Apocryphal Academy

Автор Тема: Re: Наследството на Дракона The Dragon Legacy  (Прочетена 1091 пъти)

0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.

Psyhea

  • High Priority Members
  • Newbie
  • ***
  • Karma: +0/-0
    • Профил
Re: Наследството на Дракона The Dragon Legacy
« Отговор #15 -: Април 21, 2018, 12:11:52 pm »
Цитат
Граала е светлина, точно както жената е светлина, и двете са светлината на "Слънцето". Трансцендентното съзнание, (символизирано в Дървото на Живота от Tiphareth* слънчевата Сфера), е въплътено в древния 'Great Rite'*("Голям/Велик Обред") на семейството на Дракона. "Hierosgamos"* - Свещен Брак (йерогамия) е символичен и психо-физиологичен акт с неврологични, епи-генетични и мета-генетични ефекти


Aко Лабиринтът е женския пелвис,а Граалът е матката/чаша с нейната киноварна енергия,то ето защо е Гралът е описван и като Светлина .
А йерогамията/свещенния брак/ това всъщност е процесът на зачатие.
Може би искрата при зачатието е мечът Ескалибур който само избрания може да извади от камъка..
Защото само човекът/Артур/ може да възбуди кундалинито си и да го извади от камъка/соссух?


Арт-ур извждам от корените на понятията Ахура Мазда


Ахура Мазда[/size] (на [/color][/size]персийски[/color][/size]: [/color][/size]اهورامزدا[/color][/size]), срещащ се още и като [/color][/size]Ормузд[/color][/size] или [/color][/size]Ормазд[/color][/size] (на [/color][/size]пехлеви[/color][/size]: [/color][/size]whrmzd[/color][/size]) е [/color][/size]бог[/color][/size] на [/color][/size]доброто[/color][/size] в [/color][/size]зороастризма[/color][/size]. Обявен е за изначален бог от [/color][/size]Зороастър[/color][/size], основателят на тази религия. Той е първото и най-често споменавано божество в сборника [/color][/size]Ясна[/color][/size]. Той създава и опазва [/color][/size]арта[/color][/size] (т.е. истината). Този бог е всевиждащ, но не и всемогъщ. Въпреки това, според вярващите той ще изкорени злото в крайна сметка. Негов съперник е [/color][/size]Ангра Майню[/color][/size], който е „злият дух“, създател на злото, който ще бъде унищожен преди настъпването на фрашокерети („унищожението на злото“).[/color]
[/size][/color]
[/size]https://bg.wikipedia.org/wiki/%D0%90%D1%85%D1%83%D1%80%D0%B0_%D0%9C%D0%B0%D0%B7%D0%B4%D0%B0[/color]

[/size]От корените на думите Хур и Ма,като мисля,че корена Хур=Ар и като цяло значи първообраз-първосъздател,но ние нямаме дума обхващата и двата смисъла едновременно..От там на по-късен етап идва и частицата "арт" заложена в думи със смисъл като творение,изкуство,творец и т.н.[/color]
 

Psyhea

  • High Priority Members
  • Newbie
  • ***
  • Karma: +0/-0
    • Профил
Re: Наследството на Дракона The Dragon Legacy
« Отговор #16 -: Април 21, 2018, 12:27:37 pm »
Относно деформацията на черепите,редно е да споменем и още една теория.
За мен лично,тя е отговорът.


Боговете създали човека са една раса слята в могъща Империя.
Но тази раса води началото си от две други раси.
Студенокръвни рептилии от Орион,
Топлокръвни бозайници,нещо между вълк/лъв. 


Резултат с изображение за империите сириус и орион




Това е корицата на добре познатата ни книга,на издателство ПР




На илюстрацията виждаме представители на  двете раси.




Понеже се твърди,че всъщност,превес в цялата Империя,има Орионската династия.т.е репитилиите,а виждаме какъв е черепът на рептилката от корицата,то смятам и ,че човекът в стремежа си да уподоби "божествена същност" ,е деформирал черепа си.
Освен това мисля,че до известен период от историята ни,хората от кръвните линии които са наследници на Орионската династия,може и да са се раждали с издължени черепи..




Добър пример в това отношение е АТА..А и със своите размери,тя и чудесна препратка към митичните феи,леприкони,гномчета и т.н.






[size=1.625em]Учените разкриват извънземно ли е Ата




Учените разкриват извънземно ли е Ата




Снимка 346839
   
https://lifestyle.bg/ideas/uchenite-razkrivat-izvanzemno-li-e-ata.html


Обяснението на учените е просто..феноменално ;D



[/size]

Psyhea

  • High Priority Members
  • Newbie
  • ***
  • Karma: +0/-0
    • Профил
Re: Наследството на Дракона The Dragon Legacy
« Отговор #17 -: Април 21, 2018, 01:02:15 pm »
Пример за издължен череп в наши дни


п.п.Не се шегувам!


Резултат с изображение за симеон саксен кобург готский

Мила

  • High Priority Members
  • Newbie
  • ***
  • Karma: +0/-0
    • Профил
Re: Наследството на Дракона The Dragon Legacy
« Отговор #18 -: Април 22, 2018, 11:19:10 am »
Цитат
Граала е светлина, точно както жената е светлина, и двете са светлината на "Слънцето". Трансцендентното съзнание, (символизирано в Дървото на Живота от Tiphareth* слънчевата Сфера), е въплътено в древния 'Great Rite'*("Голям/Велик Обред") на семейството на Дракона. "Hierosgamos"* - Свещен Брак (йерогамия) е символичен и психо-физиологичен акт с неврологични, епи-генетични и мета-генетични ефекти


Aко Лабиринтът е женския пелвис,а Граалът е матката/чаша с нейната киноварна енергия,то ето защо е Гралът е описван и като Светлина .
А йерогамията/свещенния брак/ това всъщност е процесът на зачатие.
Може би искрата при зачатието е мечът Ескалибур който само избрания може да извади от камъка..
Защото само човекът/Артур/ може да възбуди кундалинито си и да го извади от камъка/соссух?


Арт-ур извждам от корените на понятията Ахура Мазда


Ахура Мазда[/size] (на [/color][/size]персийски[/color][/size]: [/color][/size]اهورامزدا[/color][/size]), срещащ се още и като [/color][/size]Ормузд[/color][/size] или [/color][/size]Ормазд[/color][/size] (на [/color][/size]пехлеви[/color][/size]: [/color][/size]whrmzd[/color][/size]) е [/color][/size]бог[/color][/size] на [/color][/size]доброто[/color][/size] в [/color][/size]зороастризма[/color][/size]. Обявен е за изначален бог от [/color][/size]Зороастър[/color][/size], основателят на тази религия. Той е първото и най-често споменавано божество в сборника [/color][/size]Ясна[/color][/size]. Той създава и опазва [/color][/size]арта[/color][/size] (т.е. истината). Този бог е всевиждащ, но не и всемогъщ. Въпреки това, според вярващите той ще изкорени злото в крайна сметка. Негов съперник е [/color][/size]Ангра Майню[/color][/size], който е „злият дух“, създател на злото, който ще бъде унищожен преди настъпването на фрашокерети („унищожението на злото“).[/color]
[/size][/color]
[/size]https://bg.wikipedia.org/wiki/%D0%90%D1%85%D1%83%D1%80%D0%B0_%D0%9C%D0%B0%D0%B7%D0%B4%D0%B0[/color]

[/size]От корените на думите Хур и Ма,като мисля,че корена Хур=Ар и като цяло значи първообраз-първосъздател,но ние нямаме дума обхващата и двата смисъла едновременно..От там на по-късен етап идва и частицата "арт" заложена в думи със смисъл като творение,изкуство,творец и т.н.[/color]


   Логиката ти за Лабиринта и меча е вярна. Ще допълня, когато имам време.
Името Артур произхожда от корена на думата "мечка". За това друг път.
Обвързана е цялата информация.
Артур не е роден по естествен път. Историята я знаеш предполагам. Тя е точно историята на инсценирано зачатие.
Благодаря ти за развоя на темата. Не разполагам с време точно сега.
Разбирам, че искаш да отделиш инфото от темите поотделно, но в тази тема проследявам точна генетика и няма да преместя нищо за момента в друга тема, защото ми е необходимо да го виждам тук, за да мога да проследявам.
Хаоса е привиден, защото не се вижда нишката на изложението. Същото е ако редя пъзел. Ако има дракон на пъзела, това не означава задължително, че трябва да го сложа в графа дракони, просто защото картината може да разкрива на финала водни кончета, кой знае. Аз за себе си знам. За критиците проблема е, че имат предварителна своя визия, но не следват нишката, която им се поднася. Не провиждат нищо в хаоса, ако не е "тяхно". Никой не може да види нещо "чуждо". Затова и ако просто се прекопира чужда тема, тя ще стои като разкован сандък, ще ги има предметите, но в непонятна безразборност. Не винаги реда създава разбиране. Понякога прекалиния стремеж към подреждане създава ограничение по пътя. Все едно да плуваш с напрежение дълго време. Нищо освен изтощение не ще последва. И пак ще пренаредиш всичко.
Не е и въпроса да се отговори на един въпрос. Това също не казва нищо. Въпросът е да се отговори навреме. Да се остави и пътя, картата на провиждането. Т.е как е решено уравнението, а не решението му.

