Apocryphal Academy

Автор Тема: Технологии от древността до днес  (Прочетена 281 пъти)

0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.

Мила

  • High Priority Members
  • Newbie
  • ***
  • Karma: +0/-0
    • Профил
Технологии от древността до днес
« -: Юни 25, 2018, 11:44:20 am »

                                                                                          Пилето се ражда от яйце без черупка



Nace pollito de un huevo sin cascaron



Мила

  • High Priority Members
  • Newbie
  • ***
  • Karma: +0/-0
    • Профил
Re: Технологии от древността до днес
« Отговор #1 -: Юни 30, 2018, 02:51:07 pm »
Top 10 Out of Place Artifacts

Ancient Astronaut Archive 

Публикуван на 1.12.2016 г.

Out-of-Place Artifact (OoPArt) [/b]is a term coined by American naturalist and cryptozoologist Ivan T. Sanderson for an object of historical, archaeological, or paleontological interest found in a very unusual or seemingly impossible context that could challenge conventional historical chronology by being "too advanced" for the level of civilization that existed at the time, or showing "human presence" well before humans were supposed to exist. The following 10 OoPArts are considered some of the most valid examples commonly cited in the Ancient Astronaut Hypothesis.

Out-of-Place Artifact (OoPArt) е термин, създаден от американския природоизследовател и крипто-зоолог Иван Т. Сандерсън за обект от исторически, археологически или палеонтологичен интерес, намиращ се в много необичаен или привидно невъзможен контекст, който може да оспори конвенционалната историческа хронология, бидейки  "прекалено напреднала" за нивото на цивилизация, съществувала по онова време, или показвайки "човешкото присъствие" много преди предполагаемото съществуване на човешкия вид.

Следните 10 OAPArts се считат за някои от най-валидните примери, често цитирани в хипотезата за древните астронавти.





Мила

  • High Priority Members
  • Newbie
  • ***
  • Karma: +0/-0
    • Профил
Re: Технологии от древността до днес
« Отговор #2 -: Юли 03, 2018, 11:49:19 pm »

19:23

Vimana: 6000 Years Old Levitation Machines of Ancient India - Lost History

Universe Inside You

[ ··· това е от онези видеа, в които техничен глас чете текст. Аз обичайно гледам картинките и изключвам звука, в този случай. По темата чета Махабхарата, Бхагаватгита или друг текст, където е описано прилежащото или ефекта, който произвежда, според описаното. В Библията също има подобни, но не конкретно насочени към техничните качества описания на явления, предизвикани от движението на бог Яхве, заричащ на Давид преди битка<цар Давид>  да го изчака и,  когато види бога да преминава над върховете на дърветата, тогава да е готов да настъпи. Очевидно защо. Понеже врага вече ще е сразен...]

5 /22-25

Филистимци пак дойдоха и се разположиха в Рефаимската долина.
23. И Давид попита Господа: (да ида ли против филистимци, и ще ги предадеш ли в ръцете ми?) Той му отговори: недей излиза насреща им, а ги заобиколи изотзад и ги нападни откъм черничевата дъбрава;
24. и когато чуеш шум, като че някой минава по върховете на черниците, потегли, защото тогава Господ е тръгнал пред тебе, за да порази филистимската войска.
25. И Давид стори, както му заповяда Господ, и порази филистимци от Гавая дори до Газер.

λ

  • Administrator
  • Sr. Member
  • *****
  • Karma: +0/-0
    • Профил
Re: Технологии от древността до днес
« Отговор #3 -: Юли 04, 2018, 04:51:11 pm »
Знаете ли кога е изобретен първият парен двигател?

Първият парен двигател и първата вятърна турбина са изобретени от един и същи човек - Херон от Александрия, през 10 година. Това ще рече, когато Исус Христос е бил на 10 годинки. С други думи, по времето на Исус от християнската религия парният двигател и вятърната турбина са били добре познато знание, което се е намирало в Александрийската библиотека.

