Apocryphal Academy

Автор Тема: Създателите на човешкото тяло,т.нар. човешки 'БОГОВЕ' и всичко свързано с тях  (Прочетена 118604 пъти)

0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.

Psyhea

  • High Priority Members
  • Newbie
  • ***
  • Karma: +0/-0
    • Профил
Цитат
Мотивът за потопа-мит се среща в много култури, както се вижда в: историите за месопотамските потопи, Pralaya в индуизма, Gun-Yu в китайската митология, Deucalion и Pyrrha в гръцката митология, разказът за потопа Genesis, Bergelmir в скандинавската митология, пристигането първите жители на Ирландия с Cessair в ирландската митология, в части на Полинезия като Хавай, знанията на народите K'iche 'и Maya в Мезоамерика, племето Lac Courte Oreilles Ojibwa от индианците в Северна Америка, Muisca и Cañari Конфедерация в Южна Америка, Африка и някои аборигенски племена в Австралия.


Май ШАРА е НЕРГАЛ.ЕДИН И СЪЩИ ЧОВЕК.
Или познатите Енки и Линлил

Енки - Лулаи и ШАР - Енлил
Родени от Лилит


И ако Енки е генетичния инжинер на хората с който спи Лилит,то излиза,че е спал с майка си и така са се родили червенокосите хора
Но,сега ще видим какво става с брат му,дето е събиран от квотот пръснало по бедрото на майка му

 ;D ;D ;D ;D ;D ;D









п.п. БАГ ТИБИРИ се споменава и в Британика

« Последна редакция: Януари 01, 2021, 06:11:02 pm от Psyhea »

Psyhea

  • High Priority Members
  • Newbie
  • ***
  • Karma: +0/-0
    • Профил
Значи,Атина/Лилит/Инана, е нападната от бога ковач Хефес (Йосиф,бащата на Исус пък е дърводелец..)
Обаче,тоя ковач,не успял,тя го надвила и семето му попаднало върху бедрото и.
Атина/Лилит зачева и ражда детето,което иска да отлгеда в тайна,и го слага в една кутия.
Дава кутията на три принцеси,дъщери на Цекропс,крал на града Атина.
Имената им са Херсе, Аглавър и Пандрос)
.
Цитат
и ги предупреди да не гледат вътре. Пандрос се подчини, но Херсе и Аглавър бяха обзети от любопитство и отвориха кутията, в която се намираше младенецът и бъдещият цар Ерихтоний („неприятности, родени от земята“, следваща друга етимология). (Източниците не са ясни по отношение на това колко сестри са участвали.) Сестрите са били ужасени от това, което са видели в кутията: или змия, навита около бебе, или бебе, което е получовек и полузмия. Те полудяха и се хвърлиха от Акропола. В други сметки се посочва, че те са били убити от змията.


Алтернативна версия на историята е, че Атина е оставила кутията с дъщерите на Цекропс, докато е отишла да вземе варовикова планина от полуостров Пален за използване в Акропола. Докато тя отсъстваше, Аглаурус и Херсе отвориха кутията. Врана ги видя да отварят кутията и отлетя да каже на Атина, която изпадна в ярост и изпусна планината, която носеше (сега връх Ликабетос). Както в първата версия, Херсе и Аглаурус полудяха и се хвърлиха до смърт от скала.


Атина дава кутията на Пандора,както знаем от легендите .
Но в този мит,Пандрос(Пандора) не отваря кутията,а нейните две сестри го вършат.
И в тази кутия има бебе,получовек ,полузмия ,наречен Ерихтоний или неприятности, родени от земята“

Ерихтонии е злото ,което е изпълзяло от легендарната кутия на Пандора


И,Ерихтонии е Енки

Енки спи с Лилит и така се раждат демоните,но излиза,че спи с майка си,защото Лилит е аналог на Инана и Атина,а Ерихтонии е син на Атина,заченат без сексуален акт (изирчно е записано,че Хефес не успява,и Атина запазва целомъдрието си!"
« Последна редакция: Януари 01, 2021, 07:29:29 pm от Psyhea »

Psyhea

  • High Priority Members
  • Newbie
  • ***
  • Karma: +0/-0
    • Профил

Амфиктион (сваления крал на Атина) беше вторият син на Девкалион и Пира, [2] въпреки че също имаше традиция, че той беше автохтонен (роден от земята); [3] той също се казва, че е син на Елен, син на Девкалион и Пира. [ 4] Амфиктион е цар на Термопилите и се жени за дъщеря на Крана от Атина. [5] Според някои сведения тази дъщеря е кръстена Atthis, въпреки че това противоречи на други разкази, които се отнасят до това, че тя е починала млада като неомъжена девица. [6] В крайна сметка Амфиктион свали Кранаус, провъзгласявайки се за крал на Атина. [3] [5]

Амфиктион имаше син Итонус, който от своя страна стана баща на Беот, Йодаме и Хромия от Меланипе. [7] [8] [9] Той също имаше дъщеря, никога не споменавана по име, която стана майка на Серций от Посейдон и на Триптолем от Рар. [10] Някои добавят, че Амфиктион е имал друг син, Фискус, от Чотопатра; [11] други обаче заявяват, че Фискус е бил внук на Амфиктион чрез Етол. [12] [13]





Царуване
Амфиктион управлява Атина в продължение на десет, или по някои сметки, дванадесет години и основава Амфиктионската лига, която традиционно се е срещала в Термопилите в исторически времена. [14] [15] По време на управлението си Дионис е трябвало да посети Амфиктион в Атина и да го научи как да смесва водата с виното в правилните пропорции. [16] Амфиктион е свален от Ерихтоний, друг автохтонен цар на Атина. [3]






In Greek mythology, Pyrrha (/ˈpɪrə/; Ancient Greek: Πύρρα) was the daughter of Epimetheus and Pandora and wife of Deucalion of whom she had three sons, Hellen, Amphictyon, Orestheus; and three daughters Protogeneia, Pandora II and Thyia. According to some accounts, Hellen was credited to be born from Pyrrha's union with Zeus.[1




In Greek mythology, Deucalion (/djuːˈkeɪliən/; Greek: Δευκαλίων) was the son of Prometheus; ancient sources name his mother as Clymene, Hesione, or Pronoia.[1] He is closely connected with the flood myth in Greek mythology.






Пирта е внучка на Пандора и майка на сваления от Ерихтоний крал на Атина - Амфиктион
Значи Амфиктион е правнук на онази Пандора ,която НЕ ОТВАРЯ кутията с бебето Ерихтонии - злото плъзнало по земята (или в тази алегория мога да видя семето на червенокосите - демони-деца на дявола)


ДЕВкалион пък е син на Прометей и е свързван с мита за потопа в гръцката митлогия

Psyhea

  • High Priority Members
  • Newbie
  • ***
  • Karma: +0/-0
    • Профил

Цитат
Угалу, "Големият метеорологичен звяр", надпис U4 / UD.GAL-˹la˺, [1] акадски: ūmu rabû, което означава "голям ден", е бил буря-демон с вълча глава и има крака на птица който е представен на защитни амулети и апотропейни жълти глинени или тамариски фигурки от първото хилядолетие пр. н. е., но произхожда от началото на второто хилядолетие. Иконографията се променя с течение на времето, като човешките крака се превръщат в орлови кожи и го обличат в къса пола. Той беше от класа на уд-демоните (ден-демони), олицетворяващи моменти на божествена намеса в човешкия живот. [2]


Митология
Угалу е едно от единадесетте митични чудовища, създадени от Тиамат в нейния конфликт с по-младите богове, на обратната страна на първата плоча на Епоса на творението, Енума Елиш. Приказката описва как Мардук пленява и обвързва съществата, като ги рехабилитира с работа за възстановяване на света от труповете на победените си противници. Това ги трансформира в защитни прелести, които ще бъдат използвани за украса на вратите на дворците, например този на югозападния дворец на Ашурбанипал в Ниневия, храмове, като Есагила на храма Мардук, както е описано в надписа Агум-Какриме, и частни жилища ( спалните на уязвимите) за предпазване от злото и болестите.


Понякога по двойки угалу, полезният защитен демон намира специално предназначение за украса на външните порти на сградите. [3]




Стенен релеф, изобразяващ глава на угалу, мъж с лъвска глава.
Угалу за пръв път се появява образно в Първата вавилонска династия като носач на подземния свят, слуга на Нергал. [4] В по-късни времена той е представен на амулети, често сдвоявани със шумерския демон Лулал, който в много отношения е бил доста сходен на външен вид. Той е изобразен, обхващащ кинжал, и е описан по следния начин: „лъвска глава и лъвски уши, той държи ... в дясната си ръка и носи боздуган (gišTUKUL) в лявата си, той е препасан с кама, името му е ugallu. "[2




Аналог на Лулал
Но,както виждаме,в по-късните тапи става това отъждествяване или поредното демонизиране и изопачаване на реалността

Psyhea

  • High Priority Members
  • Newbie
  • ***
  • Karma: +0/-0
    • Профил
Снощи преглеждах старите материали събрани в темата
Отсях няколко важни неща

1 Излиза ,че Майката е и Съпруга на Сина!
Майка и Блудница


2 Моделът на 4 мата !!! Мила,повтаря се навсякъде!!! Като майката - блудница и нейния възлюбен син-съпруг,винаги са част от това каре за белот!Винаги!


3 В страниците назад,говоря за АНКХ, ангели,англе - от което извеждам и англичани - ,енгланд


Само маркирам ,днес ще занимая с този въпрос


Символът АНКХ,"рибарската кука", водите, кулата в Магдала и старфордс (справка ТАРТАРИЯ)








figure1


Geographical location of the necropolises in Bulgaria. Black triangles specifically indicate the locations of the considered archaeological sites while the grey dots refer to current Bulgarian provinces. The map is plotted using https://www.freepik.com/, processed with Adobe Illustrator CS6 and modified with Photoshop CS6 (2012) by Dimitar Spassov - web developer (dimitarspassov@gmail.com) and Desislava Nesheva. Image is attributed to valeria_aksakova/Freepik.
https://www.nature.com/articles/s41598-019-41945-0


това на по-късен етап ще разглеждам,сега го слагам като препратка към пирамидите по линия Шумен - Варна и предполагаемите енергийни водни установки,защото и пирамидите подобно стар фордс са енергийни съоръжения


Според Мъд Флод теорията и всички църкви и катедрали са енергийни съоръжения,но с тях ще се занимая в темата за Тартария

 
« Последна редакция: Януари 02, 2021, 01:39:13 pm от Psyhea »

Psyhea

  • High Priority Members
  • Newbie
  • ***
  • Karma: +0/-0
    • Профил


https://stravaganzastravaganza.blogspot.com/2016/10/symbols-of-mary-magdalene.html






Цитат
SYMBOLS OF MARY MAGDALENE



‘Mary, Mary, quite contrary, how does your garden grow? With silver bells and cockle shells and pretty maids all in a row.’

Why Symbols?

Nearly all languages of the world today in the twenty-first century are dialects of the same language, words and letters; a language so restrictive that it erases aeons of our knowledge, history and art, and our greatest heroes, tragedies and triumphs.

