не съградите кедров дом?8. И сега кажи тъй на Моя раб Давида: тъй говори Господ Саваот: Аз те взех от овчето стадо, за да бъдеш вожд на Моя народ Израиля;9. и вредом бях с тебе, където и да отиваше, изтребих пред лицето ти всички твои врагове, и възвеличих името ти, както името на великите люде на земята.10. И Аз ще отредя място за Моя народ, за Израиля, ще го утвърдя, и той спокойно ще живее на мястото си и няма вече да се безпокои, и нечестиви люде няма вече да го притесняват, както по-преди,11. от онова време, когато Аз отредих съдии над Моя народ Израиля; и Аз ще те успокоя от всичките ти врагове. И Господ ти възвестява, че Той ще ти въздигне дом.12. А кога се навършат твоите дни, и ти починеш при отците си, Аз ще въздигна след тебе твоето семе, което ще произлезе от твоите чресла, и ще закрепя царството му.13. Той ще съгради дом на името Ми, и Аз ще утвърдя престола на царството му довека.14. Аз ще му бъда баща, и той ще Ми бъде син; и ако съгреши, ще го накажа с тояга на мъже и с удари на синове човешки;15. ала милостта Си няма да дигна от него, както я дигнах от Саула, когото Аз отхвърлих пред лицето ти.16. И ще бъде непоколебим твоят дом и твоето царство довека пред лицето Ми, и престолът ти ще пребъде довека.






Мила

  • High Priority Members
  • Newbie
  • ***
  • Karma: +0/-0
    • Профил
Re: Наследството на Дракона The Dragon Legacy
« Отговор #20 -: Април 22, 2018, 12:51:08 pm »
 
Цитат
Ти можеш да контролираш само своята съзнаваща половина, но не и Провидението, него ти го провиждаш и то ако е твое следва нишката на плода ти, идеята ти; и така и раждаме, естествено или в страх. 

С това казвам, че изгонването на бебето от утробата, напомня на Прогонването на Адам и Ева от Райската Градина. Целия този процес, форсиран, поради какъвто и да е мотив, насича само-осъзнанието. Потока на възприятие бива фрагментиран, насечен и надробени спомняния изплуват и увисват в безсъзнателното, в забрава, докато "нещо", не провокира да се свържат в поток, обикновено искра проникновение, провиждане, което за миг осветява нишката, тънката сребърна нишка на взаимно обоснованото случване. Всяко една искра е един момент на свързване, провиждане, съединяване в себе си, в цялостта.

Вчера по повод материала, който превеждах, четох за холотропното дишане:

Цитат
Третото ниво на преживявания вътреутробното развитие. Музиката, на чийто фон се осъществява процесът е емоционално наситена и разделена в 4 основни групи – матрици, съответстващи на четирите етапа на вътреутробното развитие и раждането.

Първа матрица: съответства на състоянието на комфорт в утробата на майката – там всичко е осигурено – уют, храна, топлина. Детето се чувства сигурно и защитено.

Втора матрица: съответства на момента с първите контракциите – детето преживява спазми, неспокойствие и усещане за безизходица. Музиката е напрегната.

Трета матрица: съответства на момента, когато плодът вече е тръгнал по родивия канал. Детето трябва да се пребори с трудностите.

Четвърта матрица: Раждането – това е момент на празнуване, достигане до крайната цел. Усещането е за удовлетворение, благодарност.


В много случай при раждането са нарушени четирите матрици. Например при планирано раждане плодът преживява само първа и четвърта матрица. Това по-късно, в живота, се проявява като неспособност за осъзнаване на трудностите, неадекватност в сложни ситуации, бягане от проблемите. Ако детето е родено със секцио по медицински причини и е имало все пак възможността да преживее контракциите, то тогава ще му липсва само трета матрица. Т.е. такъв човек е много вероятно да преживява проблемите като чака нещата сами да се оправят – да стои в трудността като не усеща необходимостта от своето предприемане на действия по решаването на проблема.

http://veneta.bg/holotropno-dishane/


Всяко житейско случване, в което присъстваме тук и сега, в пълно съзнание, би могло да доведе до провиждане на невидимите връзки и осъзнание за мотива на случване. Т.е човек би могъл да затопли свръзките, да последва искрата, да провиди "защо" и "как". Да отговори на случващото се. Да е отговорен. Т.е съзнателен за ставащото.