Никога до сега не съм срещал в интернет анализ на историческото развитие на технологиите и индустрията в паралел с развитието на съвременната религия. В обществото като цяло сякаш липсва идеята да разглежда тези два аспекта от развитието на света като свързани по някакъв начин.



Другият интересен исторически факт е, че хората по никой начин не са се възползвали от парния двигател и от вятърната турбина, дакато не е станало 1700 година. Е.. може би все пак са правили вятърни мелници през това време. Но и те са замесени в каквото искам да кажа.

Знаете ли колко са 1700 години? През това време хората са забравяли и преоткривали парния двигател НЯКОЛКО ПЪТИ.

Причината да минат 1700 години от живота на Исус, преди хората да започнат да прилагат на практика парния двигател, е в това, че индустрията не е била достатъчно развита, за да може да приложи това знание. Първият парен двигател на Херон, наречен от него "еолипил" или "аеолипил", е бил направен от мед и за да работи, бил само като демонстрационно пособие. Когато някой се опитал да направи еолипил, който да бъде ефикасен и мощен, а не просто учебно пособие, двигателят много скоро се взривявал, понеже бил направен от мед.

Медта е твърде слаб метал, за да се прави двигател от нея. Всеки път, когато се опитвали да направят практичен еолипил, се получавало доста мощна бомба - имала е същата сила, каквато има и един взривяващ се бойлер (може да ти изкърти цялата тераса или да останеш без стена в панелката), и това през 10 година.

Едва след 1700 години човечеството, след като отдавна е открило стоманата, вече е било в състояние да произвежда стоманени елементи в овални форми с нужната дебелина, за да направи парен двигател, който върши работа, без да гърми. А именно - патента на Томас Савери от 1698г. Само няколко години по-късно, през 1712г, Томас Нюкомен патентова първия пазарно успешен парен двигател с бутала, който се разпространява навсякъде по света.


С вятърната турбина нещата са били по-добре в по-ранния етап, когато са правели вятърни мелници навсякъде по света... но са по-зле в по-късния етап, когато цивилизацията вече е безсмъртна.


П.П.
Това означава, че за разлика от днес, цивилизацията преди лесно е можела да изчезне. Потопът е затривал цивилизацията поне веднъж, след това множество цивилизации са изчезвали (Египетска, Южно-Американска и прочие), някои дори безследно. Това е било заради разединеността на света. В нито един момент от историята ни до сега светът не е бил глобално обединен.

Днес обаче всички си общуваме мигновено, по цялото Земно кълбо. Днес е невъзможно цивилизацията да изчезне, благодарение на радиото, телевизията и интернет. Каквото и да се случи, където и да е, всички ще разберат почти веднага и на ден днешен знанието може да бъде целенасочено скрито, но не и случайно унищожено (нито пък напълно/безследно).


Защото, въпреки твърде бедното материалознание в древността, вятърната турбина е можела да заобиколи това. Колкото по-големи са били рамената й, толкова повече сила е имала вятърната мелница и дървото е можело да се справи с дължината на рамената и напрежението.

И това си е останало така, вече повече от 2000 години. И сме го забравили.

Забравили сме, че вятърната турбина е едва 15% ефикасна и това, което правим на ден днешен, са всъщност гигантски учебни пособия на вятърна турбина. Вятърната турбина, която е 100% ефикасна (използва 100% от силата на вятъра в нея), изисква много по-тежко витло. Колкото е по-тежко, толкова повече труда на вятъра се губи, преди още да е тръгнал по оста, за да върши нашата работа.

Днес вече разполагаме с много здрави, но същевременно много леки материали, които без проблем биха могли да изградят една 100% ефикасна вятърна турбина. Само че сме забравили да се връщаме към това "старо" знание, останало в сянката на парния двигател (защото сме открили тежките здрави материали преди леките).

В момента няколко патента за 100% ефикасна вятърна турбина чакат да им връчат научно признание, но не е ясно още колко ще се чака това легитимиране.




Всичко това трябва да ни покаже, че знанието НЕ върви ръка за ръка с индустрията, освен това индустрията НЕ върви ръка за ръка с материалознанието.