Symbols are a language of allegory, created long before the lettered words we are imprisoned by today. As an art historian, my job is to investigate the inspirations for creations such as symbols. ‘A picture tells a thousand words,’ which my father would say when I was growing up in Australia, perfectly describes the language of symbols. The human thought process is so complex that computer scientists have yet to match it. Combined with oral tradition, symbols are just as effective at containing and recalling information as any computer – possibly more so.

Of all the saints, Mary Magdalene has the most number of symbols that I have encountered during my years of research into religious art history. At the last count I had found around eighty symbols relating to Mary Magdalene, each with multiple versions, interpretations, interconnecting relationships and histories preserved and handed down through millennia. No other woman has so many symbols, not even Mary, mother of Jesus. Mary Magdalene appears to have been a lot more important than an impoverished Jewish lady of the night who had met Jesus for only fifteen minutes of fame. So much information is generated from her symbols that they begin to colour many grey areas and total blanks of history. The trail of such symbols is not always clear nor easy to find. A broken twig or half a paragraph here, a bent blade of grass or the etymology of part of a word there; a tiny tuft of fur on a branch or the photo of part of a broken artifact over yonder.

By tracking her symbols, Mary Magdalene’s story and forgotten tracts of history can be found in plain sight in the most surprising places. Her symbols are everywhere in modern artifacts and decorative motifs on houses, the designers mostly unknowing of their original meanings; for example, in the art, curiosities and Victorian houses of Haight Ashbury, San Francisco.

Symbols of Mary: A Jar

In all four books of the New Testament (Matthew, Mark, Luke and John) a woman anoints Jesus with ointment of pure spikenard from an alabaster container. In Biblical lore Mary Magdalene anoints Jesus in an emotionally charged scene. The famous pint jar of ‘nard’ (or spikenard) was one of the most expensive luxury items of its day, suggesting that Mary may have been more affluent and more important than written legend would suggest. In the Book of John, Judas Iscariot complains of the waste of so much money. And understandably so; the ointment remains too expensive for anybody but the very wealthy, even today.

Legend recounts that the jar of ointment was given to Mary the Virgin by a visiting king at the birth of Jesus. At that time the oil was used strictly only by high-ranking royals for marriages, coronations and burials. Mary Magdalene anointed Jesus in an ancient marriage ritual by bathing and oiling her husband’s feet and head with perfume. According to a member of the Catholic ‘Black Nobility’, ‘Mary Magdalene anointed Jesus’ head in a coronation ceremony of a king, which only a priestess and imperial royal can do. She benedicted him.’

Of all her symbols, Mary Magdalene’s jar identifies her not only in the Bible, but is syncretistic with any depiction of a woman with a jar. In Dante Gabriel Rossetti’s 1864 watercolour painting, How Sir Galahad, Sir Bors and Sir Percival were fed with the Sanct Grael, which inspired my original research, Percival is bowing and receiving a chalice from a woman holding what looks like a small perfume container in her left hand. When I showed photographs of Rossetti’s painting to Catholic friends, their question was, ‘What is Mary Magdalene doing in an Arthurian painting?’

According to Sarah Borel-Jacquet, Grandmaster of the Order of St John (an Essene dynastic order based in Paris, France, that claims to have only members and initiates who are blood descendants of Jesus and Mary Magdalene or their relatives), ‘the Arthurian legends are an allegory of the real story of the Sangraal (Jesus and Mary Magdalene).’

From my own research into the histories of the symbols of the people in the Bible, a few things have become apparent: in particular, that only ancient orthodox religions and private orders or secret societies have any inkling of anything outside the box of the genetically-modified frozen cookie dough the general public are pacified on. The old orders know different versions of history, because these are handed down and preserved over centuries and millennia in private libraries. Their initiates spend years and decades learning to understand different kinds of languages, such as allegorical symbolism in prose and visual design. Once it is calibrated into the mind’s collection of visual words, the symbol of Mary Magdalene’s jar starts to appear everywhere. Sometimes Mary’s jar is disguised as a knob on the back of a chair, or a series of capped urns along a park walkway, or in details on a Victorian mansion. The most symbolically charged depictions are Mary with the jar’s lid open (symbolic of Pandora’s Box, but in reverse), such as in sixteenth-century works by Lucas van Leyden, Quinten Massys or Bernardino Luini. In the orthodox Catholic and Masonic versions Mary’s secrets can save the world.

Symbols of Mary: Pearls

Pearls represent the tears of Mary Magdalene: tears of happiness at being saved by Christ’s love, tears of repentance for her sins, and sadness from the tragic loss of her family. The pearl is also a gemstone of the goddess Venus and the month of July – Mary Magdalene’s feast day is celebrated on 22 July. Mary Magdalene, in orthodox Catholic tradition, is syncretistic with Venus, who was, in real life, a deified Biblical-flood-era matriarch of royal imperial families. The tradition went that only blood-ranked nobles were allowed to wear pearls up until about a century or so ago. Traces of this tradition can still be seen in the custom of debutantes receiving pearl jewellery from a relative for their ‘coming out’ into society.

The pearl also represents the moon, which controls the tides of the oceans, relating to Venus, born on the ocean during the Biblical flood, and a priestess of women. The moon can synchronise a group of women’s menstruation, if living away from electric light. It is said that Mary Magdalene served as a priestess of women at the temple of Artemis at Ephesus, cloistered with women for much of her time there and at home. Pope Gregory deemed Mary Magdalene a prostitute in the ninth century, due to the temple practices of sacred prostitution. In Mary’s time sacred prostitution was respectable and noble. It occurred only one day in a year and only high-born noble women were allowed to participate. The custom dates back to the Biblical flood. As there were very few women survivors, they had to take multiple husbands to regrow the population in order that it could sustain itself. Multiple husbands for a woman is still highly respectable in Tibetan and remote Chinese families. For instance, in 1992, while riding a motorbike around North India with my first husband, I met a Tibetan woman with seven husbands in McLeod Ganj (or Little Lhasa), a hamlet of Tibetan refugees in the foothills of the Himalayas. According to the local Tibetan townsfolk, multiple husbands for a wife is a very respectable tradition.

Venus, born during the Biblical flood, had seven lovers. In modern symbology this custom is referred to in an episode of Star Trek: women of the survivors of a destroyed planet each take seven husbands for their race to have enough DNA variations to survive. Before the World Wide Web, researchers could not publish this information as actual history, for fear of lynch mobs. Instead, they published it in allegory, as science fiction and mythical fantasy, the truth only discussed behind windowless walls of secret societies.

As a royal and religious matriarch, not sacred prostitute, Mary Magdalene is considered a role model for women in orthodox cultures from ancient times to the present. The pearl is an analogy of Mary Magdalene’s life. What we have been told is only a tiny bit of misunderstood grit in an epic adventure and tragic Holy royal romance – one fuzzy pixel of a whole life’s photograph album.

Symbols of Mary: The Egg

Just where Easter eggs came from and why they were red is an interesting story, with some important clues as to who Mary Magdalene and Jesus really were. We have established that Mary Magdalene was very wealthy and not a prostitute (as we know it), and that she was of royal blood. However, there are many different ranks of nobility. So, how royal was Mary Magdalene?

The orthodox Catholic story of Mary Magdalene and the egg follows Jesus’ crucifixion and resurrection. Mary Magdalene goes to Rome and gatecrashes a dinner party of Roman Emperor Tiberius to protest Jesus’ presumed death and the treatment of people in Jerusalem. Mary brings an ordinary egg as a gift and uses it to describe the great stone door rolling open while she explains to Tiberius, ‘he has risen.’ Tiberius retorts that ‘Jesus could no more have risen than you can make that egg in your hand turn red.’ Mary holds up the egg to Tiberius and his dinner guests and again proclaims, ‘he has risen.’ At that same moment the egg turns blood red before an astonished Tiberius and his sardonically bemused dinner guests. This story is the basis for a Catholic religious festival every year at Easter, called ‘He has risen’ or Pascha. The red eggs were originally dyed with herbs and vegetables, such as beetroot. It is only in recent centuries that Easter eggs are rainbow colours and made of chocolate.

The story of Mary Magdalene, Tiberius and the egg is very strange and not only because the egg turned red (for the tale is a symbolic variation of a common dream women have when they become pregnant), but also because Mary Magdalene was able to gatecrash a Roman emperor’s dinner party. Surely this woman could not have been a Palestinian prostitute, and certainly not a Jew. To be able to get that close to the emperor of Rome, Mary Magdalene would have had to have been born to an imperial Roman family and her rank acknowledged, not only by Tiberius, but by all his court and imperial guards. She would certainly not have been a poor Jewish woman, no matter how beautiful. A commoner can never marry into royalty and be thought of by royals as a royal – they can only be born with royal blood. It is the way the tradition has been since before the Biblical era. To that end, two hundred years ago Kate Middleton and Prince William’s marriage would have caused major civil unrest and international political scandal. In this context, Mary Magdalene, if a Jewish lady of the night, would have been put to death before she reached three hundred feet of Tiberius or his dinner guests. But she was not, so this puts Mary Magdalene in a completely different social set than Hollywood movies depict. The legend of Mary Magdalene and the egg tell us that Jesus and Mary were not poor and not Jewish.

According to Professor Dale Martin, in his lectures on New Testament history and literature at Yale University, ‘... nowhere in the Bible does it say that Jesus was Jewish.’ The Bible states only that Jesus was of the house of Melchizedek, who was a Canaanite imperial priest king, not Jewish. Melchizedek was of the original kings of Salem, the original name for Jerusalem.

Imperial families traditionally belong to all faiths, in order to keep the peace between them.

"For unto us a child is born, to us a son is given; and the government shall be upon his shoulder, and his name shall be called Wonderful Counsellor, Mighty God, Everlasting Father, Prince of Peace." (Isaiah 9:6)

These are normal day-job ceremonial titles for imperial monarchs. An imperial monarchy represents all the many different nations, cultures and creeds of the world. It also represents the ethereal, because it is the head of the Church – a one-world imperial monarchy to maintain peace and fair trade and to rally help in times of need. Due to mistranslations of language context, from lack of knowledge about royal intentions and traditions, we have forgotten all this.

Symbols of Mary: The Rose

"The Bride: I am the Rose of Sharon, and the Lily of the valleys.
Solomon: As the lily among thorns, so is my love among the daughters.
The Bride: As the apple tree among the trees of the wood, so is my beloved among the sons. I sat down under his shadow with great delight, and his fruit was sweet to my taste. He brought me to the banqueting house, and his banner over me was love. Stay me with flagons, comfort me with apples: for I am sick of love. His left hand is under my head, and his right hand doth embrace me. I charge you, O ye daughters of Jerusalem, by the roes, and by the hinds of the field, that ye stir not up, nor awake my love, till he please."
(Song of Solomon 2, King James Bible)

A member of the rose family is the apple, the forbidden fruit of the Bible. As allegory, the apple is fully loaded with stories and has many meanings, the most ancient of which are related to secrets, as the apple is an allegory for secrets of the Holy Grail.