Ето това с Ескалибур е вярно и точно. И сега ще потъне всред страниците. За да не потъне, след дни, когато доразвия темата ще го цитирам отново. Т.е то ще се повтори. За да подредиш просто темата, според теб следва да се изтрие и пак да се пренареди. Обаче тогава нарушаваш естествената нишка, по която се е насложило инфото и е породило изводите. Разкъсваш линията на провиждане. А тя върти по спирала и наслагва в осъзнанието. Т.е не реда, а дали инфото върви по естествения си път на разкритие е по-важно. Това е неговия естествен ред. По важно е личната линия на идеята, която стои като основание за една тема, а не инфото, което дава. Една и съща информация би могла да даде много, не един, а много съвсем относителни отговори.

Изкушавах се докато писах за Тиферет да опиша за сетен път едно мое видение, защото то ме водеше, докато писах за баланса на силите, а не бе водеща информацията, която четях. Нея поставих, защото е общоприета, т.е тя аргументира. Моето видение не! Но моето видение е моята нишка, а не аргумента от твърденията, които прочитам. Тях намирам, заради това, което ме води!
 Но тъй като съм го описвала и знам, че е почти безсмислено да го описвам се отказах. Оставих видението като скрита нишка, за себе си. По него знам кое не ми е нужно да описвам, защото дори и информация по темата, то не е моето късче от пъзела, който нареждам. Обаче сега ти го пиша, за да ме разбереш, че оставям за себе си детайли, към които се връщам, а не просто данни, събрани от тук и там. Имам много информация, но я отлагам. Няма смисъл още да я поставям, дори и да е съвсем точна. Тя  би останала на листа.
Видението ми е следното, описвала съм го поне два пъти досега във форумното пространство... Говорех с някого, не виждах тела, нито себе си нито "другия". Обсъждахме древното прото-българско писмо (видението е от преди доста години, някъде около двадесет години назад). Коментирах с някого писмената и "летяхме" до съответни каменни артефакти, на които бяха вдълбани знаците. Аз отговорих на събеседника ми, че най-важна е "силата"/"волята" и изписах една стрелка, насочена нагоре и казах на съществото - "това е знака за воля", а то написа една стрелка до моята, но обърната надолу, точно до моята и каза - "баланса" е най-важен.
Най-изключителното бе, че докато уж "питаше", всъщност съществото ме накара да кажа всичко, но докато говорех, то мълчеше, чакаше да достигна до момента иказа само това "баланс" и надраска стрелката... Този метод на "разкриване" е незабравим. Уж аз му обяснявах, а всъщност то ми разкри смисъл! От тогава съм развила подсъзнателна нобходимост да общувам с "другите", както това "същество", "ненатрапчиво/невидимо" общува с мен. То не ме учеше, но ме доведе до състояние на самостоятелен извод, който нямаше да направя, ако не бе цялата ни летяща разходка из всякакви кътчета и знаци...  Т.е не само видението, не само видяното, не "защо?", а "как?" се извършва процеса на "осъзнанието".

Вчера, когато ми писа бях на крачка да изтрия всичко и да не пиша повече. Не ти се сърдя. Не. Уморена съм да се боря и тук с някой, готов да ме убие с каквото намери, през което време да намирам начини да пиша, вярвайки че " Живота е Прекрасен" и срещайки всякакъв отпор, гарниран с по една две добри думи, подадени обикновено от нечия гузна  учтивост, не от чувство, не от искреност.
Проблема при "травмата", когато се прави масирано, за да заличи нечия индивидуалност е, че опитва да убива финната сензитивност, защото ако е живо осезанието, жива е и болката. Зависимите, насилниците, престъпниците, опорочаващите, са с корави обвивки, там светлина не достига. Съвсем безпардонно тъпчат финеса и нищо не виждат, защото не искат да виждат. Ако видят нещо "бяло", то следва да го стъпчат, умърсат, обезцветят. Това е подсъзнателно отработен защитен механизъм в тях. Техния страх го е отработил като спасителен клапан. Те гледат да прекъснат всеки поток, като го изпълнят с тежки омазняващи мисли, наслояват тиня, за да потушат вътрешния плам, девствения извор у някой. Извора се прочиства като потече, не като пре - насочваш мръсни води.

Имах един приятел навремето, индиец. Пишехме си дълги писма. Той казваше, - "никога не трий нищо, нищо, нищо от това, което пишеш. Остави всичко да тече свободно, по дяволите грешките и всичко, пиши, каквото идва."-  С времето това освобождава мисълта от пазаренето. И всъщност само се пресява излишното. То се завърта върти като примесесо тесто и се изглажда...
Ако на всяка крачка спирам да го пречиствам, нищо няма да остане от него, защото "мисълта е суетна" през взора на "невиждащия" и той търчи към моментното, към своята лична похвала и не следва Провидението, а нормата си, която не го израства, защото сам си  стои на пътя.
Не дали е подредено, докато го правиш, Пси, а дали в тебе е подредена нишката, идеята върви ли свободно, диша ли в теб, зачената ли е?
Идеята е плод, и както лежи плода в утробата, така идеята се отхранва в Съзнанието. Хранителните необходимости от любов, физиологични съставки, светлина, мрак дори и прочие са еднородни и за бебето и за една идея. Отношението към плода в теб е същото както към интуитивното подхождане към развитието на една идея. Както не можеш зароби децата си и както и те частично са твои и частично на себе си, така и ти имаш две хранилки, една в теб и една отвъд сетивата ти. Ти можеш да контролираш само своята съзнаваща половина, но не и Провидението, него ти го провиждаш и то ако е твое следва нишката на плода ти, идеята ти и така и раждаме, естествено или в страх. Провиждаме или плашейки се какво бихме провидяли ограничаваме, контрираме, ограничаваме дори самия процес на раждане, като всеки път донагласяме уж, режисираме уж някакви псевдо удобства. Това е излишен страх, травмираща ненужност. Травмираща процеса стагнация. Това изтощава в пъти повече, отколкото и сто пъти да се спънеш, носейки кръста си към Голгота! И Човешкия Син може да падне и да стане! Да се пооправи и да продължи, но не да позаспива всеки път, опивайки се в страха си. Да ще поспи съзнанието хиляда, две хиляди години и ще се опомни и ще съжелява само за едно, че се е вслушвало в нормата на страха! Присъствай, докато грешиш, докато си змей, хала, докато си яхнала метлата, не туширай "грешката", не отбирай житните стъкове при всяка плява, защото пилееш зърното на вятъра.

Това ми е коментара, на това, което ми написа. Ето защо няма да преместя дългото изложение за черепите в темата, която създаде за черепите. Защото тези черепи са генетично обвързани с тези, за които аз пиша тук в тази тема. Тези същества и тяхната история ме вълнува мен. Тя се линкува с моите видения и вътрешната ми нишка, на моето лично родово ако щеш Провидение. Това е плод на моето вътрешно търсене. Защо в АФ благодарих на bg2, защото проследяваше нишката и даде много насоки. А нямаше идея, че аз се движа по мои си пътища и проследявам нишката на някакви мои видения.
Не информацията, а змията дето я вие е пътя. Информацията е матерното поре, но то трепти, инспирирано от порива, който го опложда.
И тази стрела, преминавайки през това матерно поле създава вортеск, както, когато хвърлиш камъче във вода... получават се вълни.
Чакай, вчера гледах нещо от Данте Сантори, ще го приложа, за да видиш движението:

https://m.youtube.com/watch?list=PLI01OUFKGbZEzfWH6L5y2rh8--AUdw90I&v=HrRv7i0NJWI
Alien HumanKind: the experiment - part 45 - 48 weeks with Dhor Kyristyl (chapter C2)

Това е серия от поредицата за Дор Киристил. Има тема тук, да. Обаче в това точно видео е отразено това, което описваме како вортекс.
Кадрите с вортекса са след приблизително десетата минута, ако искаш прехвърли предходните кадри, както решиш.

Един цитат ще потърся сега, във връзка с "вортекса", описан във видеото. И повярвай ми всеки ред от Библията в него е важен и ценен като разкриващ природата на Вортекса, на Граала и Меча и тяхната симбиоза. И описва принадлежността на този, който владее Вортекса, виталната енергия, или т.н Оргонна/сексуална енергия, Природата на Светинята, внедрена в Кивота, или меча Ескалибур.