В най-дълбоката, Библейска древност, е твърде вероятно да е имало момент, в който комбинацията от знание и материалознание толкова да е надхвърляла състоянието на индустрията, че много неща да са изглеждали като магия и следователно находчиви умове да са се възползвали от неравномерното разпространение на знанието, подхранвайки обожествяването на неизвестното (например пирамидите).
« Последна редакция: Юли 04, 2018, 04:59:47 pm от λ »

Psyhea

  • High Priority Members
  • Newbie
  • ***
  • Karma: +0/-0
    • Профил
Re: Технологии от древността до днес
« Отговор #4 -: Юли 04, 2018, 08:20:47 pm »

Мила

  • High Priority Members
  • Newbie
  • ***
  • Karma: +0/-0
    • Профил
Re: Технологии от древността до днес
« Отговор #5 -: Юли 05, 2018, 06:27:07 pm »
Това следва да е отговор към темата за НЛО, но е в отговор на следното, което споделям, и съответно аргументирам, и ще продължавам да аргументирам по един или друг начин:

λ:
Цитат
В най-дълбоката, Библейска древност, е твърде вероятно да е имало момент, в който комбинацията от знание и материалознание толкова да е надхвърляла състоянието на индустрията, че много неща да са изглеждали като магия и следователно находчиви умове да са се възползвали от неравномерното разпространение на знанието, подхранвайки обожествяването на неизвестното (например пирамидите).


... още повече в картината на Леонардо да Винчи, за която ще стане дума аз преди всичко виждам 'техническо съоръжение', което за съжаление специалистите не изследват, или поне не ми е известно да са. Видях го много преди да съм чела за това, в сравнение с друга творба на Да Винчи, в която търсех нещо, по скоро свързано с задния план.... но ми направи впечатление детайл, скрит в сянката и имах свои си подозрения, което е дълга история. Става дума за следната картина, изобразяваща Йоан Предтеча:


Свети Йоан Кръстител, Леонардо да Винчи 1513 - 1516, Париж, Лувър

Тогава реших да погледна последната му творба, която 'се коренува' с горе посочената. Реших, че в следващата е предоставил детайла, както обичайно прави. Оказа се, че го е 'довършил'... (е,  добавен е кръст, както са постъпили с 'демона' в Онга, в чиито ръце отново присъства  'спасителен кръст'. Давам линка към темата, в която присъства изображението. Още повече някои от знаците, представени в темата, която ще цитирам са абсолютно съответстващи на знаците, които е ползвал Леонардо. И в тази тема ще стане реч, за много от това, надявам се, ако даде Господ!

http://apocryphal-academy.com/index.php?topic=382.msg2656#msg2656
Пътешествия и Загадки)



Йоан, въплъщаващ идеята за земната дива Дионисиева природа, старата езическа предхристиянска традиция. Което има много общо с природата на Магдалина... и идеята за 'двойнствеността' на образа.

И любопитен фрагмент. Вие може би знете, че Леонардо е любител на огледалния образ, както и на криптиране на 'бележка-изображение', втъкано в общия план на картината, извършвано с инженерна прецизност.  Тази картина и не един фрагменти от нея аргументират твърдението ми.

Ще обърна внимание на това, че и очите и ръцете принадлежат на две различни персони. Едната е грацилно-женствена фигура..., чиято ръка е поставена към сърцето... Очите гледат в различни посоки (символ за магьосничество, но всъщност обозначение за дву-образ и проникване в два свята).

Образа е ин/ян.

„Йоан Кръстител“ е картина, нарисувана от Леонардо да Винчи с маслени бои върху дърво. Създадена е от 1513 до 1516 по време на Италианския Ренесанс и е последната картина на Леонардо. Оригиналните размери са 56,9 x 57,7 cm. Картината се съхранява в Лувъра в Париж, Франция.

Техника маслени бои - върху дърво, предполага се че е топола.
Размери 57,7 cm × 56,9 cm
Изложена Лувър, Париж.