The Latin phrase ‘sub rosa’ (‘under the rose’) in King Henry VIII’s time meant that something was secret. Some rooms where important secret meetings of state have been held for centuries often have ceilings decorated with roses. In the twenty-first century the phrase sub rosa is a commonly used term for covert military operations.

The so-called ‘rose windows’ of churches and cathedrals, do not look like roses. They are, in fact, chrysanthemums, a very long story that has been a secret for centuries, ‘under the rose’. On old confessionals are carved five-petalled roses to assure parishioners, who couldn’t read, that anything said in the confessional would be held in confidence.

Mary Magdalene’s story, since the Reformation, has been a secret and only recently started to come into world view after the fictional movies, The Da Vinci Code and Bloodline. Whenever we see the rose in older styles, pre-mid-twentieth century architecture and symbolic art, we hear Mary Magdalene mystically whispering her story to us.

Symbols of Mary: The Pentagram

Venus is the morning and evening star, and is sometimes known as the Jewel of the Sky; the five-pointed star of the planet Venus, not to be confused with the Wiccan pentacle, the official planet of the Roman goddess, Venus. Venus is veiled by many goddesses: in Babylon it was known as Ishtar; Palestine: Ashtart; Greece: Aphrodite; Aztec: Tlahuizcalpantecuhtli; and Norse: Sif.

The pentacle or pentagram gets its name from its five points, penta is five in Greek. The Venus pentagram symbol is derived from the way the planet moves, orbiting the Sun at a different speed to the Earth. When we connect the points where Venus comes closest to the Earth, they form the shape of a pentagram, where Venus ‘kisses’ the Earth five times. But, hang on a starcrossed minute! How did people 5,000 years ago know about Venus’s unusual orbit? Schoolbooks say we discovered that the Earth was round and planets had orbits only a few hundred years ago. These sort of quirky geek observances and questions alert us to the Matrix; something not right in institutional and commercial education and media.

Five is a commonly used important symbolic number in Masonic traditions, both ancient and modern. Mary Magdalene, in Masonic tradition, is descended from (and in orthodox Catholic traditions syncretistic with) the goddess Venus. In Roman and other ancient traditions, real royals were direct blood descendants and reincarnated women who were syncretistic with the goddess Venus.

According to ancient and present-day traditions of imperial royalty, Mary Magdalene, as well as her family, are of equal social status with Roman imperial families of her time. Five is also how many children Mary Magdalene had with her brother-husband Jesus: two boys and three girls (that is, according to an allegorical modern poem, Lebor Clann Glas, by Frank O’Collins). In an email exchange with the author in 2012, when I asked him what his inspiration was, he replied:

"Across each great continent and land mass of this precious planet, the greatest stories, the most extraordinary and gripping tales, have been sanitised and removed from our consciousness as global systems of cultural control have been introduced: the great leaders of the American nations Dreamtime custodians of the saltwater people of Australia and the Pacific that until the last two hundred years still honoured the Mesolithic skills of the Neanderthal in telepathy and true astral travel; the long-forgotten African kingdoms. Lebor Clann Glas is but one of a series of epic writings that are progressively being completed ... Lebor Clann Glas as an epic poem, and therefore fiction based on an accurate timeline of events, provides an alternate clarity to otherwise ‘sanitised’ and ‘orthodox’ views which have never provided either the real motive, nor realistic consequence of events."

In Frank O’Collins’ Lebor Clann Glas his version of Jesus is Irish, and Frank, to my knowledge, is not a standup comic.

Symbols of Mary: The Skull

In France there is an Essene Masonic secret society called the Order of Saint John, whose members claim to be Desposyni, a branch of descendants of Jesus and Mary Magdalene, and who have an intriguing mythology. They believe that the skull represents John the Baptist, the first husband of Mary Magdalene. In particular and their battles for the fabled knowledge of immortality; the their legend purports that John the Apostle was born to John the Baptist and Mary Magdalene. The legend says that after John the Baptist was executed by beheading, Jesus married his sister, Mary Magdalene, and adopted her son John. This would have been perfectly respectable in Mary Magdalene’s time.

Another interpretation of the skull, from my own research, is that it is the skull of Sarah Damaris, daughter of Mary Magdalene and Jesus. A well-known legend is that Sarah was born in Egypt and brought to live in France as a twelve-year-old girl. In the Bible, as an adult in her early twenties, a woman named Damaris was present with Dionysus the Areopagite when apostle Paul caused a riot. Paul, also know as Saul, who had never met Jesus, but wanted to ‘be like Jesus’, tried preaching his own version of Christianity in Ephesus. Paul’s preachings upset the local matriarch goddess Artemis, which prompted a riot, as chronicled in the Book of Acts, chapters 19 to 41.

Damaris is mentioned in the New Testament in Acts 17:34, purportedly as having converted to Christianity from Paul’s teachings, along with Dionysius the Areopagite. Most mainstream scholars write on the internet that Damaris and Dionysius were married, but in the Old Master artist Raphael’s preparatory sketch for Paul at Ephesus, Damaris and Dionysius are depicted as twins, brother and sister.

The rest of the orthodox legend goes that Damaris was beheaded at around the age of twenty-two in Corinth, Greece, due to political ramifications from the riot at Ephesus and Paul’s teachings. Damaris is also known as Phoebe in Romans in a letter by Paul in the Bible:

"I commend to you our sister Phoebe, a deacon of the church in Cenchreae. I ask you to receive her in the Lord in a way worthy of his people and to give her any help she may need from you, for' she has been the benefactor of many people, including me. (Romans 16:1-2)

Cenchreae is only four and a half miles from Corinth, where Damaris was beheaded. Further, in the Book of Revelations, John the Apostle wrote about the righteous being beheaded:

"I also saw the people who had been beheaded because of their testimony about Jesus and because of God’s word, who had not worshipped the beast or his image, and who had not accepted the mark on their foreheads or their hands."
(Revelations 20:4)

The Bible is several books in one, a code; but not just one code, or one language as we know it. If we place the ‘beast’ in John’s time, who was it, historically? Was the beast a public political opponent, or somebody closer and more established? John is writing in code, so it could logically be somebody very close, within their own circle. Could it be Paul, Saul of Tarsus?

Conclusions

One could assume I am saying in this article that the relics of Mary Magdalene and/or Jesus Christ are in San Francisco. Yet, if I were to theorise from these symbols, coded art and artifacts about what I have observed in San Francisco, it is the relics of Sarah Damaris housed in the Paris of the Pacifi c, in the new Arcadia. The YouTubers digging around abandoned caves in the middle of nowhere have not done enough research. They have not taken into account that the characters of the Bible discussed here were imperial royals who were far too important to their descendants; individuals who rule multiple nations, then and now, for such imperial relics to ever be left unattended, nor for their whereabouts to be made known to the general public throughout the past two thousand years of war all over the world. Maybe now is the time for their secrets to be allowed to come to light, because the internet makes everything so public, yet so drowned out in the information stream, that the really important things go unnoticed. Hidden in plain sight, as their story has always been.

By D. A. Hodgson in "The Heretic Magazine", issue 11, 2016, USA, excerpts pp. 29-47. Adapted and illustrated to be posted by Leopoldo Costa.





Опитвам се да намеря материалите за анкх,рибарската кука и Магдала,но нещо не ги намирам,за това ако се повтарят нещата казани сега,тук,с нещата от някоя по-предна страница,то това е причината




МАГ - ДАЛА
https://en.wikipedia.org/wiki/Magdala


מגדלא תצלום אויר.JPG

Магдала (на арамейски: מגדלא, Магдала, което означава „кула“; на иврит: מגדל, Migdal; на арабски: المجدل, al-Majdal) е бил древен град на брега на Галилейското море, на 4 мили (4,8 км) северно от Тиверия. Във Вавилонския Талмуд е известен като Магдала Нунайя (на арамейски: מגדלא נוניה, което означава „Кулата на рибите“) и за която някои исторически географи смятат, че може да се позовава на Тарихея, буквално мястото на преработка на риба. Смята се, че е родното място на Мария Магдалина. До арабско-израелската война през 1948 г. малко палестинско арабско село Ал-Магдал е стояло на мястото на древна Магдала, докато в днешно време съвременната израелска община Мигдал се простира в района.


Археологическите разкопки от името на Израелския орган за антики (IAA), проведени през 2006 г., установяват, че селището е започнало през елинистическия период (между 2 и 1 век пр.н.е.) и е приключило през късния римски период (3 век сл. Н. Е.) [1] По-късните разкопки през 2009–2013 г. донесоха може би най-важното откритие на обекта: древна синагога, наречена „Синагога Мигдал“. Това е най-старата синагога, открита в Галилея, и една от единствените синагоги от този период, открити в цялата страна, към момента на разкопките. Намериха и камъка Магдала, върху който е изсечен символ на менора със седем разклонения. Това е най-ранната менора от този период, която е открита извън Йерусалим. [2]


Колапсен слой от периода на Втория храм подкрепи разказа, представен от Йосиф Флавий относно римското унищожение на Магдала по време на Големия бунт. [1] Разкопките показват, че след разрушаването, през византийския и ранния ислямски период, градът се е преместил леко на север. [1]



Magdala Synagogue (Illustration) - Ancient History Encyclopedia  The Fishy Secret to Ancient Magdala's Economic Growth - Biblical  Archaeology Society




Руините на Магдала-та




The Fishing Tower
https://blog.israelbiblicalstudies.com/holy-land-studies/1312-2/


The Fishing Tower




Магдала няма установката на типичния СТАР ФОРТ ,но е напълно възможно конструкцията характерна за стар форт,да е разрушена и напълно заличена,и единствено разкопки биха потвърдили това..



Извинявам,се,че не превеждам статиите,мисля,че всеки може да го направи сам с помощта на преводача,може би на по-късен етап,ако редактирам темата,а не я изтиря накрая,ще редактирам всичко..Може би..