 Зачеването на Храма... Този Храм, който се инкарнира, вродява в Давидовите чресла. Построения от Соломон Храм. Всички тези мистериозни участници, всичко това е опис на драмата на техния вътрешен сън и пробуждане, Провиждане и следване на Пътя. Те са образи и личности, но като пренос на едно общо съзнание. Те са мистерийни участници. Както казват за някои човеци "библейски личности". Те отразяват "знаците на времената", а също и както виждаме от споделеното от Циско, такива личности са психично аранжирани. Давид е точно такава личност, корен Йесеев, есеев, от родовете на Наследниците на Дракона, каквито са били Царете Пастири, Царете - Хиксоси в Египет. Какъвто е Орфей. Това е едната линия, която Соломон нарушава (на стари години), приемайки култовете на своите съпруги, заради което Бог отвръща очи от него, чрез наследника му, предавайкш властта другиму. И така тази Витална енергия се вие и прихожда, където и е пътя, а това провиждат и следват провиждащите, наследниците на умението на Дракона... т.н. " драконов поглед" - В книгата "Дюн" това е описано детайлно, съвсем бих казала исторически и като събития и като процес на провиждане. И съм сигурна, че писателя е бил запознат с всичко това, знаел е, че пише за реални събития и процеси.

Книга Царства 2

Цитат
17. Когато филистимци чуха, че Давид е помазан за цар над Израиля, всички филистимци се подигнаха да търсят Давида. Давид чу и отиде в крепостта.18. А филистимци дойдоха и се разположиха в Рефаимската долина.19. И Давид попита Господа, думайки: да ида ли против филистимци? Ще ги предадеш ли в ръцете ми? И Господ отговори на Давида: иди, защото Аз ще предам филистимци в ръцете ти.20. Тогава Давид отиде във Ваал-Перацим и там ги порази, и каза Давид: Господ отнесе пред мене враговетеми, както вода отниса. Поради това и онова място се нарече Ваал-Перацим.21. Там (филистимци) оставиха истуканите си, а Давид с людете си ги взе (и заповяда да ги изгорят на огън).22. Филистимци пак дойдоха и се разположиха в Рефаимската долина.23. И Давид попита Господа: (да ида ли против филистимци, и ще ги предадеш ли в ръцете ми?) Той му отговори: недей излиза насреща им, а ги заобиколи изотзад и ги нападни откъм черничевата дъбрава;24. и когато чуеш шум, като че някой минава по върховете на черниците, потегли, защото тогава Господ е тръгнал пред тебе, за да порази филистимската войска.25. И Давид стори, както му заповяда Господ, и порази филистимци от Гавая дори до Газер.   

ГЛАВА 6.

1. Давид събра пак всички отбор люде от Израиля, трийсет хиляди *.2. И стана и тръгна Давид и целият народ, който беше с него, от Ваал Иудин, за да пренесе оттам Божия ковчег, над който се призовава името на Господа Саваота, Който седи на херувими.3. И сложиха Божия ковчег на нова колесница и го изнесоха от Аминадавовата къща, която беше на бърдото. А синовете Аминадавови, Оза и Ахио, водеха новата колесница.4. И я поведоха с Божия ковчег от Аминадавовата къща, която беше на бърдото; и Ахио вървеше пред ковчега (Господен).5. А Давид и всички Израилеви синове свиреха пред Господа на различни свирала от кипарисово дърво, на гусли, на псалтири, на тимпани, на систри и на кимвали.6. И когато дойдоха до Нахоновото гумно, Оза присегна с ръка към Божия ковчег (за да го придържи), и се улови за него, понеже воловете го бяха наклонили.7. Но Господ се разгневи на Оза, и за дързостта Бог го порази на същото място, и той умря там при Божия ковчег.8. Давид се нажали, задето Господ порази Оза. Това място и досега се нарича Озова пораза.9. Него ден Давид се уплаши от Господа и каза: как ще влезе при мене ковчегът Господен?10. И Давид не рачи' да пренесе ковчега Господен у себе си, в Давидовия град, а го свърна в къщата на гетеца Аведар.11. И стоя ковчегът Господен в къщата на гетеца Аведара три месеца, и Господ благослови Аведара и целия му дом.12. Когато обадиха на цар Давида и му казаха: "Господ благослови Аведаровия дом и всичко в него, заради Божия ковчег", Давид отиде и тържествено пренесе Божия ковчег от Аведаровата къща в Давидовия град.13. И колчем ония, които носеха ковчега Господен, изминеха шест крачки, той принасяше в жертва по един юнец и по един овен.14. Давид скачаше от все сила пред Господа, а беше облечен Давид с ленен ефод.15. Тъй Давид и целият Израилев дом носеха ковчега Господен с възклицания и тръбни звукове.16. Когато ковчегът Господен влизаше в Давидовия град, Мелхола, Сауловата дъщеря, гледаше от прозореца и, като видя цар Давида да скача и да играе пред Господа, унижи го в сърцето си.17. Донесоха ковчега Господен и го поставиха на мястото му всред скинията, която Давид бе направил за него; и Давид принесе всесъжения пред Господа и мирни жертви.18. Когато Давид свърши да принася всесъжения и мирни жертви, той благослови народа в името на Господа Саваота;19. и раздаде на целия народ, на цялото множество израилтяни (от Дан дори до Вирсавия), и на мъже и на жени, всекиму по един хляб, по къс печено месо и по една питка. И целият народ се разотиде, всеки в къщата си.20. Когато Давид се върна, за да благослови дома си, Мелхола, Сауловата дъщеря, излезе да го посрещне (поздрави го) и каза: колко се прослави днес царят Израилев, като се разголи пред очите на рабините на слугите си, както се разголва един невредник.21. И каза Давид на Мелхола: пред Господа (ще играя; и благословен е Господ), Който ме предпочете пред баща ти и пред целия му дом, като ме постави за вожд на народа Господен, Израиля; пред Господа ще свиря и ще играя;22. и още повече ще се унизя, и още по-нищожен ще стана пред очите си, и при все това, пред слугините, за които говориш, аз ще бъда славен.23. И Мелхола, Сауловата дъщеря, остана без рожба до деня на смъртта си. * В гръцкия превод стои: около седемдесет хиляди. 

ГЛАВА 7.

1. Когато царят живееше в своя дом, и Господ бе го успокоил от всичките му околни врагове,2. тогава царят каза на пророк Натана: ето, аз живея в кедров дом, а Божият ковчег стои под шатра.3. И Натан каза на царя: иди, върши всичко, що ти е на сърце, защото Господ е с тебе.4. Но в същата нощ биде слово Господне към Натана:5. иди, кажи на Моя раб Давида: тъй говори Господ: ти ще Ми съградиш дом, за да живея в него,6. когато Аз не съм живял в дом, откак изведох синовете Израилеви из Египет, и доднес, но преминавах в шатра и в скиния?7. то и да ходих с всички синове Израилеви, казах ли поне дума на някое от колената, на което съм възлагал да пасе Моя народ Израиля: защо Ми не съградите кедров дом?8. И сега кажи тъй на Моя раб Давида: тъй говори Господ Саваот: Аз те взех от овчето стадо, за да бъдеш вожд на Моя народ Израиля;9. и вредом бях с тебе, където и да отиваше, изтребих пред лицето ти всички твои врагове, и възвеличих името ти, както името на великите люде на земята.10. И Аз ще отредя място за Моя народ, за Израиля, ще го утвърдя, и той спокойно ще живее на мястото си и няма вече да се безпокои, и нечестиви люде няма вече да го притесняват, както по-преди,11. от онова време, когато Аз отредих съдии над Моя народ Израиля; и Аз ще те успокоя от всичките ти врагове. И Господ ти възвестява, че Той ще ти въздигне дом.12. А кога се навършат твоите дни, и ти починеш при отците си, Аз ще въздигна след тебе твоето семе, което ще произлезе от твоите чресла, и ще закрепя царството му.13. Той ще съгради дом на името Ми, и Аз ще утвърдя престола на царството му довека.14. Аз ще му бъда баща, и той ще Ми бъде син; и ако съгреши, ще го накажа с тояга на мъже и с удари на синове човешки;15. ала милостта Си няма да дигна от него, както я дигнах от Саула, когото Аз отхвърлих пред лицето ти.16. И ще бъде непоколебим твоят дом и твоето царство довека пред лицето Ми, и престолът ти ще пребъде довека.






Мила

  • High Priority Members
  • Newbie
  • ***
  • Karma: +0/-0
    • Профил
Re: Наследството на Дракона The Dragon Legacy
« Отговор #19 -: Април 22, 2018, 12:51:08 pm »
 
Цитат
Ти можеш да контролираш само своята съзнаваща половина, но не и Провидението, него ти го провиждаш и то ако е твое следва нишката на плода ти, идеята ти; и така и раждаме, естествено или в страх. 

С това казвам, че изгонването на бебето от утробата, напомня на Прогонването на Адам и Ева от Райската Градина. Целия този процес, форсиран, поради какъвто и да е мотив, насича само-осъзнанието. Потока на възприятие бива фрагментиран, насечен и надробени спомняния изплуват и увисват в безсъзнателното, в забрава, докато "нещо", не провокира да се свържат в поток, обикновено искра проникновение, провиждане, което за миг осветява нишката, тънката сребърна нишка на взаимно обоснованото случване. Всяко една искра е един момент на свързване, провиждане, съединяване в себе си, в цялостта.