Картината изобразява Йоан Кръстител в усамотение. Йоан е изобразен гол, с дълга къдрава коса и се усмихва загадъчно, като по този начин наподобява на известната картина на Леонардо „Мона Лиза“.
Той изглежда женствено.
[ Бел. моя - забележете, че двете половини на лицето, както и двете ръце не са принадлежащи на една личност! Две са личностите, втъкани тук, едната е женска фигура, а другото е лицето на жена! Вижте и ръцете. Модела е момчето, за което е полагал грижи Леонардо. 'Дамата', чиято ръка е позиционирана към сърцето има общо с образа на Мона Лиза.] Отново ще се върна към тази картина и "участващите в нея модели", в друга тема.

Държи християнски кръст в лявата си ръка, а с дясната сочи небето. Смята се, че кръстът е добавен по-късно от неизвестен художник. Преди тази картина Леонардо прави друг Йоан Кръстител. Той е в цял ръст и не е на тъмен фон. Тази картина за последен поставя Лонардо между живота и смъртта.





http://nepoznato.energetika-bg.com/2016/12/koj-e-izvanzemniyat-skrit-ot-leonardo-da-vinchi-na-kartinata-joan-krastitel-video/

Alien Entity Found In Da Vinci Masterpiece


Мила

  • High Priority Members
  • Newbie
  • ***
  • Karma: +0/-0
    • Профил
Re: Технологии от древността до днес
« Отговор #6 -: Юли 06, 2018, 01:51:06 am »
47:22

TESLA - Everything is the Light - Interview with Nikola Tesla
Gary Lite




Мила

  • High Priority Members
  • Newbie
  • ***
  • Karma: +0/-0
    • Профил
Re: Технологии от древността до днес
« Отговор #7 -: Юли 06, 2018, 11:37:45 am »
 Върха си, Psy!

Това щеше да ми отнеме една година!


Ето това:



и:



което е тук:



Онга


Знам, че не си приличат, но намирам някаква взаимовръзка. Помислих си го още в първия момент.
Възможно е самата пукнатина на изобразените скали от Онга [Онега] да ми напомнят процепа, където се стичат двете змии в първото изображение.
Някъде из материалите тези дни имаше изображение на жертвеник, със змии върху фриза по надлъжната страница. Взаимна асоциация правя, но е все още в полето на несъзнаването.

Благодаря за изображенията!

Мила

  • High Priority Members
  • Newbie
  • ***
  • Karma: +0/-0
    • Профил
Re: Технологии от древността до днес
« Отговор #8 -: Юли 06, 2018, 01:36:10 pm »
Egypt 2018: Lost Ancient High Technology Artifacts In The Cairo Museum

Brien Foerster 



Мила

  • High Priority Members
  • Newbie
  • ***
  • Karma: +0/-0
    • Профил
Re: Технологии от древността до днес
« Отговор #9 -: Юли 06, 2018, 02:10:22 pm »

Incredible Finds in a Cave in Ecuador Shook The Scientist

TheMisterySpot 

Psyhea

  • High Priority Members
  • Newbie
  • ***
  • Karma: +0/-0
    • Профил
Re: Технологии от древността до днес
« Отговор #10 -: Юли 06, 2018, 08:43:39 pm »

Изображения от античността - УФО


Резултат с изображение за alien ufo in ancient




Резултат с изображение за alien ufo in ancient




Резултат с изображение за aliens in old paintings






Резултат с изображение за alien ufo in ancient










Резултат с изображение за alien ufo in ancient


Свързано изображение




Резултат с изображение за alien ufo in ancient






Резултат с изображение за alien ufo in ancient






Резултат с изображение за alien ufo in ancient






Резултат с изображение за alien ufo in ancient


Свързано изображение








Резултат с изображение за alien ufo in ancient






Резултат с изображение за alien ufo in ancient       






Резултат с изображение за alien ufo in ancient








Резултат с изображение за alien ufo in ancient







Цитат


UFOs and Extraterrestrials in Art History





The Historical Record of Planet Earth speaks of ongoing contact with extraterrestrials as found in oral traditions, tablets, stone monuments, petroglyphs, and art forms found throughout the planet. Many of these images could also be lenticular clouds.