Psyhea

  • High Priority Members
  • Newbie
  • ***
  • Karma: +0/-0
    • Профил
Re: Наследството на Дракона The Dragon Legacy
« Отговор #21 -: Април 22, 2018, 02:11:46 pm »
Ами..да..
Знам за извеждането на корена от там..То и на гръцки е АРКУДА




Обаче в качеството си на човешки създатели и първообрази за света,нещата са много свързани


По-късно англичаните смятат, че Голямата мечка е колесницата на крал Артур.В древен Китай седемте основни звезди от Голямата мечка се свързват с небесния дворец на бога на дълголетието или рая на безсмъртните. Звездата Сириус, или Небесния Вълк, охранява двореца. Днес Сириус остава извън съзвездието  [size=78%] -     [/size][/size][size=78%] Голяма мечка [/size]




А Ахура Мазда винаги ми е звучало като съществително,титла,не като лично име..Превеждам си го нещо като "Творящия с огън"и го свързвам и със сирианското начало/топлокръвните/

Мила

  • High Priority Members
  • Newbie
  • ***
  • Karma: +0/-0
    • Профил
Re: Наследството на Дракона The Dragon Legacy
« Отговор #22 -: Април 24, 2018, 10:09:08 am »





                                                                   етикети: Богинята Майка





Лабиринтът & Девата на Граала

https://drakenberg.weebly.com/
(оригиналната статия е поместена тук)







                                                                                                         Продължение




Walter Bruneel, the Orion Gate



Огън в утробата

Ненково, ритуална пещера във формата на утроба в България, илюстрира централната мистерия. На обяд слънцето прониква в пещерата през отвор в тавана, създавайки фалос от светлина върху пода. Постепенно лъча нараства, достигайки до олтара - утроба. През зимата, когато слънцето е на нивото на хоризонта, фалоса се удължава, за да достигне олтара и символично опложда утробата. Лабиринтът "Хавара" в Египет е украсен с релефи на дракона бог Собек. Утробата на храма е място за прераждане.


Скалната Пещера-Утроба в Ненково


Кръгът на живота и кръгът на дишането са свързани чрез "утробното дишане". Универсалната енергия стои в основата на процеса на трансформация, като основа на живота. За халдеите огънят бил дишането, животворната и ослепителна светлина на множеството души и същества. Стоиците свързвали пневмата и пневматичната душа с "цветята на огъня". Пчелите пият нектара на огъня на цветето - secretum secretorum. Девата е източникът на универсалната медицина - етерната светлина. Чрез Vase-Breathing * симулираме състоянието на 'бебе в утробата'. Енергийното тяло се храни с "лечебна светлина", която обогатява, подхранва и стабилизира всички части на тялото с 'течно съзнание' (флуиден поток) на Небесните води.
____
* Vase breathing - побиране на дъха по начин, който е аналогичен на съдържание във ваза/съд - контейнер / утроба.
____


Йерогамия & Трансцеденталност*

 Морганатичният "свещен брак"* се осъществява между символичния бог и богиня като акт, който хармонизира противоположностите. Не е нужно да се извършва в ритуал, но оживява митологичния и алхимичен контекст. Той отзвучава в течение на вековете, поддържан в кралските дворци на Дракона и оформен в тайния език на алхимията. Това е тантрическа / херметична трансформативна мистерия на раждането и обновлението. Двойката представлява парадигма на природата и нашата природа с нейния потенциален гений - вътрешен съюз в брака на Мъдростта. Мистичният път е еротичен, с много обрати и завои. За Мелусина се казва, че провежда ритуала си в Градината-лабиринт. Фонтана в центъра й излъчва чист свещен живот.

http://trianglebook.iwarp.com/whats_new_38.html




Етимологията на лабиринта има две взаимосвързани вариации: 1) извлечена от labrys, пред-Еленистична дума, за която се казва, че означава "брадва с двойна глава", 2) получена от латински -  labia, означаващо "устни" или "гънки". Двойната брадва била свещена за Зевс, гръцкият Тор, чийто чук е бил вариант на лабриите. Въртящият се чук образува формата на свастиката или вихъра на Ану, докато лети във въздуха, разбивайки вихрушката. Този вихър и спираловидната свастика, които го символизират, са фигуративните предшественици на стилизирания лабиринт или вихъра. Независимо от това, чукът, оформен като два противоположни полумесеца, подобно лабириса, били емблема на женствеността.