Вчера по повод материала, който превеждах, четох за холотропното дишане:

Цитат
Третото ниво на преживявания вътреутробното развитие. Музиката, на чийто фон се осъществява процесът е емоционално наситена и разделена в 4 основни групи – матрици, съответстващи на четирите етапа на вътреутробното развитие и раждането.

Първа матрица: съответства на състоянието на комфорт в утробата на майката – там всичко е осигурено – уют, храна, топлина. Детето се чувства сигурно и защитено.

Втора матрица: съответства на момента с първите контракциите – детето преживява спазми, неспокойствие и усещане за безизходица. Музиката е напрегната.

Трета матрица: съответства на момента, когато плодът вече е тръгнал по родивия канал. Детето трябва да се пребори с трудностите.

Четвърта матрица: Раждането – това е момент на празнуване, достигане до крайната цел. Усещането е за удовлетворение, благодарност.


В много случай при раждането са нарушени четирите матрици. Например при планирано раждане плодът преживява само първа и четвърта матрица. Това по-късно, в живота, се проявява като неспособност за осъзнаване на трудностите, неадекватност в сложни ситуации, бягане от проблемите. Ако детето е родено със секцио по медицински причини и е имало все пак възможността да преживее контракциите, то тогава ще му липсва само трета матрица. Т.е. такъв човек е много вероятно да преживява проблемите като чака нещата сами да се оправят – да стои в трудността като не усеща необходимостта от своето предприемане на действия по решаването на проблема.

http://veneta.bg/holotropno-dishane/


Всяко житейско случване, в което присъстваме тук и сега, в пълно съзнание, би могло да доведе до провиждане на невидимите връзки и осъзнание за мотива на случване. Т.е човек би могъл да затопли свръзките, да последва искрата, да провиди "защо" и "как". Да отговори на случващото се. Да е отговорен. Т.е съзнателен за ставащото.

Psyhea

  • High Priority Members
  • Newbie
  • ***
  • Karma: +0/-0
    • Профил
Re: Наследството на Дракона The Dragon Legacy
« Отговор #20 -: Април 22, 2018, 02:11:46 pm »
Ами..да..
Знам за извеждането на корена от там..То и на гръцки е АРКУДА




Обаче в качеството си на човешки създатели и първообрази за света,нещата са много свързани


По-късно англичаните смятат, че Голямата мечка е колесницата на крал Артур.В древен Китай седемте основни звезди от Голямата мечка се свързват с небесния дворец на бога на дълголетието или рая на безсмъртните. Звездата Сириус, или Небесния Вълк, охранява двореца. Днес Сириус остава извън съзвездието  [size=78%] -     [/size][/size][size=78%] Голяма мечка [/size]




А Ахура Мазда винаги ми е звучало като съществително,титла,не като лично име..Превеждам си го нещо като "Творящия с огън"и го свързвам и със сирианското начало/топлокръвните/

Мила

  • High Priority Members
  • Newbie
  • ***
  • Karma: +0/-0
    • Профил
Re: Наследството на Дракона The Dragon Legacy
« Отговор #21 -: Април 24, 2018, 10:09:08 am »





                                                                   етикети: Богинята Майка





Лабиринтът & Девата на Граала

https://drakenberg.weebly.com/
(оригиналната статия е поместена тук)







                                                                                                         Продължение




Walter Bruneel, the Orion Gate



Огън в утробата

Ненково, ритуална пещера във формата на утроба в България, илюстрира централната мистерия. На обяд слънцето прониква в пещерата през отвор в тавана, създавайки фалос от светлина върху пода. Постепенно лъча нараства, достигайки до олтара - утроба. През зимата, когато слънцето е на нивото на хоризонта, фалоса се удължава, за да достигне олтара и символично опложда утробата. Лабиринтът "Хавара" в Египет е украсен с релефи на дракона бог Собек. Утробата на храма е място за прераждане.


Скалната Пещера-Утроба в Ненково


Кръгът на живота и кръгът на дишането са свързани чрез "утробното дишане". Универсалната енергия стои в основата на процеса на трансформация, като основа на живота. За халдеите огънят бил дишането, животворната и ослепителна светлина на множеството души и същества. Стоиците свързвали пневмата и пневматичната душа с "цветята на огъня". Пчелите пият нектара на огъня на цветето - secretum secretorum. Девата е източникът на универсалната медицина - етерната светлина. Чрез Vase-Breathing * симулираме състоянието на 'бебе в утробата'. Енергийното тяло се храни с "лечебна светлина", която обогатява, подхранва и стабилизира всички части на тялото с 'течно съзнание' (флуиден поток) на Небесните води.
____
* Vase breathing - побиране на дъха по начин, който е аналогичен на съдържание във ваза/съд - контейнер / утроба.
____


Йерогамия & Трансцеденталност*

 Морганатичният "свещен брак"* се осъществява между символичния бог и богиня като акт, който хармонизира противоположностите. Не е нужно да се извършва в ритуал, но оживява митологичния и алхимичен контекст. Той отзвучава в течение на вековете, поддържан в кралските дворци на Дракона и оформен в тайния език на алхимията. Това е тантрическа / херметична трансформативна мистерия на раждането и обновлението. Двойката представлява парадигма на природата и нашата природа с нейния потенциален гений - вътрешен съюз в брака на Мъдростта. Мистичният път е еротичен, с много обрати и завои. За Мелусина се казва, че провежда ритуала си в Градината-лабиринт. Фонтана в центъра й излъчва чист свещен живот.

http://trianglebook.iwarp.com/whats_new_38.html




Етимологията на лабиринта има две взаимосвързани вариации: 1) извлечена от labrys, пред-Еленистична дума, за която се казва, че означава "брадва с двойна глава", 2) получена от латински -  labia, означаващо "устни" или "гънки". Двойната брадва била свещена за Зевс, гръцкият Тор, чийто чук е бил вариант на лабриите. Въртящият се чук образува формата на свастиката или вихъра на Ану, докато лети във въздуха, разбивайки вихрушката. Този вихър и спираловидната свастика, които го символизират, са фигуративните предшественици на стилизирания лабиринт или вихъра. Независимо от това, чукът, оформен като два противоположни полумесеца, подобно лабириса, били емблема на женствеността.



https://www.taringa.net/posts/info/16316065/Anunnaki.html

На най-високото ниво символа на лабиринта работи на няколко различни, но взаимо-свързани нива: Сгъвките на времето, Спиралния космос, Кривите на на човешкото само-заблуждение, Пътуването на живота, Мозъкът и гръбначния стълб, Утробата. Гробницата или Creachaire*, Вортексът или Sumaire*.
Огънят на Прометей не е огънят на Кундалини, който се изкачва по гръбнака към мозъка, но огънят на мъдростта, който се движи по гръбначния стълб към утробата, за да се превърне в Огнена Звезда, (звезден огън),който, когато се из-лъчи (излее), се пие в царския "Ритуал на вампира".  Звездния огън придава сила и ускорява пълното съзнание, което превръща празнотата в гносис. Двойният триъгълник изобразяващ Labrys, идентичен с този, открит в лабиринта на Кносос, но без дръжката, е бил използван до средновековни времена, за да обозначи утробата. Гениталният символизъм е напълно ясен. Независимо дали думата Лабиринт произхожда от labrys или labus, тя категорично показва, че лабиринтът първоначално е бил графично символично представяне на матката и вагиналния канал.



Лабиринтът на катедралата в Шартр, построен от рицарите тамплиери през 13 век, както и много ритуални лабиринти, нямат слепи алеи или фалшиви маршрути. В центъра му има шест листна "Plantagenet" или дива роза, в която има вдълбана фигура М, напомняща символа на Дева (вкл. зодиакал. знак дева), който е М за "Дева Мария", Дева Мария Магдалина, на която е прибавена Ichthys (Ихтис или Сьомга на мъдростта), обозначаващ гениталната природа на целия този глиф*. Този лабиринт в катедралата, посветена на Notre-Dame (Нашата лейди/дама), символизира утробата на Девата. Символизма на Розовата градина (Градината с розите), от сърцевината на лабиринта на Шартр е ехо от градината на Соломон и розата на Шарон ( Rose of Sharon*), със значение "Кръвта на девицата-принцеса"( ’Blood of the Virgin Princess’), а също така и на по-късния горски лабиринт на Мелусина, със своя        
                                                                                                
            фонтан, споменат в средновековната френска литература.