« Последна редакция: Януари 02, 2021, 04:08:46 pm от Psyhea »

Psyhea

  • High Priority Members
  • Newbie
  • ***
  • Karma: +0/-0
    • Профил
Goddess and the Secret Power of the Serpent and the Tree of Life


https://www.joannakujawa.com/goddess-and-the-secret-power-of-the-serpent-and-the-tree-of-life/


Isis, Mary Magdalene and the Dark Madonnas and the archetype of the Other Goddess


https://www.joannakujawa.com/isis-mary-magdalene-dark-madonnas-as-the-archetypes-of-the-other-goddess/


and ‘Inanna, Ishtar, Mary Magdalene – Recovering the lineage of the Lost Goddess


https://www.joannakujawa.com/inanna-ishtar-isis-mary-magdalene-recovering-the-lineage-of-the-lost-goddess-and-other-stolen-stories/




The Courtship of Inanna and Dumuzi (мисля,че от думузи идват думите дом и дама,но може и да греша,не съм изследвала въпроса)
http://jewishchristianlit.com/Texts/ANEmrg/Inanna&Dumuzi.html




Тези материали изскочиха при сърфиране на връзка между символа АНКХ и Магдалената


Няма да ровя повече за директна вързка между Магдалена и АНКХ,минавам на египетските богини


Ищар


 Symbols in Ancient Egypt – Brewminate




Анкх


Die ägyptische Ankh oder Schlüssel des Lebens | Etsy       






Ankh (key of eternal life) and arrow, relief frieze, Temple of Horus, Edfu,  Egypt




The ankh or key of life is an ancient Egyptian hieroglyphic symbol that was most commonly used in writing and in Egyptian art to represent the word for "life" and, by extension, as a symbol of life itself.
The ankh has a cross shape but with a teardrop-shaped loop in place of an upper bar. The origins of the symbol are not known, although many hypotheses have been proposed. It was used in writing as a triliteral sign, representing a sequence of three consonants, Ꜥ-n-ḫ. This sequence was found in several Egyptian words, including the words meaning "mirror", "floral bouquet", and "life". In art the symbol often appeared as a physical object representing either life or substances such as air or water that are related to it. It was especially commonly held in the hands of ancient Egyptian deities, or being given by them to the pharaoh, to represent their power to sustain life and to revive human souls in the afterlife.
The ankh was one of the most common decorative motifs in ancient Egypt and was also used decoratively by neighbouring cultures. Coptic Christians adapted it into the crux ansata, a shape with a circular rather than oval loop, and used it as a variant of the Christian cross. The ankh came into widespread use in Western culture in the 1960s, and it is now used as a symbol of African cultural identity, Neopagan belief systems, and the goth subculture
https://en.wikipedia.org/wiki/Ankh#:~:text=The%20ankh%20or%20key%20of,place%20of%20an%20upper%20bar.




АНКХ и ЕНКИ си приличат много като думи и мисля,че правилното произношение е аенкх


Да видим етимологията на ЕНГЛАНД
The name "England" is derived from the Old English name Englaland, which means "land of the Angles". The Angles were one of the Germanic tribes that settled in Great Britain during the Early Middle Ages.




Земя на ЪГЛИ


In Euclidean geometry, an angle is the figure formed by two rays, called the sides of the angle, sharing a common endpoint, called the vertex of the angle. Angles formed by two rays lie in the plane that contains the rays. Angles are also formed by the intersection of two planes. These are called dihedral angles.


Всичко което виждаме от архитектурата на Новия Свят ,в който виждаме неизменното присъствие на Англия,са едни ъгли,ъгли и пак ъгли.
Справка,темата за Тартария и нейната архитектура




Чували ли сте израза,че ДЯВОЛЪТ Е В ДЕТАЙЛИТЕ ?

Виждате ли,че цялата архитектура на Тартарианци се отличава с детайли,детайли и пак детайли
Дори гравюрите в камините им имат своята технологична функция!
ДЕТАЙЛИ!


Tartarian Architecture | Cultural architecture, Futuristic city, Work in  japan

HISTORY | Consider Everything... Believe Nothing | Page 3  HISTORY | Consider Everything... Believe Nothing | Page 3     




И ето какво строим днес...Дяволът/Детайлите, са напълно премахнати
Грозни ръбати сгради,без никаква красота и изящество с минимална полезност на пространствата

Gallery of Best Cities for Design and Modern Architecture - 2   MONACELLI PR - OpenTrolley Bookstore SingaporeTop 10 Cities to Retire in Asia | Retire in Asia   HD wallpaper: pink concrete house near plants, vernazza, italy, building,  clock tower | Wallpaper Flare
« Последна редакция: Януари 02, 2021, 04:37:46 pm от Psyhea »

Psyhea

  • High Priority Members
  • Newbie
  • ***
  • Karma: +0/-0
    • Профил
Упсс,докато търсех дивотията за АНКХ в ролята му на обикновена рибарска кука с която в Магдала ловяли риба,попаднах на нещо друго


Същото колело виждаме и в Магала


An early circular ichthys symbol, created by combining the Greek letters ΙΧΘΥΣ, Ephesus.

The Invention of Christianity | Cuthulan's Blog


The first appearances of the ichthys symbol in Christian art and literature date to the 2nd century AD. The symbol's use among Christians had become popular by the late 2nd century, and its use spread widely in the 3rd and 4th centuries.[3] In the early Church, the ichthys symbol held "the most sacred significance", and Christians used it to recognize churches and other believers through this symbol because they were persecuted by the Roman Empire.[4] The ichthys symbol is also a reference to "the Holy Eucharist, with which the miracle of the multiplication of the loaves and fishes had such intimate connection both in point of time and significance."[5] While many Christians hang a cross necklace or rosary inside their vehicles, "the fish sticker on the car is a more conscious symbol of a witnessing Christian—significantly, unlike the former, it is on the outside of the car for everyone to see."[6]






ἸΧΘΥΣ (ichthys), or also ἸΧΘΥϹ with a lunate sigma, is an backronym or acrostic[7] for "ησοῦς Χριστὸς Θεοῦ Υἱὸς Σωτήρ", Iēsous Christos, Theou Yios, Sōtēr; contemporary Koine, which translates into English as 'Jesus Christ, Son of God, Savior'.Iota (i), Iēsous (Ἰησοῦς), "Jesus"
  • Chi (ch), Christos (Χριστός), "anointed"
  • Theta (th), Theou (Θεοῦ), "God's", the genitive singular of Θεóς, Theos, "God"
  • Upsilon (y or u), (h)yios[8] (Yἱός), "Son"
  • Sigma (s), sōtēr (Σωτήρ), "Savior"

https://en.wikipedia.org/wiki/Ichthys


Не знам дали помните,че се бях заиграла с разкодирането на думата ХРИСТОС идваща от ХРИСО - злато и значението на всяка буква,ще поровя за да го приложа тук






Същия разграфен кръг и в руините на Магдала


Magdala, Hometown of Mary Magdalene | Danny The Digger

Psyhea

  • High Priority Members
  • Newbie
  • ***
  • Karma: +0/-0
    • Профил
Ще оставя анкх и рибарската кука,защото не си намирам старите записки,не намирам никакво инфо по темата,сякаш съм сънувала,че съм чела и писала за това:):):)




Но,до тук изводите от темата са ,че червенокосите хора са са преки наследници на Исус и Магдалена,накрая ще излезне и,че са един и същи човек и снощи четох за тезата,че гущерите приемали какъвто пол е необходимо,могат да бъдат и мъж и жена,докато змийте не! и ,че важна част от културата им са били тези водни стар форт съоръжения от които най-вероятно тръгват думи и понятия като магнетизъм,магия,маг
Може би това са били хора способни да създават енергия и да я управляват.Не зная.Така мисля,предполагам на базата на всичко изписано и изровено до сега






Има и нещо за четворното проявление на Исус и мисля,че в българския фолклор е ясно отразено,защото




Цитат
Приложна змейология

доц. Вихра Баева



Ще поговорим за страховити митични персонажи. Змеят е един от ключовите в нашия фолклор, наследник на древни божества, могъщ и опасен противник, същевременно почитан и като владетел на природните стихии, стопанин на планини, извори и пещери, покровител на селища и родове. Змеицата и ламята (халата) заемат по-скромно място във фолклорния свят на българите, смятат се главно за вредители и врагове, но образите им също имат богата символика. И четирите свръхестествени създания са свързани помежду си и образите им възлизат към древния архетип на митичния дракон...

Драконът е един от най-интересните и енигматични образи в световната култура. Той вълнува човечеството от дълбока древност чак до наши дни. Названието му идва от гръцкото δράκων, което означава още „голяма змия" или „водна змия". Обрисуван като огромно, змиевидно, огнедишащо и (понякога) крилато създание, драконът намира място в митологиите на древните народи: египтяни, индийци, шумери, ацтеки, австралийци, китайци, японци, юдеи, скандинавци, гърци, славяни и др.


ВЕЗДЕСЪЩИЯТ ДРАКОН

Популярен е митът за гигантска змия или дракон, победен от бог или герой: с езика на символите този мит разказва за възникването на подредения човешки свят – космоса, от първичната стихия – хаоса. Във фолклора на много народи образът на чудовището присъства в приказки, легенди, песни и изображения. В християнството митичният дракон се отъждествява със сатаната. Житията на редица светци включват победа над дракон или змей. Най-известен сред тях е св. Георги, но змееборци са още св. Теодор Тирон, св. Марина, св. Михаил Воин - българин от Потука, св. Йоаким Осоговски, както и предводителят на ангелските сили - св. архангел Михаил.

До най-ново време образът на дракона получава разнообразни интерпретации в изобразителното изкуство, литературата, сценичните изкуства, музиката, киното, особено в сферата на фантастиката. Емблематични за съвременната масова култура са образите на змиеподобни чудовища в романите на Дж. К. Роулинг („Хари Потър") и Дж. Р. Толкин („Хобитът") и едноименните филми.

Из виртуалното пространство разпалено се обсъжда съществувал ли е драконът и как е възникнал неговият образ. Изказват се разнообразни, често и причудливи хипотези: че драконите са изчезващите динозаври, с които първите хора са имали преки контакти; че са редки видове гигантски змии, гущери, крокодили или прилепи; че това е човекоподобна раса (влечугоподобни хуманоиди, рептили), обитаваща земята паралелно с хората, и още, и още...

В нашия фолклор универсалният образ на дракона има няколко проявления: змеят, змеицата, ламята и халата. Всички те имат връзка и със змията, която в традиционната култура е митично същество с богата символика. Тези персонажи са сродни, понякога и взаимозаменяеми във фолклорните текстове, но същевременно всеки от тях си има своите особености и прояви.


МНОГОЛИКИЯТ ЗМЕЙ

Названието „змей" (с варианти „змий" или „змай") се среща и в другите славянски езици и очевидно произлиза от „змия". Използват се и производни като „змиур", „змейно", „змейче", собственото име Змейко, както и турцизмите „еврям", „аждер", „аждарха". В Странджанско пък го наричат и стопанин (сайбия) или юнак, защото се вярва, че по време на война участва в сраженията.

Змеят е един от най-широко разпространените митични персонажи и присъства в почти всички жанрове на нашия фолклор. Изобилстват и разказите на хора, които твърдят, че са виждали или срещали отблизо змей, познават жени, любени от змей, или са слушали подобни истории от своите баби, дядовци, родители, съселяни. Подобни разкази се записват от фолклористите чак до наши дни – факт, който свидетелства за важното място и невероятната жизненост на този митичен персонаж в българската картина на света. Интересно е да се отбележи, че има и две села, чиито имена са свързани с митичната фигура на змея – Змейово (Старозагорско) и Змеево (Балчишко). Има и село с името Змейца или Змеица, което се намира в района на Доспат и край него са открити останки от тракийско светилище.

За разлика от своите събратя в европейския фолклор българският змей не е отрицателен, а по-скоро двойствен по природа, като преобладават положителните му страни. Понякога той е похитител на девойките и противник на юнаците, но също побратим и помощник, добър съпруг, пазител и покровител на селища, дарител на плодородие, силен воин.