Iraq

Reptilian looking entities found in Iraq - 5,000-4,500 BC.

Sumerian Gods





Art Exhibit British Museum #52

Sumerian Gods - Scroll Through The Images





  Figurines, Lizard-headed or Ubaid Style, clay, Ur (Ubaid culture), 5th millenium BCE, h:13.6 cm From the Ubaid - Southern Mesopotamian Period, 5000 BCE - 4000 BCEFound in Ur. The Ubaid culture succeeded the Halaf at the end of the 6th millenium BCE in southern Iraq, then spread throughout Mesopotamia. Ubaid culture is known for painted pottery; large houses of tripartite plan for extended families; and lizard-headed figurines of both male and female gender. Figurines such as the above examples are typical. The figure on the left holds a baby on her hip and suckles it. The figure on the right has incised stretch marks on her abdomen. It has been suggested that the brown-painted dots and lines represent tatoos, and the clay pellets scarring. It is unknown if the shape of the skulls represents actual head-binding.Similar Lizard-headed figurines have been found at Eridu. Collon, Dominique. Ancient Near Eastern Art. Berkeley: University of California Press, 1995, pg 46.






  Nepal
7,000 B.C. - The Lolladoff plate, discovered in Nepal, appears to show a hovering disk-shaped object in the center and a small being, resembling an alien resembling an alien gray, beside it. The circular pattern is reminiscent of the spiraling movement of consciousness - Sacred Geometry of creation.






Italy

This cave painting is circa 10,000 BC and is from Val Camonica, Italy.
It appears to depict two beings in protective suits holding strange implements.







1465 - Cigar shaped UFO - flaming girder seen in the sky during the reign of Enrico IV
From Notabilia Temporum by Angelo de Tummulillis





  Kiev

Strange suited figure found in Kiev.
It dates to ca. 4,000 BC.




Mexico

7000 year old petroglyph discovered in the province of Queretaro, Mexico in 1966. There are 4 figures with outstretched arms below a large oval object radiating what appear to be beams of [/size][size=78%]light.[/size]




Ecuador

Ancient Figures in Space Suits




  United States - Native Americans
Petroglyphs dating back thousands of years ago by ancient Indians in the American Southwest. According to Indian folklore, two objects collided high in the sky and one crash-landed in the region of Death Valley. Some men arrived (presumably in another ship) and spent some time repairing the damaged craft and were observed by the local Indians. The two images below may possibly depict the ship (left) used by the men who came to repair the damaged craft. In comparing the two images, the one on the right seems to depict structural damage around the edges and the bottom. Could it be the one that allegedly crashed? The images are stills taken from an old TV series entitled "In search of..." hosted by Leonard Nimoy.




Sego Canyon, Utah. Estimated up to 5,500 BC.
 






[/size][size=78%]Africa
Tassili n'Ajjer, Sahara Desert, North Africa[/size][size=78%]
[/size][size=78%]Sahara rock art is a significant area of archaeological study focusing on the precious treasures carved or painted on the natural rocks found in the central Sahara desert. There are over three thousand sites discovered that have information about Saharan rock art. From the Tibesti massif to the Ahaggar Mountains, the Sahara is an impressive open-air museum containing numerous archaeological sites.
Tassili n'Ajjer (meaning "Plateau of the Rivers") is noted for its prehistoric rock art and other ancient archaeological sites, dating from Neolithic times when the local climate was much moister, with savannah rather than desert. The art depicts herds of cattle, large wild animals including crocodiles, and human activities such as hunting and dancing. The art has strong stylistic links to the pre-Nguni Art of South Africa and the region, executed in caves by the San Peoples before the year 1200 BCE.
The range's exceptional density of rock art paintings-pictograms and engravings-petroglyphs, and the presence of many prehistoric vestiges, are remarkable testimonies to Neolithic prehistory. From 10,000 BCE to the first centuries CE, successive peoples left many archaeological remains, habitations, burial mounds and enclosures which have yielded abundant lithic and ceramic material. However, it is the rock art (engravings and paintings) that have made Tassili world famous as from 1933, the date of its discovery. 15,000 petroglyphs have been identified to date.
 