Лабиринтът на Соломон е средновековен алхимичен символ, който без съмнение обозначава "благоуханната градина на фонтана" на Шеба*. Във френските истории Мелусина се крие в центъра на своята градина-лабиринт, чакайки, за да плени жертвите, които се завръщат от Стогодишната война. Тя ще ги привлече вътре и ще пие кръвта им. От друга страна, тя също така лежи в центъра на лабиринта, като награда за търсещия Граала. Центърът на лабиринта включва кубичен камък, от който се стичат водите на живота, La fonteine de soif и кръвта на девствената утроба. В Шартр розата в центъра на лабиринта може да се види, окъпана в светлината на слънцето, преминаващо през стратегически поставеното стъкло (витраж в червено), разкриващо  комбинираната символика на Граала.


 Лабиринта в Шартр (The Chartres Maze*) вероятно се е основавал на по-ранните модели, свързани с Мелусина и Шеба, които сами по себе си се основавали на свастиката, на водещия глиф на Vortex или Sumaire, "издънка" и източник на живот и животворна кръв. С това се асоциира концепцията за лабиринта като за танцов модел, който подобно на оригиналния жертвен танц с мечове, изпълняван от датчаните и шотландците, е ехо от спираловидния танц на  вещиците около вихъра и Празничния Обред на Дивия Лов ( Wild Hunt.)
За някои влизането в лабиринта би довело до изтичането, отнемането на живота им от девствената обител, (от окупатора на девствената обител) чийто поглъщане ще премине към нейния вид, тъй като тя действала като извор на жажда и ги хранила на свой ред от нейната свята кръв. В известен смисъл минотавърът в Кносос (взаимозаменяем със скитския Кентавър в класическото изкуство) също е представител на вампирския крал. Така на най-високото ниво, подобно водовъртеж, привличащ и разпространяващ живота и кръвта на живота, Лабиринтът е гробница и утроба, отнемащ живот и в същото време животворен. В Англия лабиринтите са наричани евфемистично * "рибни капани" или Veres (норвежки: "Ver").





Пътя на Дракона има много общо с модерната теория за хаоса, която отразява органичния начин на природата за балансиране на хаоса и възникващия ред. Лабиринтът е като странен притегател, който не се състои от проста точка, крива или по-голямо измерение, но съдържа безкраен комплекс от разновидности. Вихровият механизъм (vortex) е в основата на космологията и създаването на всички нива.

http://www.uvs-model.com/index.htm
____

* трансцеденталност - присъствие или опит отвъд обичайното физическо ниво.
 
- идва от латинския префикс trans-, което означава "отвъд", а думата "scanadre" - "да се изкачи".
Когато постигнете състояние на трансцеденталност сте преминали извън обичайните ограничения. Думата често се използва за описание на духовно/спиритуално или религиозно състояние или положение на изместване на възприятието отвъд физическите нужди и реалности. Един от начините да се постигне духовна трансценталност може да бъде продължителния пост. Ако имате проблеми да "пуснете" материалните нужди, тогава ще имате трудности при постигане на трансцеденталността.

http://veneta.bg/holotropno-dishane/
Холотропно дишане

* Creachaire - четирикрако столче

* Предполага се, че шумерските богове (древното кралско семейство) са внесени през Ubaid Picts от Трансилвания, Карпатия и Скития. "Учените разказват, че името Сумер се произнася Шумер, 'ш' за 'с'  означава езикова връзка с ранната версия на  Goidelic languages**

 и по този начин тя е тясно свързана с произношението към галския сумайер (Sumaire), което означава, както знаем, вампир и " влечуго - Дракон. Във времето на Влад Тепес символът бил използван като знак на Орден...

** Goidelic languages
- една от двете групи от съвременните келтски езици; групата включва ирландски, манкски (Manx), и шотландски галски. Голидските Goidelic езици произхождат от Ирландия и се отличават от другата група островни келтски езици -  Brythonic - от задържането на звука q (по-късно се развива до k, буквално c), където  Brythonic развива звук 'p'(п'). И двата звука се приемат като произхождащи от родословна форма * kw на индоевропейския родителски език. (Звездичката идентифицира звука като хипотетична и реконструирана форма.) Поради този k (или q) звук, езиците Goidelic  понякога се наричат Q-Celtic.

* Катедралата Нотър Дам дьо Шартър (на френски: Cathédrale Notre-Dame de Chartres – дословно „Нашата дама от Шартър“) е римокатолическа катедрала, разположена в Шартър, на 80 км югозападно от Париж.
Счита се, че е сред най-добрите примери на готическа архитектурав цяла Франция. Катедралата е осветена на 24 октомври 1260 г. в присъствието на крал Луи IX.
От далечината тя изглежда сякаш се носи във въздуха над вълнисти пшеничени поля и само когато посетителят се приближи, се вижда градът, скупчен около хълма, на който е издигната катедралата. Двете ѝ контрастни кули – едната, 105-метрова обикновена пирамида, датираща от 1140-те години, а другата 115-метрова островърха кула от 16 век, построена над по-стара кула и пример за стила пламтяща готика, се извисяват над бледозеления покрив, докато навсякъде от външната страна има сложни подпорни арки (аркбутан).
Катедралата все още е седалище на епископа на Шартър в Шартърската епархия в духовната провинция Тур. Шартър е спирка от поклонническия път на Св. Яков или пътят към Сантяго, водещ до катедрала Свети Яков в Сантяго де Компостела.

** The Chartres Maze / лабиринта в Шартр
https://www.atlasobscura.com/places/labyrinth-chartres-cathedral
Labyrinth at Chartres Cathedral

 

* Плантагенет (Плантажене) (на английски : House of Plantagenet ; френски : Plantagenêt) е названието на рода английски крале от Анжуйската династия, управлявали Англия от 1154 до 1399 г. (според други до 1485 г.) Плантагенети са преки потомци и наследници на графовете на Анжу, чиито потомствени владения се намират във Франция. Постепенно освен над Англия и Анжувластта на Плантагенетите се разпростира над френските области Аквитания, Нормандия, Бретан както и над Уелс, Ирландия, Кипър, а династията има претенции за наследствени права върху короните на Франция, Кастилия, Йерусалим, Рим и Сицилия.

Този род английски крале започва да се нарича "Плантагенет" едва през 15 в., но в историографията названието се утвърждава през 18 в. То произхожда от прозвището на бащата на Хенри II, Жофроа V д'Анжу, който бил наричан Плантажене, заради навика си да украсява шлема си с клонче жълтуга.**

** жълтуга
http://gotvach.bg/n8-45047-%D0%96%D1%8A%D0%BB%D1%82%D1%83%D0%B3%D0%B0

* Rose of Sharon - няма да се впускам в подробности около вида на самото растение, това би заело зяла тема. По ценно е да повторя това, което е отберязано и в wikipedia. В самата "Песен на Песните"на цар Соломон, е описано, като луковица,  някои растения, каквито са лилиите, лалетата, минзухарите, известния шафран, в превод, буквално означава: лукувица, пъпка ... дъхаво, остро миришещто, пикантно, великолепно... и още растение растящо в долината.

* глиф - йероглифен символ - пиктограма

* царица Шеба - Савската царица

Савската царица е владетелка на Шаба/Шева (или Сава/Саба, Сабейско царство) – древна държава, намирала се в Южна Арабия (Арабия Феликс), на територията на днешен Йемен.
Истории за нея има в Библията (Първа книга на царете и Втора книга на летописите),Корана и етиопската история. Името на Савската царица не се споменава в библейските текстове, но тя е наричана Македа в етиопската и Билкис в ислямската традиция. Други имена, които са ѝ приписвани, са Никауле или Никаула.

Савската царица се появява като „Царица на Юга“ в Евангелие от Матей, а в Евангелие от Лука Исус Христос заявява, че тя и ниневийците ще съдят евреите, отхвърлили учението му.

За Савската царица струва ми се е необходима отделна тема.

* евфемизъм - Когато дадена фраза се използва като евфемизъм, тя често става метафора, чието буквално значение е изгубено. Евфемизмите често се използват за прикриване на неприятни или дразнещи понятия, дори и оригиналният термин за тях да не е непременно неприятен или дразнещ. Този вид евфемизъм се използва във връзките с обществеността и в политиката, където понякога се нарича „двойна реч“. Също така, съществуват и евфемизми от суеверие, основани (съзнателно или несъзнателно) върху схващането, че думата има сила да донесе нещастие, както и религиозни, основани на схващането, че някои думи са свещени и неприкосновени или че някои думи излагат на духовна опасност...