Външността му е многолика. В класическата си форма съчетава елементи на змия, риба, птица и човек: изглежда като огромна змия, покрита с рибешки люспи; може да има четири крака като на гущер и птичи криле, няколко глави, едно око на челото, човешко лице. Може да приема облика на различни животни: змия, риба, костенурка, петел, орел, овен. Популярен е и образът наполовина човек – наполовина змия: по-често горната половина е човешка, но се среща и обратният случай: змийска глава върху човешко тяло.

КРИЛЕ ПОД МИШНИЦИТЕ

В много разкази обаче змеят изглежда съвсем като човек: понякога старец, но по-често млад, красив и силен мъж, с руси къдрави коси и криле под мишниците. Други негови въплъщения са различни предмети с особена символика: колан (често сребърен), гердан, пауново перо, китка. Като цяло обликът на змея е неуловим и изменчив: „Змеевето са правят на всичко. Каквото иска, това станува змеят" – казват в с. Пирин (брой 2/2014 на Списание.
Змеят има огнена природа: понякога се вижда като светкавица, огнена стрела или светещо кълбо, оттам и названието му Змей Огнян. Повтарящ се образ е огненото кросно (късо и дебело обло дърво, част от тъкачния стан) – по този начин змеят се описва в множество „свидетелства на очевидци" от различни краища на страната. Образът му се родее и със слънцето: той излъчва ярка светлина, а в мъгливо време или по тъмно стаята на змейновото либе необяснимо се осветява. Историята за ненагледна хубавица, вдигната в небесата от празничното хоро, се свързва както със змея, така и със слънцето, а някои събеседници дори буквално заявяват, че „змеят, това е слънце".
Митичното същество има отношение към различни атмосферни явления: неговото присъствие се разпознава при бури, гръмотевици и силен дъжд. В разкази от с. Пирин гръмотевиците се обясняват с това, че змеят „търкаля бурета по небето" или пък се смятат за гласовете на змейовете (според това дали гласът е по-дебел или тънък, хората могат да разпознаят кой точно змей се обажда). Змеят стопанин пази земите на селото си от други змейове и воюва с ламите и халите, които носят градушка или искат да откраднат реколтата.

В някои райони пък той се нарича облак и хората вярват, че се явява на небето като бял облак, който иде от планината. Владее и стихията на водите: често обитава езера, кладенци, извори. Свързва се и с големи дървета (дъбове, ясени, тополи): понякога живее или каца на тях, или пък сам се превръща в дърво.

Други традиционни жилища на змея са високите планински върхове и горите, затова е известен и под името Змей Горянин. Наред с това обаче той е създание от дълбините, владетел на земните недра и скътаните в тях богатства, пазител и дарител на съкровища и най-вече на злато. На много места у нас съществуват змейови пещери, скали и дупки, за които и до днес се разказват необикновени истории. В миналото някои от тях са били обект на почит сред местните хора, които извършвали там специфични ритуали и принасяли жертви – курбани.

Сюжетът за любовна връзка между змей и жена от човешкия род е широко разпространен в песни, приказки, легенди и лични разкази. Обикновено змеят си избира най-хубавата девойка или невяста в селото или пък змейовата любов се явява следствие от нарушена забрана. Змеят се явява на избраницата си нощно време като красив мъж, невидим за останалите. Залюбената от змей променя видимо външния вид и поведението си: отслабва, погрознява, губи интерес към обичайните женски дейности, страни от хората. Ако е женена, връзката може да продължи с години, понякога да даде и поколение. Ако е мома, змейовото ù либе често я отвлича: грабва я от хорото, от празничните люлки на Великден или Гергьовден, от извор или река, или пък пристига у дома ù със сватове, за да я вземе при себе си.

От брака на змей и жена се раждат деца, които също имат „змейски" качества, например криле под мишниците и чутовна сила. Често змейовата невяста се стреми да се освободи от властта на змея и успява да го стори с хитрост, по съвет на майка си, чрез особени билки или други магически техники. Развръзката обаче може и да е трагична – жената полудява или умира, съсипана от змейовата страст. Друг път обаче змейчовата се оказва щастлива любовница, достойна съпруга и майка на змейовите рожби. Понякога тя дори овладява тайно знание и става веща билкарка, магьосница или пехливанка с необикновена сила. Среща се и образът на юначна мома, която смело се бори с влюбения в нея змей и го побеждава със сила и хитрост.


ТАЙНСТВЕНАТА ЗМЕИЦА

Змеицата е „женски змей", жена от змейовия род. Образът ù също пази следи от древни митологични значения. Според фолклорните представи тя обитава стъблото на световното дърво, докато змеят лежи в корените му. Съществува и вярването за Деница морска змеица, която живее на дъното на морето и е господарка на болестите (Деница или Денница е и народното название на планетата Венера). Какъв е естественият облик на змеицата, е трудно да се каже, но според песните и легендите тя често се явява като мечка или като жена с необикновена хубост и чудна премяна.

Змеицата може да е съпруга на змея, мома или вдовица. Тя има способността да зачева и ражда – обикновено от змея, но понякога и от човек. В брой 3/2014 на Списание 8 ви представихме необикновената история на Валентин Стамов, според която неговият прадядо Добриян бил заченат именно от такава връзка: приказно хубава змеица отвлякла момък в подземното царство, а след време пратеник донесъл в дома му рожбата на тази необикновена любов.

Според някои сведения обаче повечето змеици избягвали да зачеват деца от извънбрачните си контакти. Поведението на змеицата напомня привичките на латинския сукубус – похотлив женски демон, който измъчва нощем мъжете с неутолимата си страст и ги води към гибел. Единственият шанс за спасение на момъка е да узнае разделни билки или тайни магии, които да отблъснат ненаситната змеица.







ЛЮТА ЛАМЯ И ХАЛА БЕЗМЕРНА

Названията „ламя" и „хала" идват от гръцки: „ламя" се извежда от гръцката λάμια – „поглъщаща", а „хала" – от гръцкото χάλαζα, χάλαζι – „градушка". Според гръцката митология някога Ламиа била възлюбена на Зевс. Ревнивата Хера направила така, че Ламиа в момент на лудост убила децата си, била принудена да се укрива в пещера и се превърнала в чудовище, което похищавало чуждите деца. Ламиа наричат и нощни привидения, които пият кръв от юношите. В митологията на народите на Европа ламиата е зъл дух, змей с глава и гръд на красива жена.

В нашия фолклор образите на ламята и халата са близки помежду си и често се препокриват. Видният етнограф Димитър Маринов дава следното колоритно описание: „Ламята или халата е невидимо свръхчовешко същество, което живее в дълбоки пещери или в долния свят, където има несметни богатства от злато, сребро и драгоценни камъни. Според народното вярване ламята е огромен гущер с кучешка глава и широка уста, та може да глътне човек или бивол. Има големи очи, четири крака с остри, дълги и яки нокти и много дълга опашка, която се завива на колело. Има големи криле и тялото ù е покрито с жълти люспи. Когато хвърчи, създава силна вихрушка, която може да изкорени вековни дървета, да отнесе купи със сено, снопи и покриви, а понякога дори хора. Най-големите врагове на ламите са змейовете, които постоянно водят борба с тях, за да запазят нивите и сеитбите от опустошителни дъждове или градушка".

Кучешката глава на чудовището вероятно е причина то да бъде наричано в песните „кучка ламя". Епитетът отпраща също и към подлия му нрав, но според някои изследователи образът на кучката символизира плодородието и се свързва с древната Богиня майка, изобразявана в различни култури като кучка с малки кученца. Друго популярно определение за ламята е „сура". Прилагателното идва от незапомнени времена и изследователите продължават да спорят за точния му произход и значение. То означава „сив" или „белезникав", но още „светъл, блестящ, златист", затова се свързва със символиката на слънцето. Някои лингвисти дори откриват връзка със санскритската дума „суря" със значение „слънце". Показателно е, че този епитет се отнася и към други митични същества от нашия фолклор, каквито са еленът, мечката, птицата, волът. Макар и зла и вредоносна, ламята може да има красива дъщеря или дъщери, които стават невести на добрите юнаци.

Материалът е публикуван в брой 2/2017 на Списание 8


В ума си виждам нещата така


Дракон - с по-изразени хуманоидни  характеристики /мощ,сила,интелект,огън

Криния :: Дракони   02michael_mccoy on Scratch


Змей/ - повече змийски характеристики /сила,мъдрост,хитрост,лукавство,вода



Резултат с изображение за naga human serpent  Резултат с изображение за serpiente del mundo mitologia nordica   

Змеица

Приложна змейология   Ювха  Mermaid Canvas Painting ▷ 4.2$ | Dealsan

Хала -  характеристики на хищен бозайник или птица /груба първична сила,ум, земя,пръст




Резултат с изображение за женскии змей




Мисля,че мелузината русалката и змеицата се припокриват като образи с малки изключения може би,сега ще погледна дали змеиците могат д летят,ако не могат значи са чисто и просто мелузини и както виждаме назад в темата има нещо в ритуалното им съботно къпане,когато опашката им е видима,и къпането трябва да в пълно усамотение


Така или иначе,мисля,че това са четирите архетипа на Исус,манифестирани едновременно


Дракон,Змей,Змеица,Хала 

Psyhea

  • High Priority Members
  • Newbie
  • ***
  • Karma: +0/-0
    • Профил
Близкородствено размножаване

https://bg.wikipedia.org/wiki/%D0%91%D0%BB%D0%B8%D0%B7%D0%BA%D0%BE%D1%80%D0%BE%D0%B4%D1%81%D1%82%D0%B2%D0%B5%D0%BD%D0%BE_%D1%80%D0%B0%D0%B7%D0%BC%D0%BD%D0%BE%D0%B6%D0%B0%D0%B2%D0%B0%D0%BD%D0%B5




Особености на Библейското размножение                                                                                                                                             
В Библията не веднъж се среща  многократно директното споменаване на факта, че един човек е баща мъж.                                                                                                                             
 Ето един пример от първата книга на Стария Завет, все същия Генезис:                                                                                                                                                                                                       
 "От Енох е роден Ирод [Гаидад] Ирад роди Мехиаел [Маалалеила] Мехиаел родил Мафусал; Мафусал роди Ламех." (Битие 4:18)                                                                                                                                                                                         
А ето самото начало на Новия Завет, Евангелието на Матей:                                                                                                                       
". Генеалогия на Исус Христос, Синът на Давид, син на Авраам Авраам роди Исаак, Исаак роди Якова, и Яков роди Юда и братята му;" (Мат 1:. 1-2)                                                                                                                                                                 
 Всички тези раждания на мъже от мъже са изключително объркващи за умове четящи Библията. Преводачите имат своите отговори но те са нито убедителни, нито прозрачни. Спомнете си, обаче, че всички тези "мъже" са потомци на генното инженерство на Naga Adam/ нагата Адам: влечуго от смесен генотип. Влечугите имат уникалното свойство -техния пол варира в зависимост от външните условия, например - температура. В този раздел става съвсем ясно как Авраам можеше да роди Исаак, Исаак - Яков и той - набор от момчета. Просто не едно "но" - влечугите снасят яйца, с изключение на някои изключения под формата на гущер. Интересно е, че Исус не веднъж нарича техните роднини змии и рожби ехиднини:                                                                                                                                                                                                                 
  "Вие Змии поколение ехидни вие, как ще избегнете от осъждане в ада?" (Мат. 23:33)                                                                                                                                                                   
Това е, ако се вслушаме в думите на Исус и ги възприемаме, както е, той открито нарича потомците на Адам, змии и създания на Лилит-Ехидна. Исус е знаел за тяхната генетика, която не е пример за нас.. 