[/size]

Some of the painting have bizarre depictions of what appear to be spacemen wearing suits, visors, and helmets. resembling modern day astronauts. This takes us to the west African tribe - the Dogon whose legends say they were guided to the area from another part of Africa that was drying up - by fish gods called the Nommo who came in huge ships from the sky.
Google Images





Tanzia
Two cave paintings from Tanzania. Both are estimated to be up to 29,000 years old. The one on the left is located in Itolo and depicts several disc shaped objects. The other painting is from Kolo shows four entities surrounding a women. Notice also the entity looking down from inside some sort of box or object.





  A wood cut from 1479 Arabia shows the appearance of a rocket ship complete with rivet and metal and pointed front with stars gleaming in the background.



Australia



Wandjina petroglyphs from Kimberley, Australia.
About 5,000 years old and may represent alien beings.
Gods - Link Between Australia and Egypt





China
This is an old Chinese illustration from a fictional book entitled "Illustrated Survey of Weird Countries" (c.1400 A.D.) and had the following original caption: "Ji Gung Land: The people could make flying cars that travelled far with a suitable wind. In Tarng's day (c.1700 B.C.), Ji Gung people flying a car on a westerley reached Yew Jo. Tarng dismantled their car so it could not be demonstrated to the people ... Later an east wind came on which he had them fly the car back to their own country [5,000 km] west of our gateway."





Japan
This is an artistic reproduction of a relief found in a labyrinth on the island Jotuo in the Toengt'ing lake. An expedition took place in 1957 (two years before an earthquake in that region). The expedition was led by professor Tsj'i Pen-Lai. They found various reliefs showing "humans" in strange clothes which looked like astronaut suits (hose like objects attached to the clothes). They also found a painting which apparently resembled the solar system. The third and fourth circle (planet) were connected with a line. Also there were ten planets (excluding the sun as planet). This connects easily to the theories about Nibiru, planet X, etc.







Illustration depicting a sighting of a burning wheel in the year 900 over Japan.
This is a tapestry called Summer's Triumph It was created in Bruges in 1538 and presently resides at the Bayerisches National Museum. You can clearly see several disc shaped objects in the top of the tapestry.






  A wood cut found in Nurnberg Germany in 1561 depicts a large dark missile with a many others like it in the sky. Also depicted are globes, cylindrical space ships, and the sun. Many believe it shows humans witnessing a battle between aliens that was later recorded on the wood cut.





  Illustration depicts a sighting by two Dutch ships in the North Sea of an object moving slowly in the sky. It appeared to be made by two disks of different size. The source for this account is one of the books entitled Theatrum Orbis Terrarum by Admiral Blaeu. These books were compilations of articles by different authors and consisted of detailed accounts of long engagements at sea, cartography information, etc.





  In France there was a coin minted in 1680 that shows a hovering disc shaped UFO with what appears to be port holes or lights around the outer rim. Due to the fact that a coin was minted depicting this UFO.





 
15th Century



Germany

This picture shows a UFO sighting over Hamburg, Germany
The objects were described as 'two glowing wheels' or UFOs
November 4, 1697



Rome"Prodigiorum Liber"

Renaissance illustration of a UFO sighting in Rome detailed
in a book by Roman historian Julio Obsequens.




  ]UFO'S in Religious Art
In this painting found on a wood drawer from furniture kept at the Earls D'Oltremond, in Belgium, Moses is depicted receiving the tablets of the Ten Commandments, with "flaming horns." Several equally flaming objects are in the sky before him. The date and artist are unknown.





Jesus and UFOs in Religious Art

"The Baptism of Christ"Were the Magi aliens?
A disk shaped object is shining beams of light down on John the Baptist and Jesus - Fitzwilliam Musuem, Cambridge, England - Painted in 1710 by Flemish artist Aert De Gelder. It depicts a classic, hovering, silvery, saucer shaped UFO shining beams of light down on John the Baptist and Jesus. What could have inspired the artist to combine these two subjects?




17th century fresco of the crucifixion
Svetishoveli Cathedral in Mtskheta, Georgia
Note the two saucer shaped craft on either side of Christ.



"La Tebaide"

Painted by Paolo Uccello - circa 1460-1465





The Crucifixion

        Frescos throughout Europe reveal the appearance of space ships. This 1350 painting seems to depict a small human looking man looking over his shoulder at another flying vehicle. His vehicle is decorated with two twinkling stars, one reminiscent of national insignia on modern aircraft. This painting hangs above the altar at the Visoki Decani Monestary in Kosovo, Yugoslavia.





 
"Glorification of the Eucharist" - painted by Bonaventura Salimbeni in 1600


Today it hangs in the church of San Lorenzo in San Pietro, Montalcino, Italy.
What does the 'Sputnik satellite-like device' represent?



  Baptism of Jesus

Baptism of Christ by Rogier van der Weyden (12th Century)



   
Baptism of Christ by Ottavio Vannini c. 1640


   
Baptism of Christ byFra Angelico c. 1425


 
John the Baptist by Leonardo Da Vinci


 

A fourteenth century fresco of the Madonna and Child depict on the top right side the image of a UFO hovering in the distance. A blow up of this fresco reveals tremendous details about this UFO including port holes. It seems to indicate a religious involvement between UFO's and the appearance of the Christ Child.
 

This painting is called "The Madonna with Saint Giovannino". It was painted in the 15th century by Domenico Ghirlandaio (1449-1494) and hangs as part of the Loeser collection in the Palazzo Vecchio. Above Mary's right shoulder is a disk shaped object. Below is a blow up of this section and a man and his dog can clearly be seen looking up at the object.





"The Assumption of the Virgin"

Painted circa 1490 by an unknown artist. Saucer shaped "clouds" intrigue modern ufologists. Could so many have appeared in the sky at one time? Or, are the hat shaped UFOs depicted so numerous here to -punctuate- certain events as being particularly holy?


The Life Of Mary - 14th Century Tapestries

1330
'The Magnificent' - Notre-Dame in Beaune, Burgandy
The painting above was done by Carlo Crivelli (1430-1495) and is called "The Annunciation with Saint Emidius" (1486) and hangs in the National Gallery, London. A disk shaped object is shining a pencil beam of light down into Mary's crown chakra. A blow up of the object is next to the painting.






The picture above depicts Jesus and Mary and either UFOs or lenticular clouds. The painting is entitled "The Miracle of the Snow" and was painted by Masolino Da Panicale (1383-1440) and hangs at the church of Santa Maria Maggiore, Florence, Italy. The bible references flying objects that were perhaps UFOs many go back to Flood Stories.





Lenticular Clouds or UFOs?
Painting done in 1420







San Francesco Church in Arezzo, Italy[/size]



           
   Tomb of Jesus - Fish or Ancient Spaceship?
 
Ancient Aircraft in History






Vimanas in Ancient India




Ancient Petroglyphs

Мила

  • High Priority Members
  • Newbie
  • ***
  • Karma: +0/-0
    • Профил
Re: Технологии от древността до днес
« Отговор #11 -: Юли 11, 2018, 11:44:22 am »

Impresionante! Agujero negro se traga una estrella como el SOL. Realidad vs Simulación

ActualSmart 

Черна дупка поглъща звезда каквато е СЛЪНЦЕТО. 
Реалност срещу симулация


λ

  • Administrator
  • Sr. Member
  • *****
  • Karma: +0/-0
    • Профил
Re: Технологии от древността до днес
« Отговор #12 -: Юли 11, 2018, 01:10:28 pm »
Аз все още не вярвам, че съществуват черни дупки.