* Морганатичният брак е брак между аристократ и неаристократ. По правило децата от него нямат право на наследство върху титлите на аристократа. Също така нито децата, нито майката могат да получават привилегии или титли от бащата. По време на церемонията по встъпване в брак младоженецът държи дясната ръка на булката със своята лява вместо с дясната си.
Подобни бракове са сключвали Александър II, Чингис хан и Петър III. а също така и княз Александър Батенберг
____

Родствени теми:
http://xcombg.net/index.php?topic=1324.msg27845#msg27845
48 седмици с Дор Киристил






Мила

  • High Priority Members
  • Newbie
  • ***
  • Karma: +0/-0
    • Профил
Re: Наследството на Дракона The Dragon Legacy
« Отговор #22 -: Април 25, 2018, 01:12:40 pm »


етикети: Богинята Майка





Лабиринтът & Девата на Граала





there u r

Angel Communications for Mankind

Публикуван на 26.11.2016 г.This videos is copyrighted by and belongs to youtube channel "DS AHK"
https://www.youtube.com/channel/UCu7a939Fp48PDbEjw6pFndg

Извадка от видеото:



Следващ кадър:






__________________________________________________

...:








Мила

  • High Priority Members
  • Newbie
  • ***
  • Karma: +0/-0
    • Профил
Re: Наследството на Дракона The Dragon Legacy
« Отговор #23 -: Май 05, 2018, 04:18:57 pm »
Това са линкове към родствени теми, и информацията на моменти ще се припокрива:


http://apocryphal-academy.com/index.php?topic=342.30
СЪЗДАТЕЛИТЕ НА ЧОВЕШКОТО ТЯЛО,Т.НАР. ЧОВЕШКИ 'БОГОВЕ' И ВСИЧКО СВЪРЗАНО С ТЯХ  


http://apocryphal-academy.com/index.php?topic=326.0
 ПРИРОДНИ ПРИНЦИПИ,МИКРО И МАКРО МОДЕЛИ ОТРАЗЕНИ В ХЕРМЕНЕВТИКАТА 



http://apocryphal-academy.com/index.php?topic=347.0
НАСЛЕДИЕТО НА БЪЛГАРИТЕ 



Мила

  • High Priority Members
  • Newbie
  • ***
  • Karma: +0/-0
    • Профил
Re: Наследството на Дракона The Dragon Legacy
« Отговор #24 -: Юни 05, 2018, 08:48:42 am »


етикети: Богинята Майка





Лабиринтът & Девата на Граала





there u r

Angel Communications for Mankind

Публикуван на 26.11.2016 г.This videos is copyrighted by and belongs to youtube channel "DS AHK"
https://www.youtube.com/channel/UCu7a939Fp48PDbEjw6pFndg

Извадка от видеото:



Следващ кадър:






__________________________________________________

...:







Лабиринтът: Последният кандидат (2018)

YouTube · Zamunda1:20
26.09.2017 г.



Мила

  • High Priority Members
  • Newbie
  • ***
  • Karma: +0/-0
    • Профил
Re: Наследството на Дракона The Dragon Legacy
« Отговор #25 -: Юни 22, 2018, 09:41:22 pm »
                                                                                  СИНОВЕТЕ ОТ КЛАНА НА СЕРПЕНТА










THE SONS OF THE SERPENT TRIBE

A PRELIMINARY ESTIMATE

https://www.bibliotecapleyades.net/sumer_anunnaki/reptiles/serpent_tribe/serpent_tribe01.htm



TRIBE - социално разделение в традиционно общество, състоящо се от семейства или общности, свързани със социални, икономически, религиозни или кръвни връзки, с обща култура и диалект, обикновено с признат лидер.


"Part One is classic gnostic scripture, authoritative works read by an ancient group that called themselves 'gnostics' -- 'people fit to have acquaintance(GNOSIS) with God.' The name 'gnostic' most properly applies to members of this group. In modern scholarship they are sometimes called 'SETHIANS', 'BARBELOITES', 'BARBELOGNOSTICS', 'OPHIANS' or 'OPHITES'. Most of their scripture comes down to us in an obviously Christian or Christianized form. The received Christian form is what is translated here. Some scholars consider the Christian elements to be foreign to the original text."-- Bentley Layton, The Gnostic Scriptures. Introduction, p. xv

"Част Първа е класическо гностическо писание, авторитетни произведения, четени от древна група, наричащи се 'гностици' - 'хора, които имат нагласа да имат познанство (ГНОСИС) с Бога'*. Името 'гностик' най-добре прилага към членовете на тази група. В съвременния прочит те понякога се наричат 'SETHIANS', 'BARBELOITES',  'BARBELOGNOSTICS', 'OPHIANS' или 'OPHITES'.  Повечето от техните писания се свеждат до нас в християнска или християнизирана форма. Възприетата християнска форма е това, което е преведено тук. Някои учени смятат, че християнските елементи са чужди на оригиналния текст. " -
- Бентли Лайтън, Гностическите Писания. Въведение, стр. XV
Bentley Layton, The Gnostic Scriptures. Introduction, p. xv


* гностици - 'people fit to have acquaintance (GNOSIS) with God.' - хора, които са способни да имат познаване (GNOSIS) с Бога.





-- Свещената книга на Великия невидим Дух (Евангелието на египтяните)
-- The Holy Book of the Great Invisible Spirit (The Gospel of the Egyptians)






-- The Holy Book of the Great Invisible Spirit (The Gospel of the Egyptians)

Змии на светлината стават мрачни жътвари
("Snakes of Light become Grim Reapers" -- song lyric from "Sincerity" by Dave Ball and (the former) Genesis P.-Orridge.)


A. A PRELIMINARY ESTIMATE

IT is probably no great exaggeration to state that the subjects we are covering in our work have inspired the pens of so many hack writers, the result being that tons of rubbish have been printed in the years since Gutenberg revolutionized moveable type. The subjects of this chapter, the Ophites, and, in general, the Serpent Cult, is no exception. The Serpent Cult is no dead artifact: it survives today. It is not some heinous bogey-man, out to lure innocent people away from the truth, whoever they are, and what ever THAT is.

А. ПРЕДВАРИТЕЛЕН ОЦЕНКА

Вероятно не е голямо преувеличение, да заявим, че темите, които покриваме в нашата работа, са вдъхновили писалките на толкова много писатели - хакери, в резултат на което са отпечатани тонове боклук в годините, откакто Гутенберг революционизира мобилния тип. Обектите на изследване в тази глава, Офитите, и като цяло, Култът към Змията не са изключение. Змийският култ не е мъртъв артефакт: оцелява и днес. Това не е някакъв отвратителен буги-мен (bogey-man)*, целящ да привлече невинни хора далеч от истината, които и да са те, и каквото и да е ТОВА.


Бележки:

* bogeyman -  an imaginary evil spirit, referred to typically to frighten children.
(въображаем зъл дух, наричан да предизвиква страх у децата.)

"with the blankets pulled over our heads to keep out the bogeyman" - любопитно изречение от гугъл преводач.


 В контекста на темата предизвиква сравнителни асоциации. -

- "с одеялата, издърпани над главите ни, за да ни пазят буги-мен"

Напомня ми на споменаваното от баба ми плашещо същество, наричано - "торбалан", което според баба се движело с голяма торба и пъхвало децата в нея, ... децата, които били непослушни... мислех си тогава, че това същество следва да се е опитвало и да продължава да се опитва да хване всяко дете, защото децата обичайно все са 'непослушни'.

Бях любопитна да проверя какво казва Google за 'торбалан':

Приказка за Торбалан... даже има и конкурс за приказка по темата, ето една:
http://prikazki.bg/%D1%82%D0%BE%D1%80%D0%B1%D0%B0%D0%BB%D0%B0%D0%BD-%D0%B4%D0%B0%D0%B2%D0%B8%D0%B4-%D0%BC%D0%B0%D0%B2%D1%80%D0%BE%D0%B4%D0%B8%D0%B5%D0%B2-13-%D0%B3/

Интересна интерпретация на 'Торбалан' от Давид Мавродиев, 13 г.

Кратък откъс:

Живял някога (незнайно кога и къде) под синьото небе един голям, страшен Торбалан. Но моля, не се лъжете от името и външността, тъй като моят герой е с пухена душа. Страдал много този Торбалан, че така от хората е назван. Чудел се, не е ли по-важно за какви геройства си призван? И защо ли човеците гледат единствено външния вид, а не таланта, който зад него е скрит?… Тежало му много, че възрастните с него плашели своите деца. Та затова малчуганите, когато го срещали, били с уплашени лица, подкосени от ужас крака и биещи лудо от страх сърца. Поради тази причина, по време на най-лютата зима, решил Торбалан завинаги да остане сам. И да не се показва повече пред света. Не искал да продължава да бъде плашило за малки деца.

Всъщност, той не бил бандит или хулиган. Просто се родил великан, който от хората останал неразбран. Имал силно тяло, като от титан. Но и висяща гуша, като човка на пеликан, за която казвали земните човеци, че е станала от изядени деца, а не- гевреци. А и защото те, само „по дрехите посрещат“ от векове, име грозно и лошо му дали, като по този начин с него са се подиграли. Заради това, че винаги носил торба, чудният гигант, със скрит вътре по някой буркан, започнали да му викат Торбалан. Ала никой от човеците не си направил труда да надзърне поне за миг в старата торба, за да открие, че в нея няма откраднати непослушни дечица. Иначе, уж добрите хорица, щели да съзрат там, че се крие не един пълен буркан, а много такива, в които Торбалан сънища събира.

...

 Спокойно тази приказка за Торбалан може да описва и отношението на съвременниците към разглеждания текст, отнасящ се за синовете от Клана на Змията.