Горното не се връзва с тезата,че Исус е двуполов и пракитчески Изида/Исис е Исус/Йешуа
Но,дава повод за размисъл върху възможността да се променя пола при нужда
И е единственото нещо,което би обяснило,защот образите на Енки и Адам се припокриват по същия начин както тези на Ева и Лилит


Към момента,на такова нещо са способни пернати и люспести,но не и бозайниците.Или поне аз нямам информация




Psyhea

  • High Priority Members
  • Newbie
  • ***
  • Karma: +0/-0
    • Профил
Върти ми се нещо,че ТАВРУС е ТОРУС - ТОРОИД и от там някак свързвам Тартари


Тороида е пълна противопложност на ЪГЪЛ !!!!!




Накрая ще изтрия и двете теми за Тартария и Боговете и ще ги обединя в една обща,ще с еопитам да систематизирам и изчистя цялото инфо и което за превод ще бъде преведено


Че,Англия е земята на ъглите,вече го видяхме.
Тартария е била земя на сферата,овала,от там и БОГатството на дейлите ,които виждаме в архитектурата им


Ъглите ги виждам в ума си като част от мрака,сковаването на кръста/координатната система
Докато сферата е презентира светлината


European opinions of the area were often negative, and reflected the legacy of the Mongol invasions that originated from this region. The term originated in the wake of the widespread devastation spread by the Mongol Empire. The adding of an extra "r" to "Tatar" was suggestive of Tartarus, a Hell-like realm in Greek mythology.[5] In the 18th century, conceptions of Siberia or Tartary and its inhabitants as "barbarous" by Enlightenment-era writers tied into contemporary concepts of civilization, savagery and racism


https://wikidocumentaries-demo.wmflabs.org/Q83971?language=en


Официалната версия е,че са добавили едно Р към ТАТАР - планински вестоносец (какви вести носят по планините?!?) ,по скоро Вести,като вестиготи,но живещи в планинските райони,както са скотите например..Вестоносци..Съвсем изплискват легена,не мога да повярвам какви идиотизми твори официалната "наука" :-X 
За да стане ТАРТАР


Прочее,мислех,че ще намеря някаква препратка с кръг или окръжност,но не намирам
И все пак..


IMG_6003 - Akpraise.com




Виждаме,че именно кръгът е част от символа на Таурус / taurus


Ето как се пише думата Torus,торус,от там и тороид.


Ответы Mail.ru: Как нарисовать тороид в компасе




Аз мисля,че торус и таурус са почти едно и също нещо,като втората дума има едно У в повече и точно то отразява рогата.
Но,нито мога да се аргументирам смислено,нито мога да обясня защо и откъде ми идват такива мисли


Така,че всеки трябва да си прецени дали има нещо вярно в горното..






Тартар (на гръцки: Τάρταρος) в древногръцката митология е един от първите богове и дълбока бездна, появила се от Хаос. Това е най-мрачното място в подземния свят, затвор за победените богове и титани, място за наказаните от боговете. В него е и Тифон и много други, провинили се пред боговете. Пред него пазят сторъките хекатонхейри. По-ниско е дори от царството на мъртвите Аменти.
https://bg.wikipedia.org/wiki/%D0%A2%D0%B0%D1%80%D1%82%D0%B0%D1%80


В дълбоката безда появила се от Хаоса,мога да видя праматерията която се завихря и оформя тороид от мрак,обособяваш пространство времето в което се манифестира светлината.Или създаването на една Вселена.
Тартар е вортекса на Вселената:)

« Последна редакция: Януари 02, 2021, 06:34:57 pm от Psyhea »

Psyhea

  • High Priority Members
  • Newbie
  • ***
  • Karma: +0/-0
    • Профил
The Courtship of Inanna and Dumuzi
Fr = Framer, who tells the story
U = Utu, Sun God, brother of Inanna
 I = Inanna D = Dumuzi, the shepherd
Ni = Ningal, mother of Inanna
Nr = Ninshubur, priest of Uruk Fr


The brother spoke to his younger sister.
The Sun God, Utu, spoke to Inanna, saying:
U "Young Lady, the flax in its fullness is lovely. Inanna, the grain is glistening in the furrow. I will hoe it for you. I will bring it to you. A piece of linen, big or small, is always needed. Inanna, I will bring it to you." I "Brother, after you've brought me the flax, Who will comb it for me?" U "Sister, I will bring it to you combed." I "Utu, after you've brought it to me combed, Who will spin it for me? U "Inanna I will bring it to you spun." I "Brother, after you've brought the flax to be spun, Who will braid it for me?" U "Sister, I will bring it to you braided." I "Utu, after you've brought it to me braided, Who will weave it for me?" U "Sister, I will bring it to you woven." I "Utu, after you've brought it to me woven, Who will bleach it for me?" U "Inanna, I will bring it to you bleached." I "Brother, after you've brought my bridal sheet to me, Who will go to bed with me? Utu, who will go to bed with me? U "Sister, your bridegroom will go to bed with you. He who was born from a fertile womb, He who was conceived on the sacred marriage throne, Dumuzi, the shepherd! He will go to bed with you." Fr Inanna spoke: I "No, brother The farmer! He is the man of my heart! He gathers the grain into great heaps. He brings the grain regularly into my storehouses." Fr Utu spoke: U "Sister, marry the shepherd. Why are you unwilling?
His cream is good; his milk is good. Whatever he touches shines brightly. Inanna, marry Dumuzi. You who adorn yourself with the agate necklace of fertility, Why are you unwilling? Dumuzi will share his rich cream with you. You who are meant to be the king’s protector, Why are you unwilling?" Fr Inanna spoke: I "The shepherd?I will not marry the shepherd! His clothes are coarse; his wool is rough. I will marry the farmer. The farmer grows flax for my clothes, The farmer grows barley for my table." Fr Dumuzi spoke: D "Why do you speak about the farmer? Why do you speak about him? If he gives you black flour, I will give you black wool. If he gives you white flour, I will give you white wool. If he gives you beer, I will give you sweet milk. If he gives you bread, I will give you honey cheese. I will give the farmer my leftover cream. I will give the farmer my leftover milk. Why do you speak about the farmer? What does he have more than I do?" Fr Inanna spoke: I "Shepherd, without my mother, Ningal, you'd be driven away, without my grandmother, Ningikuga, you'd be driven into the steppe, without my father, Nanna, you'd have no roof, without my brother Utu...." Fr Dumuzi spoke: D "Inanna, do not start a quarrel. My father, Enki, is as good as your father, Nanna. My mother, Sirtur, is as good as your mother, Ningal. My sister, Geshtinanna, is as good as yours. Queen of the palace, let us talk it over." Fr The word they had spoken Was a word of desire. From the starting of the quarrel Came the lovers’ desire. The shepherd went to the royal house with cream. Dumuzi went to the royal house with milk. Before the door, he called out: D "Open the house, My Lady, open the house!"
Inanna ran to Ningal, the mother who bore her. Ningal counseled her daughter, saying: Ni "My child, the young man will be you father. My daughter, the young man will be your mother. He will treat you like a father. He will care for you like a mother. Open the house, My Lady, open the house!" Fr Inanna, at her mothers command, Bathed and anointed herself with scented oil. She covered her body with the royal white robe. She readied her dowry. She arranged her precious lapis beads around her neck. She took her seal in her hand. Dumuzi waited expectantly. Inanna opened the door for him. Inside the house she shone before him. Like the light of the moon. Dumuzi looked at her joyously. He pressed his neck close against hers. He kissed her. Inanna spoke: I "What I tell you Let the singer weave into song. What I tell you, Let it flow from ear to mouth, Let it pass from old to young: My vulva, the horn, The Boat of Heaven, Is full of eagerness like the young moon. My untilled land lies fallow. As for me, Inanna, Who will plow my vulva? Who will plow my high field? Who will plow my wet ground? As for me, the young woman, Who will plow my vulva? Who will station the ox there? Who will plow my vulva? Dumuzi replied: D "Great Lady, the king will plow your vulva? I, Dumuzi the King, will plow your vulva." Inanna: I "Then plow my vulva, man of my heart! Plow my vulva!" Fr At the king's lap stood the rising cedar. Plants grew high by their side. Grains grew high by their side. Gardens flourished luxuriantly
Inanna sang: I "He has sprouted; he has burgeoned; He is lettuce planted by the water. He is the one my womb loves best. My well-stocked garden of the plain, My barley growing high in its furrow, My apple tree which bears fruit up to its crown, He is lettuce planted by the water. My honey-man, my honey-man sweetens me always. My lord, the honey-man of the gods, He is the one my womb loves best. His hand is honey, his foot is honey, He sweetens me always. My eager impetuous caresser of the navel, My caresser of the soft thighs, He is the one my womb loves best. He is lettuce planted by the water." Dumuzi sang: D "O Lady, your breast is your field. Inanna, your breast is your field. Your broad field pours out the plants. Your broad field pours out grain. Water flows from on high for your servant. Bread flows from on high for your servant. Pour it out for me, Inanna. I will drink all you offer." Inanna sang: I "Make your milk sweet and thick, my bridegroom. My shepherd, I will drink your fresh milk. Wild bull Dumuzi, make your milk sweet and thick. I will drink your fresh milk. Let the milk of the goat flow in my sheepfold. Fill my holy churn with honey cheese. Lord Dumuzi, I will drink your fresh milk. My husband, I will guard my sheepfold for you. I will watch over your house of life, the storehouse, The shining quivering place which delights Sumer – The house which decides the fates of the land, The house which gives the breath of life to the people. I, the queen of the palace, will watch over your house." Dumuzi spoke: D "My sister, I would go with you to my garden. Inanna, I would go with you to my garden. I would go with you to my orchard. I would go with you to my apple tree. There I would plant the sweet, honey-covered seed." Inanna spoke: "He brought me into his garden