https://www.taringa.net/posts/info/16316065/Anunnaki.html

На най-високото ниво символа на лабиринта работи на няколко различни, но взаимо-свързани нива: Сгъвките на времето, Спиралния космос, Кривите на на човешкото само-заблуждение, Пътуването на живота, Мозъкът и гръбначния стълб, Утробата. Гробницата или Creachaire*, Вортексът или Sumaire*.
Огънят на Прометей не е огънят на Кундалини, който се изкачва по гръбнака към мозъка, но огънят на мъдростта, който се движи по гръбначния стълб към утробата, за да се превърне в Огнена Звезда, (звезден огън),който, когато се из-лъчи (излее), се пие в царския "Ритуал на вампира".  Звездния огън придава сила и ускорява пълното съзнание, което превръща празнотата в гносис. Двойният триъгълник изобразяващ Labrys, идентичен с този, открит в лабиринта на Кносос, но без дръжката, е бил използван до средновековни времена, за да обозначи утробата. Гениталният символизъм е напълно ясен. Независимо дали думата Лабиринт произхожда от labrys или labus, тя категорично показва, че лабиринтът първоначално е бил графично символично представяне на матката и вагиналния канал.



Лабиринтът на катедралата в Шартр, построен от рицарите тамплиери през 13 век, както и много ритуални лабиринти, нямат слепи алеи или фалшиви маршрути. В центъра му има шест листна "Plantagenet" или дива роза, в която има вдълбана фигура М, напомняща символа на Дева (вкл. зодиакал. знак дева), който е М за "Дева Мария", Дева Мария Магдалина, на която е прибавена Ichthys (Ихтис или Сьомга на мъдростта), обозначаващ гениталната природа на целия този глиф*. Този лабиринт в катедралата, посветена на Notre-Dame (Нашата лейди/дама), символизира утробата на Девата. Символизма на Розовата градина (Градината с розите), от сърцевината на лабиринта на Шартр е ехо от градината на Соломон и розата на Шарон ( Rose of Sharon*), със значение "Кръвта на девицата-принцеса"( ’Blood of the Virgin Princess’), а също така и на по-късния горски лабиринт на Мелусина, със своя        
                                                                                                
            фонтан, споменат в средновековната френска литература.


Лабиринтът на Соломон е средновековен алхимичен символ, който без съмнение обозначава "благоуханната градина на фонтана" на Шеба*. Във френските истории Мелусина се крие в центъра на своята градина-лабиринт, чакайки, за да плени жертвите, които се завръщат от Стогодишната война. Тя ще ги привлече вътре и ще пие кръвта им. От друга страна, тя също така лежи в центъра на лабиринта, като награда за търсещия Граала. Центърът на лабиринта включва кубичен камък, от който се стичат водите на живота, La fonteine de soif и кръвта на девствената утроба. В Шартр розата в центъра на лабиринта може да се види, окъпана в светлината на слънцето, преминаващо през стратегически поставеното стъкло (витраж в червено), разкриващо  комбинираната символика на Граала.


 Лабиринта в Шартр (The Chartres Maze*) вероятно се е основавал на по-ранните модели, свързани с Мелусина и Шеба, които сами по себе си се основавали на свастиката, на водещия глиф на Vortex или Sumaire, "издънка" и източник на живот и животворна кръв. С това се асоциира концепцията за лабиринта като за танцов модел, който подобно на оригиналния жертвен танц с мечове, изпълняван от датчаните и шотландците, е ехо от спираловидния танц на  вещиците около вихъра и Празничния Обред на Дивия Лов ( Wild Hunt.)
За някои влизането в лабиринта би довело до изтичането, отнемането на живота им от девствената обител, (от окупатора на девствената обител) чийто поглъщане ще премине към нейния вид, тъй като тя действала като извор на жажда и ги хранила на свой ред от нейната свята кръв. В известен смисъл минотавърът в Кносос (взаимозаменяем със скитския Кентавър в класическото изкуство) също е представител на вампирския крал. Така на най-високото ниво, подобно водовъртеж, привличащ и разпространяващ живота и кръвта на живота, Лабиринтът е гробница и утроба, отнемащ живот и в същото време животворен. В Англия лабиринтите са наричани евфемистично * "рибни капани" или Veres (норвежки: "Ver").





Пътя на Дракона има много общо с модерната теория за хаоса, която отразява органичния начин на природата за балансиране на хаоса и възникващия ред. Лабиринтът е като странен притегател, който не се състои от проста точка, крива или по-голямо измерение, но съдържа безкраен комплекс от разновидности. Вихровият механизъм (vortex) е в основата на космологията и създаването на всички нива.

http://www.uvs-model.com/index.htm
____

* трансцеденталност - присъствие или опит отвъд обичайното физическо ниво.
 
- идва от латинския префикс trans-, което означава "отвъд", а думата "scanadre" - "да се изкачи".
Когато постигнете състояние на трансцеденталност сте преминали извън обичайните ограничения. Думата често се използва за описание на духовно/спиритуално или религиозно състояние или положение на изместване на възприятието отвъд физическите нужди и реалности. Един от начините да се постигне духовна трансценталност може да бъде продължителния пост. Ако имате проблеми да "пуснете" материалните нужди, тогава ще имате трудности при постигане на трансцеденталността.

http://veneta.bg/holotropno-dishane/
Холотропно дишане

* Creachaire - четирикрако столче

* Предполага се, че шумерските богове (древното кралско семейство) са внесени през Ubaid Picts от Трансилвания, Карпатия и Скития. "Учените разказват, че името Сумер се произнася Шумер, 'ш' за 'с'  означава езикова връзка с ранната версия на  Goidelic languages**

 и по този начин тя е тясно свързана с произношението към галския сумайер (Sumaire), което означава, както знаем, вампир и " влечуго - Дракон. Във времето на Влад Тепес символът бил използван като знак на Орден...

** Goidelic languages
- една от двете групи от съвременните келтски езици; групата включва ирландски, манкски (Manx), и шотландски галски. Голидските Goidelic езици произхождат от Ирландия и се отличават от другата група островни келтски езици -  Brythonic - от задържането на звука q (по-късно се развива до k, буквално c), където  Brythonic развива звук 'p'(п'). И двата звука се приемат като произхождащи от родословна форма * kw на индоевропейския родителски език. (Звездичката идентифицира звука като хипотетична и реконструирана форма.) Поради този k (или q) звук, езиците Goidelic  понякога се наричат Q-Celtic.

* Катедралата Нотър Дам дьо Шартър (на френски: Cathédrale Notre-Dame de Chartres – дословно „Нашата дама от Шартър“) е римокатолическа катедрала, разположена в Шартър, на 80 км югозападно от Париж.
Счита се, че е сред най-добрите примери на готическа архитектурав цяла Франция. Катедралата е осветена на 24 октомври 1260 г. в присъствието на крал Луи IX.
От далечината тя изглежда сякаш се носи във въздуха над вълнисти пшеничени поля и само когато посетителят се приближи, се вижда градът, скупчен около хълма, на който е издигната катедралата. Двете ѝ контрастни кули – едната, 105-метрова обикновена пирамида, датираща от 1140-те години, а другата 115-метрова островърха кула от 16 век, построена над по-стара кула и пример за стила пламтяща готика, се извисяват над бледозеления покрив, докато навсякъде от външната страна има сложни подпорни арки (аркбутан).
Катедралата все още е седалище на епископа на Шартър в Шартърската епархия в духовната провинция Тур. Шартър е спирка от поклонническия път на Св. Яков или пътят към Сантяго, водещ до катедрала Свети Яков в Сантяго де Компостела.

** The Chartres Maze / лабиринта в Шартр
https://www.atlasobscura.com/places/labyrinth-chartres-cathedral
Labyrinth at Chartres Cathedral

 

* Плантагенет (Плантажене) (на английски : House of Plantagenet ; френски : Plantagenêt) е названието на рода английски крале от Анжуйската династия, управлявали Англия от 1154 до 1399 г. (според други до 1485 г.) Плантагенети са преки потомци и наследници на графовете на Анжу, чиито потомствени владения се намират във Франция. Постепенно освен над Англия и Анжувластта на Плантагенетите се разпростира над френските области Аквитания, Нормандия, Бретан както и над Уелс, Ирландия, Кипър, а династията има претенции за наследствени права върху короните на Франция, Кастилия, Йерусалим, Рим и Сицилия.