Децата, както обичайно са по-непринудени и съответно мъдри в интерпретациите. Мъдростта определено присъства в непринудена среда. Има какво да се научат родителите от своите синове. Може би е възможно и родителите-богове да се учат от своите синове. Надявам се, че не е забравена старата мъдрост, стара колкото най-стария бог, който винаги бил определян като зъл, по-зъл и най-зъл от своите наследници - новите богове, собствените му синове.

 Обсъждането на това кой сезон от четирите е по-благоразполагащ... би могло да идва от възможността, от алтернативата ни да задоволяваме нуждите си по точно определен начин - ние винаги очакваме следващия сезон, когато нещо в даден календарен момент ни подтиска например... Точно както очакваме спасителя, неволята и всичките ни надежди накрая се оказват възможни само и единствено като хванем и си вършим работата, според сезона и това, което е сега,  към момента на необходимостта ни да бъдем, да съществуваме. Така струва ми се се учим да развиваме своята неприкосновена Духовност, без да отхвърляме 'бащите', в смисъла на поколенията наши предци. Ние бихме могли да речем дори, че сме техни 'хибридни прояви', доколкото следваме своя път от Сътворението, все едно исъщо въплътено съзнание. И всяка епоха стъпва върху основанието на предходната във всеки смисъл. И всеки духовен план е плод на личния принос на всяко съзнание. И съзнанието като енергиен носител, бидейки потенциал на една епоха прехвърля четири фази, скачва четири епохи една подир друга. Това е един матричен модел, когато той е проявен в седмичен план.

Или можем да решим да казваме, че е едно и също следва да правим и еднакво да се чувстваме през различните сезони и дати и да манипулираме съответстващите им данни, за да живеем само в един и същи сезон и условия, отрязък от време, носещ със себе си и мисъл формата на своето пространствено измерение.



Възможно е да бъде възприето убеждението, че един сезон е фаворит и заедно с това и цялата гама от емоции, необходимости и предпоставки, свързващи ни с този сезон ще ги тачим и ще милеем за тях, а ще мразим другите сезони..., защото през тях не бихме могли да вършим това, което вършим през лятото, примерно. И всеки сезон с неговите богове и видове и подвидове да отстоява със зъби и нокти статуквото на своето тримесечие... - трите дни през които 'властва' архонта над своя си сезон... - епоха.

Представяте ли си каква батална сага ще настъпи в горите и потоците и небесата в битки помежду елфове, птици и същества от всеки вид, всяко тачещо своето време, място и успеваемост.
Нещо като расовото господство, но съотнесено в календарен и сезонен план. И разбира се устроено според нуждите на даден архонт и неговия носещ енергиен потенциал.

Защо споменавам понятие каквото е расово господство? - Защото единствения тип раса, който би могъл да съществува е в духовен план. И тогава при смяната на ценностите, според цикличните прояви, конкретно и планетарните, цялото Творение прихожда в нов духовен план, което е една раса, развита на плещите на предхождащите я... Подобно съвременната теория за кръвните групи и определението, че всяка кръвна група отговаря на определен етап от развитието на човешкия вид с неговите носещи минуси и плюсове.

Визията ми: Времената на това цялото творение имат своя потенциал, вложен във време за съществуване, което се нагъва като свитък в цикли, както се движи въртопа на централната галактика, примерно или водата в мивката... и циклите са четири, редуващи се, точно както се сменят сезоните, водните течения и всяко движение, организирано в една вортексна система.
 Боговете са архонти, - управляващи сили в пространствено-времеви план. Това са силите, съдържащи потенциалните възможности, стабилизирани в четворичен план. Като носеща константа, основание и трон на Творението те са Четирима и винаги са били. Като разгръщане на свитъка и печати на времената, вложени в светлина и форма, те са седем. А в архетипна отразеност на намерението и мотива те пречупват светлината в 12десет мисъл-форми, конструкции, архетипни прояви, архонти на времето и още определящи значения, които са предмет на друг разговор. (за пример: 72мата архонта. Това число '72' идва от възможните 12 прояви  на дванадесетте архетипа. Общо 144 форми на съзнание. 144 възможни проявени форми. Дванадесетте съдържат по шест положителни и шест отрицателни спина, образуващи шест цели потенциала. Тези шест потенциала имат дванадесет възможни прояви, което прави 72.
Четири нива (с по два знака) -Два женски и два мъжки знака. Всеки с по трима играчи. Матричен модел: астро хора-ра (звездния кръг):
12 зодиакални знака. Четири елемента. Три качества: кардинален, подвижен, неподвижен. Шест + и шест - знака, сътветно тек съм ги поставшла в три полета, във всяко от което присъства по един от четирите елемента. Три отделни свята, всеки изграден в своя конфигурация, изграждащ се:

Овен - огън - кардинален / + [ управител Марс ]
Телец - земя - неподвижен / - [ управител Венера ]
Близнаци - въздух - подвижен/ + [управител Меркурий ]
Рак - вода - кардинален/ - [ управител Луна ]

Лъв - огън - неподвижен/ +  [ управител Слънце ] (Златна ера)
Дева - земя - подвижен/ - [ управител Меркурий / Вулкан ]
Везни - въздух - кардинален/ + [ управител Венера ]
Скорпион - вода - неподвижен/ - [ управител Плутон, Марс ] -- ( Въплъщение)

Стрелец - огън - подвижен/ + [ управител Юпитер ]
Козирог - земя - кардинален/ - [ управител Сатурн ]
Водолей - въздух - неподвижен/ + [ управител Уран, Сатурн ]
Риби - вода - подвижен/ - [ управитил Нептун, Юпитер ]

Това е условна примерна схема. Би могло и да се ползва и друг матричен ключ.

  Това творение хармонира седмично, за време през което системата преминава през своите фази, пречиства  се и 'събира' потенциала си. Както календара следва реда на посева -- сезоните и жътвата.
 Имам предположение, че в една от 'епохите'- фазите в тази система изглежда става "грешка". Присъстват  потенциално 'двама владетели' от две епохи/фази. Какво казвам - съвпада спина на два от вортексите от две последователни нива. В резултат следва една трета от целия потенциал да е бил съсредоточен в избитък, и да образува своя фаза. Фрагмент, избит извън основния ход. Но това е тема на друг разговор. И не бих могла да го обоснова на този етап.

Край на Бележки



                                               -  следва -



Мила

  • High Priority Members
  • Newbie
  • ***
  • Karma: +0/-0
    • Профил
Re: Наследството на Дракона The Dragon Legacy
« Отговор #26 -: Юни 22, 2018, 11:06:38 pm »

СИНОВЕТЕ ОТ КЛАНА НА СЕРПЕНТА










THE SONS OF THE SERPENT TRIBE

A PRELIMINARY ESTIMATE

https://www.bibliotecapleyades.net/sumer_anunnaki/reptiles/serpent_tribe/serpent_tribe01.htm



TRIBE - социално разделение в традиционно общество, състоящо се от семейства или общности, свързани със социални, икономически, религиозни или кръвни връзки, с обща култура и диалект, обикновено с признат лидер.



Продължение:




Serpent worship figures prominently in Judaeo-Christianity, even tho the so-called Christian of today is discouraged from it and told that the Serpent is the symbol of humankind's eternal damnation. Yet, were that the case, why was the Brazen Serpent a prominent feature in the religion of the Israelites until Hezekiah, the fanatic, destroyed it? And, if Serpent Worship is evil, as today's Christian is told to believe, by those responsible for telling them to believe it, then why did the Lord Jesus say to be wise as serpents? Or, why did he say that even as Moses lifted up the Serpent in the wilderness, so shall the Son of Man be lifted up? If anything, he was alluding to a fact of the Kabbalah, known to the Wise: that the Serpent = NaChaSh = 358 = MaShICh = Messiah. True, Gematria did not come into vogue until much later, but the Sethian Ophites regarded Seth as the Anointed One, the Messiah; and Seth, we have seen, is syncretized with Agathodaimon, by the Harranians.

Поклонението на Змията/ Серпента се изтъква ясно в юдею-християнството, дори и така нареченият християнин днес е обезкуражен от него и казва, че Змията е символ на вечното осъждане на човечеството. И все пак, в случая, защо Бронзовия серпент бе изтъкната  особеност в религията на израилтяните, докато фанатика Езекия* не я унищожи? И ако поклонението на Серпента е зло, както днес е казано на християнинът да повярва, от тези, които са отговорни да му кажат да повярва, тогава защо Господ Исус каза, да бъдат мъдри като змии? Или защо е казал, че както Мойсей е издигнал змията в пустинята, така ще се издигне Човешкият Син? Ако не друго, той се позовава на факт от Кабала, познат на Мъдрите: че Змията/Серпент = NaChaSh = 358 = Месих (Messiah). Вярно е, че Гематрията не дойде на мода до много по-късно, но сетийските Офити ( Sethian Ophites ) гледаха на Сет ( Сит ) като на Помазаника, Месията и Сет, видяхме, е синкретизиран с Агатодаймон ( Agathodaimon, ) * от харанците ( Harranians.)

It is, then, in the sect of Ophites that we find the earliest forms of the "Authentic Christianity" -- or, should we say, The Authentic Tradition in Christianity -- as far as the Initiatic Tradition is concerned. The Ebionites represented the Exoteric, public movement. The Esoteric current is that we have spoken of concerning the traditions that pass from the Ophites to the Dositheans to the Simonians to the Naasseni, to the Carpocratians, to the Phibionites, to the Sethians, to the Sethian Ophites, to the Barbelo-Gnostics, to the Borborites; to the Nusairi, to the Harranians, Druzes, and Yezidis: and from these again, to the Rose+Croix (SION + The Temple); to the Rosicrucians, Freemasons, Illuminati, the Asiatic Brethren; to the Thelemites and to ourselves, a composite of all of the above.

We could try and make bogus claims for ourselves if we wanted to, only to find them verified in the end. What we write is no exaggeration: We are the Heirs of this Ancient Gnosis.


Тогава в сектите на Офитите се намират най-ранните форми на "автентичното християнство" - или, ако трябва да кажем, автентичната традиция в християнството - доколкото се отнася до Традицията на Посвещение. Ебионитите ( The Ebionites )* представляват Екзотеричното обществено движение. Езотеричното течение е, както споменахме, което се отнася до традициите, които преминават от Офитите към Досите ( Dositheans )*, към Симонците ( Simonians )*, към Наасени ( Naasseni )*, Карпократите ( Carpocratians )*, Финионците ( Phibionites, )* Сетианците ( Sethians )*, Сетийските Офити ( Sethian Ophites )*, Барбело-Гностиците (Barbelo-Gnostics, ) към бобортите ( Borborites ); до Nusairi*, до Harranians*, Druzes* и Yezidis*: и от тези отново към Rose + Croix (SION + Храма); на розенкройцерите, масоните, илюминатите, азиатските братя; на темелитите ( Thelemites )* и на самите себе си - състав от всички по-горе.

Можем да опитаме да направим фалшиви твърдения за себе си, ако искаме, само за да ги проверим, в крайна сметка. Това, което пишем, не е преувеличение: Ние сме наследниците на този древен Гносис.


                                                                                                                                                  - следва -

Мила

  • High Priority Members
  • Newbie
  • ***
  • Karma: +0/-0
    • Профил
Re: Наследството на Дракона The Dragon Legacy
« Отговор #27 -: Юни 25, 2018, 02:54:38 am »
                           Азазел


                                                                                                                                                  לַעֲזָאזֵל        -       За ăzā’zyēl 

                             < Тази коза беше изгонена в пустинята >

"The Letter" (read video description)

DS AHK

Публикуван на 24.06.2018 г.
We have NOT published a public video on here for over...1 year.


Мила

  • High Priority Members
  • Newbie
  • ***
  • Karma: +0/-0
    • Профил
Re: Наследството на Дракона The Dragon Legacy
« Отговор #28 -: Юли 06, 2018, 01:30:12 pm »



11:07

Significado Oculto de la Serpiente en todas las Culturas Antiguas [1/2]
MisteriosOcultosTv



Окултно значение на змията във всички древни култури


Мила

  • High Priority Members
  • Newbie
  • ***
  • Karma: +0/-0
    • Профил
Re: Наследството на Дракона The Dragon Legacy
« Отговор #29 -: Юли 06, 2018, 09:38:57 pm »




                               






    Prince Nicholas de Vere von Drakenberg


    by yesferatu » Sun Jul 22, 2007 8:47 pm

    My Kingdom is Not of This World
    Prince Nicholas de Vere von Drakenberg,
    Author of The Dragon Legacy: The Secret History of an Ancient Bloodline
    Interview by Tracy R. Twyman


    Моето Царство Не е от Този Свят
    Принц Николас де Вере вон Дракенберг
    Автор на Наследството На Дракона: Тайната История на Древна Кръвна Линия
    Интервю с Трейси Р. Туиман



     Монархическата система във Великобритания е до максимална степен импотентна и ако някой иска реална политическа власт, последното място, където би могъл да я намери би бил трона на Англия. Ние не се нуждаем от престоли и корони да си припомним кои сме.
   
     Точно както работата на Майкъл Бейджинт, Ричард Лий и Хенри Линкълн  въведе изучаването на " Кръвната Линия на Граала" за англо-говорящия свят през 1980те, така че работата на две лица предефинира обхвата на това изследване в последните години. Но докато  добре познатия Лоурънс Гарднър придоби слава, богатство, отличия и договори за книги като награда за своя труд, по-малко известна фигура присъстваше стаена в сенките до днес.

     Като Суверен Велик Майстор на Имперския Кралски Съд и Ред на Дракона, Принц Николас де Вере вон Дракенберг предоставя вдъхновеното си изследване и съществената част от писанията на Гарднър за Битието на Царете на Граала и Царството на Владетелите на пръстена ( Realm of the Ring Lords).
Невероятно е, че все още де Вере не е включин в списъка на съ-авторите по темата за Генезиса на Граала и не получава никакви кредитиви от Пръстена на Лордовете. И двете книги съотнесени към авторство на Лорънс Гарднър, са базирани почти изцяло на текста от From Transylvania to Tunbridge Wells, ( От Транслвания до Тънбридж Уелс*) от Николас де Вере, публикувана наскоро от The Book Tree ( Дървото на Книгата), под заглавие The Dragon Legacy (Наследството на Дракона).

     Но в оригиналния текст на де Верде има много сведения, които не могат да се намерят във версията на Гарднър, и тук е автентичното присъствие на работата на де Верде, произлизащи от факта, че той е истински наследник и пазител на традицията на Дракона, известна също и като Традицията на Граала. Де Верде е прекарал две десетилетия в проучване на история, митология, наука, религия, и собствените си фамилни архиви, за да завърши тази компилация, която е може би най-задълбочения текст по въпроса, публикуван някога. Това което е достигнал де Верде със своята работа е достатъчно да доведе не просто до една поп културна мания, но
изцяло нова теология и съответващи нова философия и политика.
   
     Ясно е, че де Верде не се опитва да достигне богатства или популярност, тъй като той вече е пропуснал множество възможности да сполучи в тази посока. Пишейки за елитния генетичен щам на човечеството, който се спуска от супер-човешка раса, и който притежава способности, недостъпни за тези, извън този щам, не е обезателно билет за универсално признание. Напротив, твърденията на де Вере по отношение на елитния статус на Драконовите кръвни линии го маркират напълно като анатема за Уики и Ню Ейдж обществата, които иначе биха били между тези, които са най-отворени към неговото послание. Което повдига въпроса: защо Николас де Вере прекарва последните двайсет години от своя живот над този монументалния труд, и защо продължава да го прави?

В допълнение към своята новаторска работа като изследовател и автор, де Вере служи като глава на елитен окултен орден с произход простиращ се назад до Рицарите Тамплиери, и той държи потенциален иск за няколко важни кралски титли. Някои предполагат, че това е истинската мотивация на неговия труд. Някои вярват, че де Вере иска да бъде крал на Англия или Франция, твърдение, което той категорично отрича. Други виждат в де Вере кандидат за нищо по-малко от самия анти- Христ, и виждат в Правосъдието на Дракона интернационална Сатанинска конспирация някъде на ниво между Ordo Templi Orientis* и Bildeberg Group*.




__________


Линк към Оригиналната страница:
http://www.rigorousintuition.ca/board2/viewtopic.php?f=8&t=12521


Линк към YouTube:

Dragon Blood - Interview with Nicholas de Vere Von Drakenberg
(кръвта на Дракона - интервю с Николас де Вере)


Бележки:

* https://en.wikipedia.org/wiki/Royal_Tunbridge_Wells
Royal Tunbridge Wells - Wikipedia


* Ordo Templi Orientis (O.T.O.) ('Order of the Temple of the East'/ "Орден на Храма на Изток" или 'Order of Oriental Templars'/ " Орден (ред) на Тамплиерите на Ориента) е веждудародна братска  и религиозна организация, основана в началото на 20 век от  Carl Kellner* и Theodor Reuss *.  English author and occultist Aleister Crowley is the best-known and most influential member of the order.
- Wikipedia

*  Carl Kellner
 https://en.wikipedia.org/wiki/Carl_Kellner_(mystic)

*  Theodor Reuss
https://en.wikipedia.org/wiki/Theodor_Reuss


* The Bilderberg Group, Билдеберг - конференция, Билдеберг - срещи, Билдеберг - Клуб е ежегодна частна конференция от 129 до 150 човека от Европейския и Северно-Американския политически елит, експерти от индустрията, финанси, академични среди и медия, създадена през 1954 от Принц Бернхард Нидерландски /от Холандия (Prince Bernhard of the Netherlands)
- Wikipedia

Свързани статии:



----







Тагове към темата: тайни общества окултизъм религии