My brother, Dumuzi, brought me into his garden. I strolled with him among the standing trees, I stood with him among the fallen trees, By the apple tree I knelt as is proper. Before my brother coming in song, Who rose to me out of poplar leaves, Who came to me in the midday heat, Before my lord, Dumuzi, I poured out plants from my womb. I placed plants before him, I poured out plants before him. I placed grain before him, I poured out grain before him, I poured out grain before my womb." Inanna sang: I "Last night as I, the queen, was shining bright, Last night as I, the Queen of Heaven, was shining bright, As I was shining bright and dancing, Singing praises at the coming of the night He met mehe met me! My lord Dumuzi met me. He pushed his hand to my hand. He pressed his neck close against mine. My high priest is ready for the holy loins. My lord Dumuzi is ready for the holy loins. The plants and herbs in his field are ripe. O Dumuzi! Your fullness is my delight!" Fr She called for it, she called for it, she called for the bed! She called for the bed that rejoices the heart. She called for the bed that sweetens the loins. She called for the bed of kingship. She called for the bed of queenship. Inanna called for the bed: I "Let the bed that rejoices the heart be prepared! Let the bed that sweetens the loins be prepared! Let the bed of kingship be prepared! Let the bed of queenship be prepared! Let the royal bed be prepared!" Fr Inanna spread the bridal sheet across the bed. She called to the king: I "The bed is ready!" Fr She called to her bridegroom: I "The bed is waiting!" Fr He put his hand in her hand. He put his hand to her heart. Sweet is the sleep of the hand-to-hand. Sweeter still is the sleep of heart-to-heart. Inanna spoke: I "I bathed for the wild bull,
 I bathed for the shepherd Dumuzi, I perfumed my sides with ointment, I coated my mouth with sweet-smelling amber, I painted my eyes with kohl. He shaped my loins with his fair hands. The shepherd Dumuzi filled my lap with cream and milk, He stroked my pubic hair, He watered my womb. He laid his hands on my holy vulva, He smoothed my black boat with cream, He quickened my narrow boat with milk, He creased me on the bed. Now I will caress my high priest on the bed, I will caress the faithful shepherd Dumuzi, I will caress his loins, the shephership of the land, I will decree a sweet fate for him." Fr The Queen of Heaven, The heroic woman, greater than her mother, Who was presented the me by Enki, Inanna, the First Daughter of the Moon, Decreed the fate of Dumuzi: I "In battle I am you leader, In combat I am you armor-bearer In the assembly I am your advocate, On the campaign I am your inspiration. You, the chosen shepherd of the holy shrine, You, the king, the faithful provider of Uruk, You, the light of An's great shrine, In all ways you are fit: To hold you head high on the lofty dais, To sit on the lapis lazuli throne, To cover you head with the holy crown, To wear long clothes on your body, To bind yourself with the garments of kingship, To carry the mace and sword, To guide straight the long bow and arrow, To fasten the throw-stick and sling at your side, To race on the road with the holy scepter in your hand, And the holy sandals on your feet, To prance on the holy breast like a lapis lazuli calf. You, the sprinter, the chosen shepherd, In all ways you are fit. May your heart enjoy long days. That which An has determined for you may it not be altered. That which Enlil has grantedmay it not be changed. You are the favorite of Ningal. Inanna holds you dear.
Fr Ninshubur, the faithful servant of the holy shrine of Uruk, Led Dumuzi to the sweet thighs of Inanna and spoke: Nr "My queen, here is the choice of your heart, the king, your beloved bridegroom. May he spend long days in the sweetness of your holy loins. Give him a favorable and glorious reign. Grant him the king's throne, firm in its foundations. Grant him the shepherd's staff of judgment. Grant him the enduring crown with the radiant and noble diadem. From where the sun rises to where the sun sets, From north to south, From the Upper Sea to the Lower Sea, From the land of the huluppu-tree to the land of the cedar, Let his shepherd's staff protect all of Sumer and Akkad. As the farmer, let him make the fields fertile, As the shepherd, let him make the sheepfolds multiply, Under his reign let there be vegetation, Under his reign let there be rich grain. In the marshland may the fish and birds chatter, In the canebrake may the young and old reeds grow high, In the steppe may the deer and wild goats multiply, In the orchards may there be honey and wine, In the grasslands may the lettuce and cress grow high, In the palace may there be long life. May there be floodwater in the Tigris and Euphrates, May the plants grow high on their banks and fill the meadows, May the Lady of Vegetation pile the grain in heaps and mounds. O my Queen of Heaven and Earth, Queen of all the universe, May he enjoy long days in the sweetness of your loins." Fr The king went with lifted head to the holy loin. He went with lifted head to the loins of Inanna. He went to the queen with lifted head. He opened wide his arms to the holy priestess of heaven. Inanna spoke: I "My beloved, the delight of my eyes, met me. We rejoiced together. He took his pleasure of me
He brought me into his house. He laid me down on the fragrant honey-bed. My sweet love, lying by my heart, Tongue-playing, one by one, My fair Dumuzi did so fifty times. Now, my sweet love is sated. Now he says: 'Set me free, my sister, set me free. You will be a little daughter to my father. Come, my beloved sister, I would go to the palace. Set me free. Inanna spoke: I "My brother-bearer, your allure was sweet. My blossom-bearer in the apple orchard, My bearer of fruit in the apple orchard, Dumuzi-abzu, your allure was sweet. My fearless one, My holy statue, My statue outfitted with sword and lapis lazuli diadem, How sweet was your allure” See Ezekiel 31. The Assyrians are the "tallest trees in Eden." Source on WWW: http://www.piney.com/BabCourship.html




Текста е с преводача





Ухажването на Инана и Думузи Fr = Framer, който разказва историята U = Utu, Бог на слънцето, брат на Inanna I = Inanna D = Dumuzi, овчарят Ni = Ningal, майка на Inanna Nr = Ninshubur, жрец на Uruk Fr Братът говори с по-малката си сестра. Богът на Слънцето, Уту, говори на Инана, казвайки: U "Млада госпожо, ленът в своята пълнота е прекрасен. Инана, зърното блести в браздата. Ще го окопая за теб. Ще ти го донеса. A парче бельо, голямо или малко, винаги е необходимо. Инанна, ще ти го донеса. " Аз "Братко, след като ми донесеш лена, кой ще ми го среше?" U "Сестро, ще ти го донеса сресано." Аз "Уту, след като ми го донесеш сресан, кой ще ми го преде? U" Инана, ще ти го донеса преде. "Аз" Братко, след като донесе лен да се преде, кой ще заплетете ми го? "U" Сестра, ще ти го донеса сплетено. "I" Utu, след като ми го донесеш сплетено, кой ще ми го тъче? "U" Сестро, ще го донеса на ти изтъкан. "Аз" Уту, след като ми го донесеш изтъкан, кой ще ми го избели? "У" Инана, ще ти го донеса избелен. "Аз" братко, след като ми донесеш булката чаршаф към мен, кой ще си легне с мен? Уту, кой ще си легне с мен? U "Сестро, твоят младоженец ще си легне с теб. Този, който е роден от плодородна утроба, Този, който е заченат на свещения брачен трон, Думузи, овчарят! Той ще си легне с теб." Отец Инана говори: Аз "Не, брат фермере! Той е човекът на сърцето ми! Той събира зърното на големи купища. Той редовно внася зърното в складовете ми." Отец Уту говори: U "Сестро, омъжи се за овчаря. Защо не искаш?
Неговият крем е добър; млякото му е добро. Каквото и да се докосне, блести ярко. Инана, омъжи се за Думузи. Ти, който се украсяваш с агатово колие за плодородие, защо не искаш? Думузи ще сподели богатия си крем с вас. Вие, на когото трябва да бъдете защитник на царя, защо не желаете? "О. Инана проговори: Аз„ Пастирът? Няма да се оженя за овчаря! Дрехите му са груби; вълната му е груба. Ще се оженя за фермера. Фермерът отглежда лен за моите дрехи, Фермерът отглежда ечемик за моята маса. "О. Думузи говори: D" Защо говориш за фермера? Защо говориш за него? Ако той ти даде черно брашно, аз ще ти дам черна вълна. Ако той ви даде бяло брашно, аз ще ви дам бяла вълна. Ако той ти даде бира, аз ще ти дам сладко мляко. Ако той ви даде хляб, аз ще ви дам медено сирене. Ще дам на фермера остатъците от крема си. Ще дам на фермера остатъците от млякото си. Защо говориш за фермера? Какво той има повече от мен? "Отец Инана говори: Аз" Пастир, без майка ми, Нингал, щяхте да бъдете прогонени, без баба ми, Нингикуга, щяхте да бъдете откарани в степта, без баща ми, Нана, нямаше да имаш покрив, без брат ми Уту .... "о. Думузи говори: D" Инана, не започвайте кавга. Баща ми, Енки, е толкова добър, колкото баща ти, Нана. Майка ми, Сиртур, е толкова добра, колкото майка ти, Нингал. Сестра ми, Geshtinanna, е толкова добра, колкото вашата. Кралица на двореца, нека поговорим. "Fr Думата, която бяха изрекли, беше дума на желанието. От началото на кавгата дойде желанието на влюбените. Пастирът отиде в кралската къща със сметана. Думузи отиде до кралска къща с мляко. Пред вратата той извика: D "Отвори къщата, милейди, отвори къщата!"Инана хукна към Нингал, майката, която я роди. Нингал посъветва дъщеря си, като каза: Ни "Моето дете, младият мъж ще ти бъдеш баща. Дъщеря ми, младият мъж ще бъде твоята майка. Той ще се отнася с теб като с баща. Той ще се грижи за теб като майка. Отвори къща, милейди, отвори къщата! " Отец Инана, по заповед на майките си, се изкъпа и се помаза с ароматно масло. Тя покри тялото си с кралската бяла роба. Тя подготви зестрата си. Тя подреди скъпоценните си мъниста от лапис около врата си. Тя взе печат в ръката си. Думузи чакаше с очакване. Инана му отвори вратата. Вътре в къщата тя блестеше пред него. Като светлината на луната. Думузи я погледна радостно. Той притисна врата си към нейния. Той я целуна. Инана проговори: I "Това, което ти казвам, нека певецът вплете в песен. Това, което ти казвам, нека тече от ухо до уста, нека преминава от старо към младо: Моята вулва, рогът, лодката на небето, е пълна от нетърпение като младата луна. Моята осеяна земя лежи на угар. Що се отнася до мен, Инана, кой ще оре моята вулва? Кой ще оре моето високо поле? Кой ще оре моята мокра земя? Що се отнася до мен, младата жена, която ще оре моя вулва? Кой ще постави вола там? Кой ще оре моята вулва? Думузи отговори: D "Велика дама, кралят ще оре вашата вулва? Аз, кралят Думузи, ще ора вулвата ти. "Инана: Аз" Тогава орай моята вулва, човече от сърцето ми! Оре ми вулвата! "Пт В скута на царя стоеше издигащият се кедър. Растенията израснаха високо до тях. Зърната израснаха високо до тях. Градините цъфтяха пищно
Инана пя: I "Той поникна; той се разрази; той е маруля, засадена край водата. Той е този, когото моята утроба обича най-добре. Моята добре заредена градина на равнината, Моят ечемик, който расте високо в браздата си, Моето ябълково дърво който дава плод до короната си, Той е маруля, засадена от водата. Моят меден човек, моят меден човек ме подслажда винаги. Господарю, меденият човек на боговете, Той е този, когото моята утроба обича най-много. ръката е мед, кракът му е мед, Той ме подслажда винаги. Моята нетърпелива стремителна грижа за пъпа, моята грижа за меките бедра, Той е този, когото моята утроба обича най-много. Той е маруля, засадена от водата. " Думузи изпя: D "О, госпожо, твоите гърди са твоето поле. Инана, твоите гърди са твоето поле. Твоето широко поле изсипва растенията. Твоето широко поле изсипва зърно. Вода тече отгоре за твоя слуга. Хляб тече оттатък високо за твоя слуга. Излей ми го, Инана. Ще изпия всичко, което предлагаш. " Инана пя: Аз "Направи млякото ти сладко и дебело, младоженец мой. Пастирю мой, ще пия прясното ти мляко. Диви бик Думузи, направи млякото ти сладко и дебело. в моята овчарница. Напълнете светата ми мляко с медено сирене. Господи Думузи, ще пия прясното ви мляко. Моят съпруг, аз ще пазя кошарата си за вас. Ще пазя вашия дом на живота, склада, блестящото треперещо място, което възхищава Шумер - Къщата, която решава съдбите на земята, Къщата, която дава дъх на живот на хората. Аз, кралицата на двореца, ще пазя къщата ви. " Dumuzi говори: D "Сестра ми, щях да отида с теб в моята градина. Инана, бих отишла с теб в моята градина. Бих отишла с теб в моята овощна градина. Бих отишла с теб до моето ябълково дърво. Там щях засадете сладкото, покрито с мед семе. " Инана говори: „Той ме доведе в градината си