Този род английски крале започва да се нарича "Плантагенет" едва през 15 в., но в историографията названието се утвърждава през 18 в. То произхожда от прозвището на бащата на Хенри II, Жофроа V д'Анжу, който бил наричан Плантажене, заради навика си да украсява шлема си с клонче жълтуга.**

** жълтуга
http://gotvach.bg/n8-45047-%D0%96%D1%8A%D0%BB%D1%82%D1%83%D0%B3%D0%B0

* Rose of Sharon - няма да се впускам в подробности около вида на самото растение, това би заело зяла тема. По ценно е да повторя това, което е отберязано и в wikipedia. В самата "Песен на Песните"на цар Соломон, е описано, като луковица,  някои растения, каквито са лилиите, лалетата, минзухарите, известния шафран, в превод, буквално означава: лукувица, пъпка ... дъхаво, остро миришещто, пикантно, великолепно... и още растение растящо в долината.

* глиф - йероглифен символ - пиктограма

* царица Шеба - Савската царица

Савската царица е владетелка на Шаба/Шева (или Сава/Саба, Сабейско царство) – древна държава, намирала се в Южна Арабия (Арабия Феликс), на територията на днешен Йемен.
Истории за нея има в Библията (Първа книга на царете и Втора книга на летописите),Корана и етиопската история. Името на Савската царица не се споменава в библейските текстове, но тя е наричана Македа в етиопската и Билкис в ислямската традиция. Други имена, които са ѝ приписвани, са Никауле или Никаула.

Савската царица се появява като „Царица на Юга“ в Евангелие от Матей, а в Евангелие от Лука Исус Христос заявява, че тя и ниневийците ще съдят евреите, отхвърлили учението му.

За Савската царица струва ми се е необходима отделна тема.

* евфемизъм - Когато дадена фраза се използва като евфемизъм, тя често става метафора, чието буквално значение е изгубено. Евфемизмите често се използват за прикриване на неприятни или дразнещи понятия, дори и оригиналният термин за тях да не е непременно неприятен или дразнещ. Този вид евфемизъм се използва във връзките с обществеността и в политиката, където понякога се нарича „двойна реч“. Също така, съществуват и евфемизми от суеверие, основани (съзнателно или несъзнателно) върху схващането, че думата има сила да донесе нещастие, както и религиозни, основани на схващането, че някои думи са свещени и неприкосновени или че някои думи излагат на духовна опасност...

* Морганатичният брак е брак между аристократ и неаристократ. По правило децата от него нямат право на наследство върху титлите на аристократа. Също така нито децата, нито майката могат да получават привилегии или титли от бащата. По време на церемонията по встъпване в брак младоженецът държи дясната ръка на булката със своята лява вместо с дясната си.
Подобни бракове са сключвали Александър II, Чингис хан и Петър III. а също така и княз Александър Батенберг
____

Родствени теми:
http://xcombg.net/index.php?topic=1324.msg27845#msg27845
48 седмици с Дор Киристил






Мила

  • High Priority Members
  • Newbie
  • ***
  • Karma: +0/-0
    • Профил
Re: Наследството на Дракона The Dragon Legacy
« Отговор #23 -: Април 25, 2018, 01:12:40 pm »


етикети: Богинята Майка





Лабиринтът & Девата на Граала





there u r

Angel Communications for Mankind

Публикуван на 26.11.2016 г.This videos is copyrighted by and belongs to youtube channel "DS AHK"
https://www.youtube.com/channel/UCu7a939Fp48PDbEjw6pFndg

Извадка от видеото:



Следващ кадър:






__________________________________________________

...:








Мила

  • High Priority Members
  • Newbie
  • ***
  • Karma: +0/-0
    • Профил
Re: Наследството на Дракона The Dragon Legacy
« Отговор #24 -: Май 05, 2018, 04:18:57 pm »
Това са линкове към родствени теми, и информацията на моменти ще се припокрива:


http://apocryphal-academy.com/index.php?topic=342.30
СЪЗДАТЕЛИТЕ НА ЧОВЕШКОТО ТЯЛО,Т.НАР. ЧОВЕШКИ 'БОГОВЕ' И ВСИЧКО СВЪРЗАНО С ТЯХ  


http://apocryphal-academy.com/index.php?topic=326.0
 ПРИРОДНИ ПРИНЦИПИ,МИКРО И МАКРО МОДЕЛИ ОТРАЗЕНИ В ХЕРМЕНЕВТИКАТА 



http://apocryphal-academy.com/index.php?topic=347.0
НАСЛЕДИЕТО НА БЪЛГАРИТЕ 



Тагове към темата: тайни общества окултизъм религии