Ако много внимателно се прочете всичко, което пише за тях в уикипедия, ще стане ясно, че те никога до сега не са били наблюдаван факт, а само предвиждане на Теорията на относителността на Айнщайн. Според неговата теория, ако логиката й се продължи, излиза, че би трябвало да съществуват такива космически обекти. Ще се види също, че всички линкове от страницата за черните дупки и всички свързани с това термини НАГОТОВО ПРИЕМАТ, че черните дупки са факт.

Но черните дупки съществуват само в предполагаемия теоретичен модел на космоса. Не са откривани в емпиричната действителност. Разликата е също толкова голяма, колкото човек да е подал заявление за патент, и да е получил връчване на патент. Заявленията надхвърлят броя на връчените патенти стотици пъти... Искам да кажа, че теоретичният модел на света предлага стотици варианти за обяснение на физическия свят. Само един от тях е правилен.

Понятието "черна дупка" в момента е на практика безсъдържателно, ако човек чете внимателно. С други думи, всеки все още необяснен феномен в космоса може да бъде черна дупка, ако се следват предвидените признаци, които би трябвало да има. Поради това, тази измислица (за сега) добива медийна популярност. После кръгът се затваря, и, тъй като учените се водят само по две неща - парите и медийнта популярност - тази популярност се връща обратно в научните среди.

И сега всеки първо допуска, че почти всичко от онова, което все още не знаем за космоса, е черна дупка.

ВЪПРЕКИ факта, че (1) никога до сега не сме наблюдавали такава и (2) Теорията на относителността на Айнщайн многократно е доказвана грешна (разминаваща се с физичния модел на света), редица известни имена в науката също не са били съгласни с нея, без да са си правели труда да доказват невярността й.

По-прави ще сме, ако кажем, че не е ясно какво сме наблюдавали през телескопите, отколкото да твърдим, че това е онази "черна дупка", която винаги сме чакали най-сетне да видим. Ще си спестим заблудата някой бъдещ "велик учен" да открие "истината" за черните дупки след 200 години, просто защото първоначално сме избрали да вярваме в каквото и да е, вместо да изследваме ситуацията по-обстойно.
« Последна редакция: Юли 11, 2018, 01:15:11 pm от λ »

Мила

  • High Priority Members
  • Newbie
  • ***
  • Karma: +0/-0
    • Профил
Re: Технологии от древността до днес
« Отговор #13 -: Юли 12, 2018, 05:49:28 pm »
Deep Space (Episode 01) Ancient Space Program

Gaia 

Публикуван на 20.12.2016 г.
Watch the entire season on Gaia at: http://bit.ly/GoDeepOnGaia

Since the 1960’s, NASA-born space programs have taken a prominent place in the media and collected accolades for their accomplishments of furthering humanity into the space age. But what if this was all a major front to obscure NASA’s interest in ancient space programs? Scattered all about the world, many ancient sites hold subtle clues that we have not been alone for a very long time. In this inaugural episode of Deep Space, we scour the world uncovering evidence of arcane extraterrestrial civilizations and examine NASA’s interest in recovering advanced technology from these locations.

От 60-те години на ХХ век, космическите програми, родени от НАСА, заемат видно място в медиите и събират признание за постиженията, постигнати за насърчаване на човечеството в космическата епоха. Но какво би станало, ако това е било основен фронт, за да затъмни интереса на НАСА към древните космически програми? Разпръснати навсякъде по света, много древни места притежават фини улики, че не сме били сами много дълго време. В този встъпителен епизод на "Дълбоко космическо пространство" ние издирваме по света, и разкриваме доказателства за мистериозни извънземни цивилизации и изследваме интереса на НАСА към възстановяването на модерни технологии от тези места.


Мила

  • High Priority Members
  • Newbie
  • ***
  • Karma: +0/-0
    • Профил
Re: Технологии от древността до днес
« Отговор #14 -: Юли 14, 2018, 10:38:51 am »
11:27

How the Ancients Cut Stone with Sound - Lost High Technology Explained | Ancient Architects

Ancient Architects

Как древните изрежат камък със звук - изгубените високи технологии обяснени | Древните архитекти

Тагове към темата: технологии археология енергия