Брат ми, Думузи, ме доведе в градината си. Разхождах се с него сред стоящите дървета, стоях с него сред падналите дървета, До ябълковото дърво коленичих както трябва. Преди брат ми да дойде в песен, Който се издигна при мен от тополови листа, Който дойде при мен в обедната жега, Преди господаря ми, Думузи, излях растения от утробата си. Поставих растения пред него, излях растения преди него. Поставих зърно пред него, излях зърно пред него, излях зърно пред утробата си. "Инана изпя: I" Снощи, когато аз, царицата, блестех ярко, Снощи, както аз, Царицата на небето, бях блестящ ярък, Както сияех ярък и танцуващ, пеейки похвали при настъпването на нощта Той ме срещна ме срещна! Господар Думузи ме срещна. Той бутна ръката ми към ръката ми. Той притисна врата си до моя. Моят първосвещеник е готов за светите слабла. Господар Думузи е готов за светите слабла. Растенията и билките в полето му са узрели. О Думузи! Твоята пълнота е моята наслада! "Fr Тя призова за това, тя призова за това, тя призова за леглото! Тя призова за леглото, което радва сърцето. Тя призова за леглото, което подслажда слабините. Тя призова за леглото на царство. Тя призова за леглото на кралицата. Инана призова за леглото: Аз "Нека леглото, което се радва на сърцето, да бъде приготвено! Нека леглото, което подслажда слабините, да бъде подготвено! Нека леглото на царството бъде подготвено! Нека леглото на кралицата бъде подготвено! Нека кралското легло бъде подготвено! "О. Инана разстила булчинския чаршаф през леглото. Тя извика царя: I„ Леглото е готово! "О. Тя извика своя младоженец: I" Леглото чака! "Fr Той сложи ръка в ръката й. Той сложи ръка към сърцето й. Мила моя любов, легнала до сърцето ми, играеше език, един по един, Моят справедлив Думузи го направи петдесет пъти. Сега моята сладка любов се насити. Сега той казва: „Освободи ме, сестра ми, освободи ме. Ще бъдеш малка дъщеря на баща ми. Ела, любима сестра ми, щях да отида в двореца. Освободи ме. Инана проговори: „Моят брат-носител, твоята привлекателност беше сладка. Моят цветен носител в ябълковата градина, Моят носител на плодове в ябълковата градина, Думузи-абзу, твоята привлекателност беше сладка. Статуята ми, снабдена с меч и диадема от лазурит, колко сладка беше вашата привлекателност

Psyhea

  • High Priority Members
  • Newbie
  • ***
  • Karma: +0/-0
    • Профил
В текста отново виждаме,че майкта на Инана е майка на Енки,който е брат на Инан и я подготвя за брачното и ложе с Домузи,но в последствие,накрая Домузи също нарича Инана - сестро.


Цялото описание е разказ на случката в райската градина,сега ще редактирам и оправя горния текст,но цялата картина ми прилича на подготовка за оплождане и вземане на решение кой точно аспект ще посее семето си в утробата на Инана
Дали извънземното днк или човешкото.И Енки кара Инана да поеме в себе си човешкото семе от неговия човешки еквивалент/образ -Домуз


На няколко места ми се мярка,че Ану е твореца,което значи,че Енки наистина може да е Адам - Домуз
Теориите на индианеца в случая са подвеждащи,но при цялата какфония в креватните им изпълнения на Боговете,наистина си е една огромна обърквация!
И единственото обяснимо нещо е близкородственото размножаване на принципа на двуполовия човек който сам се опложда


Т.е,Мила,четеш ли?
Дракон,Змей,Змеица,Хала
Енки,Адам,Лилит,Ева
Творецът - Синът ,Блудницата - Майката



сещам се за Бастед и Царичина и андрогииния двуполов човек


Ами да!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Енки,молейки Инана/Лилит да приеме семето на Домуз-краля овчар, всъщност я моли да направят това разделяно не половете,защото и двамата са били двуполови,и това го гоовря,през призмата че са двама души. Енки и Лилит
И да сте чували,че Ева е създадена преди Адам?


Мисля,че диалога на Енки и Лилит всъщност е диалога на едно същество със самото себе си.Може би е трябвало земята да се посее само с еднополови хуманоиди,но змията кундалини не стои мирна и подтиква Енки да направи друго и да се раздели ,като от първоначална андроидна форма с изявени мъжки черти,приеме женска форма и износи собствения си плод
И сега..Знаем,че когато женската пчела снесе собствените си неоплодени от чуждо днк яйца,те се излюпват женски.Нали така?
Няма да се връщам на генетиката на анунаки,в началото на темата е описан подробно,особено внимание съм обърнала на котката - (хирбидното змия-куче),което дава топлокръвната котка (легендите,че са създадени за шпионаж..)
Значи ако Енки в качеството си на жена се самооплоди,той ще роди женско същество,което ще е точно негово копие.
И ако после той приеме отново мъжкия си облик,ще имаме две същества с различен пол.И разбира се,че съществото в качеството си на копие на Енки,ще има същите биологични особености.Т.е.двуполово
Но,това е първата Ева,която е преди Лилит,докато Лилит ще дойде женсаката половина на ЕНки.Знам,че е смехотворно както го говоря,но така стоят нещата в митологията.
Но така си обясняваме как и защо Ева е преди Адам
После ако Енки/Лилит спи с Ева (на едно място се казва,че Лилит участва в изнасилването на Ева,мисля на стр.4 или 5 от темата),това може да е довело до раждането Адам,който е представен като Каин в библията, докато Адам си остава Енки,Домузи
Срещала съм теории,че Енки е от сирианска майка,а Енлил е син на орионска принцеса.И,че това е бил решаващ мотив,Енки да не получи короната на Земята
Сега ще ги гледам пак в митовете кои са им майките,обаче знаейки,че Лилит е майка на Енки,нещата стават хептен миш-маш
Вариантът който ще внесе евентуален възможен ред е ,ако приемем ,че първообраза е Лилит ,но ако лилит се самооплоди тя ще роди дъщеря.
Значи е било нужно чуждо семе-днк за да роди син.Адам.
Туше.Почивка ;D ![size=78%]  [/size]



« Последна редакция: Януари 02, 2021, 08:13:42 pm от Psyhea »

Psyhea

  • High Priority Members
  • Newbie
  • ***
  • Karma: +0/-0
    • Профил
Възможно ли е следното нещо?
Жена може да роди свое копие/клонинг,но при този процес няма осеменяване!!! Има чисто и просто делене на узряла яйцеклетка!

Мъжът не може нито да се самооплоди,нито да роди

Лилит се превръща в Енки,произвежда семенна течност,която не е нобходима за раждането на дъщеря,но е необходима за раждането на Син
Лилит приема форма и образ на Енки. Отделя семенна течност,която после поема в утробата си и така ражда двуполовия Адам с когото после създава потомство с разделени полове.

Но нищо не обяснява как така майката и синът са едно и също лице?!?!?!?
Чрез тая схема получаваме един родител и едно първородно дете,но няма как родителят да бъде и детето
Това е възможно само на духовно ниво,да кажем един дух да се въплъти едновременно в родител и дете,но няма как две физически тела с две създадени вече различни души,макар и от един дух,да бъдат едно тяло с едно душа.

Така,че не виждам как Изида ще е и Хор в кръвните земни линии,чисто и просто като отделни човешки същества.

Да знам,че митовете обхващат и духовния аспект и космогонията и емного наивно да се опитам да изведа човешкия род с конкретика,но пък няма да спра да опитвам докато не навържа логически Тартария с Исус.Досега се навързва изцяло с Лилит/Инана

Това е единствената възможна схема за която се сещам,всяка идея ще е добре дошла




Даам..Много хахаво и смахнато звучи и се оплитам като пиле в кълчища,но продължавам да си блъскам главата




Имаме едно същество от което тръгва всичко
Но как то е едновременно и родителят и детето?


Ако приемем,че е било андрогин и е претърпяло две хормонални трансформации при които от една базисна андрогинна форма - ТО ,е преминало потанпно на форма ТЯ и ТОЙ.Или Той и Тя.


Ако изходим от оплождането на пчелите,ставайки ТЯ,съществото ще може да роди само Синове.
Но ако стане Той,отдели семе под формата на той  и запази това семе (да кажем в епруветка!) после като премине в режим Тя,ще може да се оплоди с произведеното семе и роденото дете ще бъде с генетичната информация на едно същество ,същестувало в два различни полови режима
Мисля,че "оригиналната" форма на половите органи и системана подобяват  женската анатомия,като клиторът се превръща в пенис ,а яйчниците в тестиси.Мисля,че по този модел се оформят човешките ембирони.Първо се сформират яйчниците и с последствие стават тестиси.
Но,мисля,че механизмът на самооплождане без семе е следния
Някъде в утробата има жлези които отделят вещество с висока алкалност и то предизвиква реакция на делене в готовата оплодена яйцеклетка.Тези жлези се активират в края на овулационния цикъл,ако не е настъпило външно оплождане.Мембраната на клетката се "пука" от повишената алаклност и започва клетъчно делене
Само че,по този начин,жената може да роди само свой клониг/реплика.А казват,че пчелите снасят мъжки синове.
Докато при модела за който говоря,за да роди син е необходима семенна течност.Или поне такива са митовете за амазонките и другите подобни.
Сега няма да се занимавам с това,защото мистерията  на хормоните тепърва предстои да разнищвам,но очевадно,че промените на нивата на хормони променят днк-то и правят възможно по-горе описаното.


И тук отново удрям на камък.
Така или иначе ТО е преминало още две трансформации ставайки ТОЙ и ТЯ и самооплождайки се чрез собственото си семе е родило поколенията които са населили земята.
« Последна редакция: Януари 02, 2021, 09:42:34 pm от Psyhea »


Тагове към темата: